טיול בתאילנד והאיים המפנקים

טיסות

תאילנד היא אחד היעדים הכי פופולרים על התייר הישראלי, ובוודאי שהיא היעד מספר אחד לנופש במזרח הרחוק לישראלים. הטבע המופלא, האירוח המפנק, האוכל האהוב והמוכר, חופים, מקדשים, גנים בוטנים, שווקים, צבעים, תבלינים וריחות. בתאילנד יש הכל מהכל. מהאיים שבדרום המדינה עם הטורקיז השייקים והריזורטים המפנקים, ועד ערי הצפון עם הג'ונגלים וההרים היפים.

לרוב, אצל המטייל הישראלי, ביקור ראשון בתאילנד יתחיל בטיסה לצפון. יש גם אפשרות להגיע באוטובוס או ברכבת אבל מדובר במרחק של כ700 קילומטרים. כך שתמיד בתחילת הטיול יש צורך במסע חיפוש טיסות לתאילנד מקיף, בכדי למצוא חברה שלא רק יש בה טיסות בעלויות הנוחות לכל כיס אלא שגם תיקח אחריות במקרה חלילה שקורה תקלה הדורשת התערבות.

צא'נג מאי, בירת צפון תאילנד, מכילה מקדשים רבים בהם אפשר לבקר. ניתן גם לראות בעיר את שבט ארוכות הצוואר המפורסמות. ישנם אטרקציות רבות כמו טיולי יום בשמורת דוי אינתנון/Doi Inthanon שבו ניתן לחוות נופים מדשאות פרחים מקדש מפלים ועוד.

ככלל אני לא ממליץ להיות במגע עם בעלי החיים המקומיים, ובטוח לא לשלם עבור תמונה עם נמר מסומם ומסכן או רכיבה על פיל שחוטף מכות בשביל משמעת. בעלי החיים והטבע הם החלק שהפך את תאילנד לנחשקת, ועלינו האחריות כתיירים לא לנצל ולגרום לסבל מיותר בגלל שאנחנו רוצים להנות. במקום לרכב על פיל למשל, ניתן לבקר באחת משמורות הפילים בסביבה שמחזירות פילים שבויים לטבע. חוות הפילים פאטארה/Patara מפורסמת מאוד וקרובה לעיר.

אחרי ביקור מקיף בצפון ובטבע הנהדר והירוק, אפשר לטוס מצ'אנג מאי לאחד האיים בו בחרתם ריזורט. אני אישית ממליץ להתמקד באי אחד. אחד האיים הפופולרים על תיירים ישראלים הוא כמובן קופאנגן וגם קופיפי ופוקט. במקום לעבור בין אי לאי אפשר לקחת את סיור שבעת האיים ולחזור לאי שבו בחרתם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,