חורף חם בקראון פלזה ברלין

בזמן שישראל נמצאת תחת סערה ענקית ותושבי הצפון מחפשים דרך לברוח מהמים הגועשים רחובות, ניתן להתנחם במבצעים המדהימים שמציגה רשת קראון פלזה מלון הדגל שלה בברלין. כבר לא צריך לחכות שהחרמון ילבין כדי לראות שלגים, יש שפע מהם בברלין.

המלון שנמצא בבעלות ישראלית ושייך למותג ניהולי אשר מחזיק כמה עשרות של מלונות ברחבי העולם, כבר מזמן הוכיח שהוא יודע לתת יחס טוב לישראלים. מעבר לאפשרות של ארוחות כשרות, מגיעות מוכנות וארוזות בהשגחת הרבנות המקומית, ניתן למצוא בית כנסת בקרבת מקום, כאשר צוות המלון ידריך אתכם בקלות ומהירות איך להגיע לשם.

רוצים עוד אטרקציות המתאימות לישראלים? בצוות הפקידים של המלון ניתן למצוא פקיד דובר עברית ומנהל המכירות של המלון הוא ישראלי גם כן, כך שבהחלט תרגישו בבית כאשר תגיעו לקראון פלזה הגרמני.

מיקום, מיקום ומיקום

התייר הישראלי מוכר במפת העולם התיירותית כתייר שמגיע לכל מקום, מצד שני הוא מאוד לא אוהב לבזבז כסף מיותר, בדיוק בנקודה הזו שווה להזכיר את קראון פלזה ברלין, המלון ממוקם במרכז ברלין המושלם, כך שתוכלו לרוב ברגל או בעזרת נסיעה קצרה ברכבת להגיע לכל נקודה בברלין.

נקודה נוספת שצריך להזכיר לטובת ברלין היא שהעיר יחסית זולה לשאר בירות אירופה. המחירים בברלין, ביחס לבירות אחרות המחירים בברלין הם נמוכים כמעט בשליש מהמחירים בכל מקום אחר. אם תהיתם למה ישראלים עוברים לגור שם, אז זאת הסיבה.

המלון עצמו ומתקנים

לאחרונה פורסם בעיתונות המקומית שקבוצות מאורגנות של עובדים, כמו ועדי הבנקים וחברות ההשקעות, בוחרות להישאר בקראון פלזה ברלין כאשר נמצאות בעיר, אותו דבר גם חברת התעופה הלאומית אל על. שאלנו את המנהלים למה הם עושים את זה?

התשובות היו יחסית פשוטות ומובנות: " המלון פשוט טוב, הם יודעים לארח אנשים". כך הקפטן של אל על שתפסנו במלון בעת שתיית תה. מארגן הטיול מטעם אחד הבנקים הגדולים בישראל ניסח את התשובה באלגנטיות רבה: "בקראון פלזה גורמים לך להרגיש בבית".

מלון קראון פלזה ברלין, משקיע מאמצים אדירים כדי להביא אליו תיירים ישראלים, הם מתחייבים לאירוח מושלם ועד עכשיו עומדים במה שהם אומרים.

לביקור באתר המלון, לחץ כאן

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,