מתכננים חופשה בארץ? פורטל I Travel Israel עומד לרשותכם

אז החלטתם סוף סוף לפנות קצת זמן לעצמכם, לשים את כל המשימות והדאגות בצד ולצאת לחופשה מפנקת בארץ. אולם, למרות שמדובר בצעד חשוב ובסיסי שמקדים את הכל, צר לנו לבשר כי החלק הקשה עדיין לפניכם, והוא הבחירה היכן ללון, היכן לאכול ובאילו פעילויות להשתתף.

לדוגמא, אם החלטתם לטייל בצפון וללון בצימר, עומד בפניכם מבחר רחב שוודאי תתקשו לבחור מתוכו ללא הכוונה. באזור הצפון קיימים צימרים רבים מסוגים שונים, הנבדלים ביניהם מבחינת גודל, מחיר, מיקום ועוד קריטריונים רבים נוספים.

ומה לגבי דרום הארץ? דמיינו לכם את הסיטואציה הבאה: שוב הגיע יום שבת או אפילו יום חג, ואתם רוצים לצאת ולבלות עם הילדים במקום מיוחד שעוד לא הייתם בו, כזה שגם ייתן לכם ערך מוסף. אולם, האם תרצו לקחת את הסיכון ולצאת לנסיעה לא קצרה למקום שמעולם לא הייתם בו? מי יכול להבטיח לכם שמדובר במקום איכותי שיענה על הדרישות והציפיות שלכם?

דוגמא נוספת היא תכנון טיול בעיר המרכזית והתוססת ביותר בארץ – תל אביב. בין אם החלטתם להגיע לעיר ליום אחד או למספר ימים, משימת ההחלטה באיזו מסעדה לאכול היא קשה עד בלתי אפשרית. בעיר בה ניתן למצוא מסעדות מכל הסוגים וכמעט בכל פינה, יש צורך בגורם חיצוני שיעזור לכם לנווט בין כל האפשרויות שיש לעיר להציע לכם.

אם כך, יש לכם צורך במקום אחד שירכז לכם את כל המידע לגבי שלושת תחומי התיירות הקיימים בארצנו: לינה, אטרקציות ומסעדות. כיום אפשר ליהנות מפורטל שיש בו הכל – I Travel Israel. אז מהו בעצם פורטל I Travel Israel?

I Travel Israel הוא פורטל נוח לשימוש בעזרתו תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים בכל הקשור לתיירות בישראל. הפורטל מאפשר חיפוש מתקדם לפי מגוון קטגוריות כמו מיקום בארץ, מחירים, סגנון ומאפיינים נוספים. כך תוכלו לברר את כל הפרטים הנחוצים לכם טרם הגעתכם למקום, ולא תרגישו שאתם לוקחים סיכונים מיותרים או הולכים על "בליינד". בנוסף, תוכלו לקרוא ביקורות של גולשים שביקרו במקום בעבר ורשמו את דעתם.

באמצעות אתר I Travel Israel, באפשרותכם להזמין מקום במסעדה, בצימר או באטרקציה על ידי לחיצה על כפתור "בצע הזמנה", להשאיר הודעה לבעל העסק או להתקשר אל המקום באופן ישיר.

מלבד יעדי התיירות הפופולאריים והאיכותיים בארץ, תוכלו למצוא באתר I Travel Israel גם רשימה עדכנית של אירועים הנערכים בארץ בימים אלו. אם אתם חובבי תערוכות, הצגות, מופעי מוזיקה או כל אירוע אחר – תמיד תוכלו להתעדכן באירועים החמים ביותר.

כמו כן, באפשרותכם להירשם למועדון הלקוחות של I Travel Israel וליהנות מהטבות ייחודיות במגוון מסעדות, צימרים, מלונות ואטרקציות ברחבי הארץ. ההצטרפות למועדון ללקוחות היא ללא עלות, כך שאתם מרוויחים מכל הכיוונים. כל שצריך לעשות הוא להירשם למועדון הלקוחות באתר, ומעכשיו תוכלו להגיע למגוון מסעדות, אטרקציות ומקומות לינה, להציג את הכרטיס בכניסה וליהנות מהנחות שוות ביותר שלא תשיגו בשום מקום אחר.

פורטל I Travel Israel נועד לתת מענה לכל שאלה בתחום התיירות בארץ ולחבר בצורה הטובה ביותר בין ספקי השירות לבין המטיילים והתיירים. לשם כך, החברה עובדת בשיתוף פעולה עם מיטב הגופים בתחום התיירות, האונליין, התוכנה והשיווק.

I Travel Israel הוא פורטל תיירות בו תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לכם טרם הגעתכם למקום מסוים בארץ, בין אם מדובר במקום לינה, אטרקציה או מסעדה. מדובר בממשק נוח המרכז עבורכם את כל האתרים והפעילויות המומלצים ביותר בארץ, כך שתוכלו לסגור את החופשה המתוכננת שלכם בקלות ובמהירות.

לעוד קריאת מאמרים וחומרים- באתר itravelisrael

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,