מדריך לרכישת כרטיסים למשחקים בחו"ל

מי מאיתנו לא חולם לפעמים על הפסקה קצרה משגרת החיים השוחקת, הפסקה שתתגלם בצורת טיסה קצרה לחו"ל, ואם אפשר – שתכיל גם משחק כדורגל, כדורסל או כל טורניר ספורט אחר, או אולי בכלל הופעה חד פעמית של האמן האהוב עליכם. כרטיסים לאירועי ספורט גדולים יכולים להיות יקרים מאד, ולעיתים גם קשה ומסובך לשים עליהם יד. כדי למצוא מושבים הגונים במחירים נוחים, כדאי לדעת איך ומתי לחפש כרטיסים, ומומלץ ללמוד כיצד לנווט בשווקים השונים שנועדו לכך.

 

איפה לחפש?

ראשית עליכם לדעת למי יש את הכרטיסים בהם אתם חושקים.

האם באמת כל כך קשה להשיג כרטיסים?

כן ולא. הרי את כל הכרטיסים ניתן בסופו של דבר להשיג, גם אם הידע שלכם, האוהדים, אינו נרחב. עלות הכרטיסים היא היא ללא ספק גורם מרכזי, אך התזמון יכול להיות חשוב לא פחות, ולכן הידיעה מתי הליגות הגדולות מחלוקות בדרך כלל כרטיסים למשחקים שלהן, יכולה להיות המפתח להצלחה בתהליך הרכישה. כדי לעזור לכם לאורך כל התהליך, כתבנו עבורכם מדריך לרכישת כרטיסים למשחקים בחו"ל, שיכול לעזור לכם להבטיח את מקומכם על היציע, במחיר הטוב ביותר האפשרי.

האם לא כדאי פשוט לרכוש כרטיסים באתרים מקוונים?

חברות כרטיסים מקוונות, כדוגמת חברת Livetickets בישראל וחברות נוספות ברחבי העולם, משגשגות בשנים האחרונות מעצם היותן מערכת עם מספר עצום של יתרונות – מגוון אדיר של כרטיסים עבור מבחר עצום של אירועי ספורט ותרבות, שירות לקוחות זמין ומהיר, בניית חבילות מותאמות אישית, הורדה מיידית של הכרטיסים, המקלה על השתתפות באירוע ברגע האחרון ועוד. אך חוקי ההיצע והביקוש מעמידים, לרוב, את מה שהיה כרטיס במחיר סביר לכרטיס מחוץ לטווח ההשגה של האוהד הממוצע. כדי להוזיל את מחיר הכרטיס, עדיף להתעדכן לעיתים תכופות באתר החברה ולנסות לרכוש כרטיסים כמה שיותר זמן מראש, במחיר ההתחלתי שלהם.

"אני לא מרגיש/ה בנוח לרכוש כרטיסים אונליין. האם ספסרים עדיין קיימים"?

בקצרה – כן. הדימוי של עסקה מפוקפקת מחוץ לאצטדיון או לאולם הופעות , בה מדברים בטונים נמוכים והססניים בעת החלפת מזומנים מיד ליד, הוא מעט ארכאי, אם כי לחלוטין עדיין קיימים ספסרים בעולם. אבל כיום, אצטדיונים רבים מספקים אזורים שבהם מותר למכור מחדש את הכרטיסים, מה שהופך את כל התהליך לגלוי וחוקי יותר. אוהדים שמוכנים להסתכן ולהגיע למשחק ללא כרטיס מראש, עשויים לחסוך קצת כסף בשיטה זו, אך הם לא יקבלו את ההגנה שמספקות החברות הגדולות במידה ומקבלים כרטיס מזויף.

 

איך לבחור?

כמעט בכל יום בשנה (חוץ מבשנת קורונה כמובן) מתקיימים אירועי ספורט מקצועיים רבים ברחבי העולם. בים האפשרויות העומד לרשות חובבי ענפי הספורט השונים, הידיעה היכן ומתי לרכוש את הכרטיסים היא יתרון עצום, במיוחד לאוהדים נטולי מנוי עונתי.

 

אז איך בוחרים? כמובן שלפי תחום העניין שלכם. אם אתם אוהדים של ליגת האלופות למשל, שהיא ללא עוררין הליגה הטובה בעולם, ובה משחקות הקבוצות האירופאיות המעניינות ביותר, תתכוננו לשלם מעט יותר. כרטיסים לליגת האלופות הינם מבוקשים ביותר ומעצם היותם כאלו – גם יקרים יותר. כדי למצוא את הכרטיס הטוב ביותר מומלץ להתחיל להתעדכן זמן רב לפני משחק הגמר. משחקי ליגת האלופות נערכים באצטדיונים רבים ברחבי אירופה, כך שעם קצת תכנון מראש, בשילוב עם ראש פתוח וקצת ספונטניות, תוכלו למצוא כרטיס במחיר נוח יחסית, במדינה שמתאימה לכם רעיונית.

אם אתם מעדיפים את משחקי הליגה הספרדית, כדאי לדעת שלמשחקים של ברצלונה, הנערכים באצטדיון הקבוצה המפורסם "קאמפ נואו", ניתן לרכוש כרטיסים באופן די נוח וקליל באתר הקבוצה עצמה, בעוד שעבור כרטיסים לריאל מדריד התהליך מעט מייגע יותר בשל גודלו הקטן יחסית של האצטדיון והעובדה כי הכרטיסים מוצעים קודם כל למנויים. אם אתם מסתבכים עם ממשק אתר הקבוצה, תוכלו תמיד לרכוש כרטיסים לריאל מדריד גם דרך חברות הכרטיסים המקוונות הישראליות.

 

אם כדורגל אנגלי הוא מה שעושה לכם את זה, קחו בחשבון כי כאן תהליך רכישת כרטיסים למשחקי הליגה האנגלית במחיר עלות הוא מעט מורכב ומסובך יותר, אם כי אינו בלתי אפשרי. הקבוצות המובילות בליגה מאפשרות רכישת כרטיסים רק עבור מי שיש לו חברות במועדון הקבוצה. מדי פעם נערכות גם הגרלות כרטיסים למזליסטים, אך גם בצורה זו התהליך מסורבל ועלול להתיש. בעבור תוספת עמלה קטנה, תוכלו לרכוש כרטיסים לליגה האנגלית בחברת כרטיסים מקוונת ולחסוך לעצמכם הרבה כאב ראש.

איך עוד אפשר להוזיל עלויות?

כאמור, לרוב ככל שתרכשו את הכרטיסים יותר זמן מראש, כך תקבלו אותם במחיר טוב יותר. בנוסף, שימו לב היטב לטווח מחירי הכרטיסים – מחירו של כל כרטיס נקבע לפי סוג ומיקום המושב, האצטדיון עצמו, הקבוצות המשתתפות וסוג האירוע. כרטיס במושב קדמי או באמצע המגרש יעלה יותר מכרטיס ביציע, כרטיסים לליגת האלופות יעלו יותר מכרטיסים לליגה האיטלקית, וכרטיסים למשחק במדריד יעלו, לרוב, יותר מכרטיסים למשחק בקייב.

כך שאם תסכימו לעשות ויתורים מסוימים, תדעו להתכוונן ולתאם ציפיות, תוכלו להגיע ולצפות בכל משחק אשר תרצו.

 

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,