מלונות במדבר

בניגוד לדעה הרווחת, ארץ הצפון ואילת אינן האופציות היחידות לחופשה ישראלית. לפעמים עדיך דווקא למצוא מלון במדברכ, הנוף המדברי הדרמטי, השלווה שבשקט המדברי – כולם תנאים נפלאים לחופשה, תוסיפו לכל זה ספא מפנק והרי לכם פיסת גן עדן. אז לאלו מכם שמנסים לחפש מלון במדבר – הכנו לכם רשימה של ארבעת הטובים שבהם.

מלון בראשית – מצפה רמון

מלון בראשית, מקבוצת ישרוטל, ממוקם באחד המיקומים היפים ביותר בארץ. הקונספט שהוביל את תיכנון ועיצוב המלון היה היטמעות בנוף, והדבר מורגש החל מגובה המבנים, ועד חומרי הבניה והפרטים הכי קטנים בעיצוב. התוצאה היא מלון בעיצוב פשוט, העשוי מקבצים של בתים, אשר אינו מפריע לטופוגרפיה, ולא מאיים עליה, אלא משתלב בה בצורה טבעית ונפלאה. החוויה כאן היא בחוץ ולא בפנים, והיא נשענת כולה על הטבע המדברי היפיפה.

ארץ ערבה –צוקים

מלון ארץ ערבה הוא מלון בוטיק, בלב מדבר יהודה, אשר נפתח ב-2014 לאחר תקופת הקמה של 10 שנים. הוא ממוקם במיקום מבודד במיוחד, בקצה הישוב צוקים שבערבה, אל מול נופי נחל עשוש. המלון כולל 7 סוויטות, כל אחת מבודדת היטב מהאחרות, עם שטח פרטי, מבודד אף הוא, הכולל בריכת שכשוך מקורה ומחוממת. כל סוויטה מעוצבת בשילוב אלמנטים ממזרח אפריקה, מרוקו וחצי האי סיני, עם נוף למדבר ולשמורת נחל עשוש. עיצוב המלון, ע"י הבעלים אורן תופוט-תגל, הוא הוכחה לכך שעיצוב לא חייב להיות גרנדיוזי, ולכך שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים.

יהלים – ערד

מלון הבוטיק המשפחתי יהלים שוכן בפאתי העיר ערד, ומציע יחידות אירוח במספר רמות, עם נוף למדבר יהודה, דרום ים המלח ועבר הירדן. בחדרי המלון בכל הרמות תוכלו למצוא אמטיית זרמים, מרפסת המשקיפה אל הנוף המדברי המהמם, פינות שתיה חמה וקרה ואפשרות להוספת מיטות בהתאם לדרישה. במלון מוצעים מגוון טיפולים אלטרנטיביים, כולם מבוצעים על ידי מעסים מנוסים, באווירה נינוחה. במקום מוצעת ארוחת בוקר עשירה ומושקעת, המבוססת על תוצרת מקומית טריה.

נוף צוקים – צוקים

בישוב צוקים נמצא עוד מלון בוטיק נפלא, המציע בקתות אירוח מהודרות לצד בריכת שחיה מחוממת, המשקיפים אל מפגש הערוצים עשוש וצופר. המתחם מכיל 12 בקתות אבן זהות בתוכנן ובאיבזורן, כאשר מה שמבדיל ביניהן הוא הנוף הנשקף מכל בקתה. המלון מציע סדנאות יוגה, משחקי ניווט, טיולי אופניים בהרי מדבר יהודה ועוד שלל פעילויות. המלון מציע ארוחות בוקר עשירות ומפנקות, בהזמנה מראש ובתוספת תשלום, עם אפשרות להתאמה לרגישים לגלוטן ולטבעונים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,