ראש השנה בפארק אוטופיה

אז הפעם כמו כל ראש השנה החלטנו לנסוע לבקר בפארק אוטופיה שהינו פארק סחלבים, פרחים וחי הממוקם במושב בחן הנמצא בשרון במרחק נסיעה קצר יחסית מנתניה ובית ליד.

הגענו לפארק במהלך החג, כאשר כל עם ישראל החליט לבקר כמו תמיד במקום, ההגעה שלנו הייתה בסביבות השעה 12:00 בצהריים שהייתה שעה די נוחה אבל עדיין שעה שחם בה לטייל, לכן, שימו לב הורים כאשר אתם נוסעים לטיול שכזה לשעה בגלל שמדובר במקום שבו ההליכה הרגלית הכרחית ללא מיזוג אוויר.

הכניסה לפארק כמבוגר עלתה לכל אחד מאיתנו כ 59 ש"ח שזה מחיר סביר לכל הדעות בשביל להיכנס לאטרקציה בישראל, אבל אין ספק שהיו גם כמה ליקויים שמצאנו במהלך הטיול בפארק שבהחלט דורשים טיפול מיידי של הצוות וההנהלה.

הכניסה לפארק מתחילה בכניסה לחממה הגדולה שבמקום בה ניתן לראות ולהכיר מקרוב את צמח הסחלב, שבכללי ובקצרה על פי מה שלמדנו הסיור במקום, הינו שייך למשפחת הגדולה ביותר של הצמחים בעולם, שמונה בין היתר 800 סוגים וכ 25,000 מינימום מינימום.

במקום ובחממה הגדולה ניתן להתרשם ממאות סוגים של סחלביים, כאשר בסוף המסלול של החממה, נהנו להקשיב להרצאה קצרה של רבע שעה אודות צמחים טורפים וסחלביים, מעניין ומרתק ללמוד עוד משהו שלא ידענו.

לאחר סיום המסלול בחממה הגדולה, הגיע הזמן שלנו לצאת לשטח הפתוח שם האוויר ומזג האוויר היה חמים הרבה יותר, כאשר את המסלול בחלקו החיצוני של הפארק התלנו במזרקות המרקדות, כאשר כל חצי שעה תוכלו ליהנות ממופע של המזרקות המרקדות לצלילי מוזיקה עכשווית, די מזכיר את המזרקות המרקדות שבמלון בלג'יו שבלאס ווגאס, אך בקטן הרבה יותר.

לאחר מכן המשכנו בטיול אל פארק הורדים, בו נהנו ממראות של ורדים בכל הצבעים, משם המשכנו לפינת החי של הגן שכללה בין היתר החזקת תוכים וצילום איתם, אזור הפרפרים, וכמובן בסופו של דבר קינחנו במבוך שמיועד יותר לילדים ולקטנטנים שמגיעים לבקר בפארק.

סך הכל הסיור ארך 3 שעות עם הפסקות במהלך הטיול, אך חשוב לציין שבמקום לא מצאנו מתקני שתייה פרט לאחת בתחילת המסלול בחלקו החיצוני של הפארק, אין ספק שזהו ליקוי חמור מאוד שהנהלת הפארק חייבת לטפל בו, כמו כן לטובה ניתן לציין את המחירים והעלויות של האוכל והשתייה בקפיטריה שדי מספקים, חשוב לציין שבסיום הסיור הינכם עוברים דרך חנות המזכרות של הפארק שהינה משתלמה עצומת מימדים שבה ניתן לרכוש מזכרות וכמובן כל מה שקשור לפרחים וצמחייה, טיול מומלץ מאוד לכל המשפחה.

לאתר האינטרנט הרשמי של פארק אוטופיה ומידע נוסף: http://www.utopiapark.co.il

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,