חמש דרכים לטייל בזול

טיפים עבור הישראלי הממוצע ששואף להרבה יותר

הישראלי הממוצע אוהב לטייל, אוהב לראות דברים חדשים ואוהב לפגוש אנשים מכל העולם ולהגיד להם "איים פרום איזרעאל. איי וואז ביג אין דה ארמי". הבעיה היא שבמקביל לכל הרצונות חובקי העולם האלו, היצר הבסיסי ביותר אצל הישראלי הוא יצר החיסכון.

כדי שתוכלו לצאת לטיול שעליו תמיד חלמתם ועדיין להצליח לחסוך כסף ללימודים האקדמיים או לשכירות באזור מבוקש, להלן חמישה טיפים לטיילן החסכן:

טיפ מספר אחת: צאו לטייל בארץ ישראל

כמה שזה נשמע נדוש וכמה שאתם אולי מעדיפים לפסוח על הסעיף הראשון, ארץ ישראל נחשבת מוקד תיירותי מבוקש מאוד ליהודים מכל קצוות תבל. עשו כאילו אתם לא נמצאים פה מבטן ומלידה והסתכלו על המדינה שבה אתם חיים בעיניים חדשות לגמרי.

עשו את שביל ישראל, לכו לחרוש את רמת הגולן, בקרו בירושלים למשך כמה שבועות והתגבנו לאתרים ארכיאולוגיים (בתשלום כמובן) כפי שהייתם עושים לו הייתם ביוון או ברומא.

טיפ מספר שתיים: הירשמו לקורס מדריכי טיולים

אם יש מישהו שמטייל בלי להוציא אגורה ועוד עושה מזה כסף, זה מדריך הטיולים שלכם. הוא עשה קורס מדריכי טיולים בארץ או בחו"ל, הוא טייל במסגרת הקורס, הדריך ושמע, וכעת הוא רוצה להפיץ את הידע שלו לאחרים, בפריז או ברומא או בטנזניה.

אם אתם אוהבים לעמוד לפני קהל, להדריך קבוצות ולדבר על היסטוריה ועל תרבות קורס הדרכת טיולים בהחלט יכול להיות אופציה רלבנטית עבורכם.

טיפ מספר שלוש: הגיעו לשדה התעופה והחליטו במקום

אם אתם לא נעולים על יעד מסוים או על מקום שאליו אתם רוצים להגיע, ארזו תיק, קחו את הדרכון וסעו לשדה התעופה, עם חברים או בלעדיהם. בחלק גדול מחברות התעופה כרטיסים בדלפק זולים בהרבה מאלו שתרכשו חודשים ארוכים לפני ואם רק תאפשרו לעצמכם להיות ספונטניים, יכול להיות שתגיעו למקומות אקזוטיים ומרתקים שבחיים לא חשבתם שתבקרו בהם.

טיפ מספר ארבע: סעו לזול, דלגו ליקר

דבר ידוע הוא שיש יעדים יקרים יותר ויש יעדים זולים יותר. אם אתם בכל זאת מתעקשים להגיע לערים שהטיסה אליהם יקרה, תוכלו לעשות זאת דרך טיסה ליעד זול יותר ושימוש בתחבורה ציבורית שתוביל אתכם לנקודה הסופית.

כך תוכלו להגיע לפריז דרך בלגרד, לניו יורק דרך שלוש נקודות שונות באירופה או לטוקיו דרך אמסטרדם.

טיפ מספר חמש: התנחלו אצל חברים

גם אם לא דיברתם איתם חמש עשרה שנה מאז שסיימתם לימודים משותפים וגם אם במהלך כל כיתה ד' התעללתם בהם ללא הפסק, טיול בחו"ל הוא יופי של תירוץ לעבור לגור אצל חברים ומכרים לתקופה קצרה או ארוכה.

מצאו לכם לפחות זוג חברים אחד ביעד שאליו אתם מבקשים להגיע והודיעו להם חגיגית שאתם באים לבקר. אמרו להם מראש שאתם לא צריכים יותר מאשר מקום להניח בו את הראש, ואחרי שתגמרו להם את המים החמים במקלחת ואת הקורנפלקס של הבוקר, הם כבר לא יוכלו לפנות אתכם כי פשוט לא יהיה לאן.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: