טיולים לאזור אפריקה

החלטת שאתה רוצה לטיול וחופש אבל הפעם אתה מחפש משהו קצת שונה מכל מה שהכרת עד כה..? מצוין, כי הדבר האולטימטיבי והטוב ביותר שתוכל לבקש בשביל עצמך זה לנסות ולבקר באפריקה שכיום הולכת ותופסת תאוצה ונחשבת לאחת מהמדינות שיותר מפתיע לטייל ולראות את כל מה שקורה מקרוב.

אז מה מציעה לנו אפריקה שכל כך מושך בה..? איך אפשר לטייל באפריקה בצורה בטוחה..? מה חשוב לדעת בטרם מחליטים לנסוע ליעד..? וכמובן איך ניתן לרכוש את כרטיסי הטיסה וחבילות הנופש הזולות ביותר שיש..? את כל זה תוכל לגלות בסקירה שלפניך.

היעדים המרתקים שמציעה לנו אפריקה

אפריקה היא יבשת ענקית המציעה לנו כל טוב והכל מהכל, כיום ישנם מספר יעדים בולטים שנחשבים לפופולאריים בפן התיירותי, והם: זנזיבר שינו אחד מהיעדים הבולטים והטובים ביותר לירח דבש, טיול לקניה שכיום מציעה חוויה עוצרת נשימה החל מספארי ועד טיולי ג'יפים מהיפים בעולם, מרוקו שהינה מדינה מוסלמית ערבית אך נחשבת ליעד מצוין וטוב בעבור אלו המחפשים טיול מאורגן במרקש ובתרבות שונה ומדהימה במיוחד, יוהנסבורג שהינה הפופולארית ביותר במיוחד בעבור אנשי עסקים וכמובן שיש עוד רבים וטובים.

החלטת לטוס..? מה חשוב שתדע?

יש מספר דברים חשובים שתדע בטרם תיסע לעשות טיול ספארי באפריקה, טיול ג'יפים, ג'ונגלים או אפילו בטן גב בחופי הים של זנזיבר, מרבית מיעדי התיירות הנמצאים באפריקה הם בעצם מדינות עולם שלישי, כאשר המצב התברואתי במקום הוא לא בשיאו ובטח לא כמו במדינת ישראל ולכן, יש צורך לגשת למרפאות מטיילים ולקבל חיסונים מתאימים בהתאם ליעד אליו החלטת לנסוע לטייל, חשוב מאוד לדעת שהחיסונים יכולים לפעמים להציל חיים גם במקרה של מוות ולכן, אל תוותרו על נסיעה למרפאת המטיילים בשביל להתייעץ בנושא עם הרופא המומחה.

איך מגיעים בטיסה לאפריקה מישראל?

כיום להפתעתנו חברת התעופה איתה ניתן להגיע למרבית מיעדי התיירות באפריקה היא או אל על המבצעת טיסות ישירות מישראל ליוהנסבורג, או לחילופין עם חברת אתיופין איירליינס המבצעת טיסות ישירות מישראל לאדיס אבבה, המחירים והעלויות של טיסות מישראל לאפריקה הם פחות או יותר כמו המחירים של טיסות למזרח הרחוק, כאשר הממוצע עומד כיום על 1000$ לכרטיס פחות או יותר, לא הוצאה גבוהה במיוחד על טיול כה מרתק.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,