טיול זוגי לרומא – איפה כדאי לטייל ומה אסור לפספס

אחת הערים הרומנטיות ביותר בעולם היא רומא. תמצאו בה את כל מה שזוג אוהב מחפש – יין טוב, אוכל משובח ונופים קסומים שיוצרים את האווירה המושלמת לטיול זוגי, רומנטי וכיפי. טיול זוגי לרומא הוא הזדמנות לפקוד יעדים ואטרקציות רבות בעיר.

אי אפשר שלא להתאהב

בירת איטליה, מפוארת, עתיקה ומלאה בסיפורים ומראות היסטוריים המצויים בכל קרן רחוב, זאת לצד חנויות אופנת עילית, השווקים הססגוניים והאוכל הנפלא ולצדו יינות משובחים הפכו את רומא לאחד היעדים הפופולריים ביותר, במיוחד לאור העובדה שמישראל יוצאות טיסות לרומא בתדירות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים. זוגות המחפשים חוויית נסיעה רומנטית במיוחד, לציון יום נישואין, ירח דבש או סתם בשביל הרומנטיקה, ימצאו שרומא היא היעד המושלם לטיול כזה. העיר היפהפייה מעמידה לרשותכם אין ספור רגעים, נופים וחוויות שקשה להשאר אדישים אליהם. את רומא קשה לחוות בטיול אחד, אך יש מקומות שפשוט אסור להחמיץ.

הפיאצות

העיר שופעת בכיכרות שנראות כמתחרות ביניהן מי יותר יפה. אסור להחמיץ את כיכר נבונה ( Piazza Navona ), שבמרכזה תגלו את מזרקת "ארבעת הנהרות" ומסביבה ארמונות עתיקים בסגנון הבארוק. אחרי שתתרשמו מכל היופי הזה, מומלץ לשבת באחד מבתי הקפה הפזורים מסביב לכיכר היפה ולהמתין  לשקיעה. הכיכר תהפוך לקסומה עוד יותר בזכות האורות הרכים הנדלקים בה בשעת דמדומים.

מזרקת טרווי

מזרקה נוספת שכדאי לא להחמיץ היא מזרקת טרווי (Fontana Di Trevi). במרכזה ממוקם פסל ענק ויפיפה של נפטון אל הים והוא משולב עם פסלים נוספים של הטריטונים וסוסי הים והוא מרשים ביותר. אולם המזרקה הזו ידועה בשל הגשמת המשאלות שלה. השליכו מטבע בידיים שלובות, הביעו משאלה ומובטחת לכם הגשמת משאלות לבכם.

המדרגות הספרדיות

אחד מסימני ההיכר של רומא הן המדרגות הספרדיות המפורסמות. בוב דילן הזכיר אותן בשירו, ואין ספור סרטים רומנטיים צולמו על רקע מדרגות אלו ויש סיבה לכך, מדובר ב- 138 מדרגות שמקשרות בין 'פיאצה די ספניה' (כיכר ספרד) לבין פיאצה 'טריניטה די מונטי' והכנסייה הסמוכה.

זהו גרם המדרגות הרחב והארוך ביותר באירופה, בתחתיתו מצויה כיכר ובה פסלו של פייטרו ברניני- פסל הסירה ולצדו מזרקת הסירה. המדרגות משמשות כמקום מפגש ומעבר בין הכיכרות. אלפי תיירים ותושבי המקום מבקרים בהן ויושבים עליהן מדי יום והאזור שוקק מהבוקר ועד הלילה. אחרי השקיעה המקום הופך לקסום יותר לצד מנורות הרחוב המאירות את הלילה. מומלץ מאד לעלות את כל המדרגות עד לנקודת התצפית ממנה נשקף נוף נפלא של כל העיר. מהכיכר עצמה תוכלו לצאת ליעד נוסף  קסום ורומנטי- וילה בורגזה.

וילה בורגזה- (Villa Borghese)

רבים מגדירים את האתר כמקום המושלם לאינטימיות, שקט ורומנטיקה. בפארק של וילה בורגזה תמצאו אגם מלאכותי בו תוכלו לשכור סירה ולשוט בשניים. בפארק עצמו משעולים חבויים ויפהפיים, שפע פסלים ויצירות אמנות ומזרקות מרשימות רבות. בחלקו הדרום מערבי של הפארק מצויה מרפסת, ממנה תוכלו ליהנות מאחת מנקודות התצפית היפות ביותר של רומא.

טירת סאן אנג'לו

רומא שופעת ארמונות וטירות, אולם הטירה הזו היא אחד מסממני ההיכר של העיר. לצידה גשר הנושא את שמה גם כן וקבר אדריאנוס, מעוטר בפסלי מלאכים יפיפיים. גולת הכותרת במקום היא  בית קפה קטן המצוי בתוך המצודה עצמה, בו תוכלו להנות ממגוון משקאות, צפייה בנוף קסום ואווירה רומנטית.

קולינריה מהטובות בעולם

ברומא ישנם חומרי גלם איכותיים וטריים, כדאי מאד לטעום מהאוכל המקומי ולהנות מהחוויה הגסטרונומית שאיטליה מציעה. אם אתם מחפשים מקום מיוחד לאכול בו, השתדלו להגיע לרובע 'טרסטוורה' העתיק. זהו מקום שוקק חיים, עם סמטאות צרות וציוריות, בתי קפה ומסעדות מקומיות קטנות. טיפ קטן, חפשו את המקומות עם השלט "טרטוריה" (Trattoria), המעיד שמדובר במסעדה, לרוב ביתית, עם מאכלים מקומיים  אותנטיים, טריים ובעיקר מאד טעימים.

חוויית נסיעה קסומה

רומא היא יעד אטרקטיבי ביותר לחובבי הרומנטיקה. בכל רגע נתון של היום והלילה היא מציעה מגוון רחב של אטרקציות, אתרים עתיקים, היסטוריה ענפה ואומנות כיד המלך. אין בה רגע דל ואפילו אם אינכם מטיילים באתרי התיירות שבה, גם לשוטט ברחובותיה , בכיכרות, לאחוז יד ביד ולאכול את הג'לטו הטוב בעולם זה נפלא, התחושה ברומא היא שאפילו האוויר הוא רומנטי. צאו, ראו וכבשו.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,