חבילות נופש לחול ליעדים ייחודיים

חבילות נופש בחו"ל הן ממש לא מה שאתם חושבים ולא מה שאתם מדמיינים. חבילות נופש כלל אינן חבילות בטן-גב במלון סוג ג' עם שירות ברמה גרועה. אמנם חבילות אלו כוללות טיסה, שהות ולעיתים גם רכב אבל אין הכוונה כלל למה שאתם מכירים. האמת היא שאפשר לעשות את זה לגמרי אחרת ואתם מוזמנים לחופשה שהיא חוויה. המשיכו לקרוא וגלו עולם אחר תרתי משמע.

חבילות נופש לחול הן לרוב חופשות בעלות ערך מוסף כלכלי מסיבה אחת : חופשות אלו כוללות הן את מחיר הטיסה והן את מחיר השהות במקום. אבל חופשות אלו כאמור הן לא רק שופינג ובטן-גב, אלא הן יכולות להיות טיולי נישה לכל דבר ועניין שמתאימות למתעניינים במגוון תחומים : סקי, גלישת סאפ, יוגה, גילשה קייט סרף, נהיגת ג'יפים, סקי מים, צלילה ועוד.

לנסוע בסטייל הכל כלול

חבילות נופש לחול למעשה מאפשרות לכל אחד ובכל תקציב להפיק את המיטב מחופשתו בחו"ל. למרות איכותן, חופשות אלו אינן יקרות ולמעשה הן שוות לכל נפש ולכל כיס. כיום ניתן להינות מהמתקנים הטובים ביותר בעולם בתחומים שונים במסגרת חופשות בסגנון הכל כלול. או במילים אחרות – להינות מכל העולמות תרתי משמע ביעדים קרובים או מרוחקים, תלוי במה שאתם אוהבים.

חבילות נופש בחו"ל למעשה מאפשרות נופש בסטנדרטים הגבוהים ביותר בהתאמה אישית, כך שמתאפשר הלכה למעשה מילוי מצברים באמצעות מה שעושה לכם טוב על הלב והנשמה : רפטינג, הליכה בנופים עוצרי נשימה, רכיבה על אופניים, נסיעה בג'יפים ועוד. וזו רק ההתחלה כי בחופשה זו אתם ממש בחופשה ללא כל טרחה או טרדה.

כיום ניתן להינות מחבילות נופש בחו"ל שהן חופשות יוקרה לכל דבר וכוללות מגוון פינוקים : טיסות פרטיות ולינה במלונות פאר או בוילות מפוארות מבלי לפשוט את הרגל. תתפלאו אבל זה ממש אפשרי ואפילו בר-השגה. חבילות נופש בחו"ל הן אפשריות גם לחובבי ספורט ומוסיקה :

  • לחובבי הספורט מוצעות חבילות נופש שכוללות כניסה לאירועי ספורט גדולים כמו משחקי כדורגל, טניס, כדורסל ועוד.
  • לחובבי המוסיקה מוצעות חבילות נופש שכוללות כניסה למופעים מוזיקליים של מיטב אמני העולם, השתתפות בפסטיבלים או במופעי בידור.

בנוסף, טיולים אלו מתאימים כטיולי תמריץ לעובדים של חברות שונות או כטיולי שיט בספינות יוקרה. במילים אחרות – ספינת האהבה יכולה להיות מבחינתכם מציאות ולא תכנית טלויזיה. רוצים גם? צרו קשר עם חברת FLY HIGH שהופכת את החלומות שלכם בתחום חבילות נופש למציאות .

אנשי החברה רואים בכם הלקוחות את הנכס העיקרי והם יעשו הכל כדי שתהיו מרוצים. אנשי החברה מקושרים עם חברות התעופה ועם ספקי הנופש ברחבי העולם במטרה אחת : להעניק ללקוחותיהם את החופשה האולטימטיבית, כל אחד בהתאם לצרכיו, למידותיו ולתקציבו. אז למה אתם עוד לא אורזים??

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,