מתי כדאי לטוס ולטייל בברצלונה

אחת מהשאלות שלבטח מעניינות אותך זה מתי כדאי לנסוע ולטייל בברצלונה במהלך ימות השנה..? אז להלן מספר טיפים, המלצות וחוות דעת שבהחלט יכולים לשפוך אור על הדברים.

ברצלונה היא עיר תיירות במהלך כל ימות השנה, כאשר התקופה האידיאלית והטובה ביותר לבקר בה זה בחודשי הקיץ בדיוק כמו חודשי הקיץ בישראל, כאשר מזג האוויר נעים ומאפשר לטייל וליהנות באזור.

כמובן שתמיד יש יוצא מן הכלל ותמיד ניתן למצוא כאלו שנוסעים גם בחודשי החורף בשל סיבות שונות ומגוונות, החל מנסיעות עסקים ועד נסיעות למשחקי כדורגל של קבוצת ברצלונה שנחשבת לאחת מהאיכותיות והיוקרתיות בעולם, באירופה ובספרד בפרט.

במידה והחלטת לנסוע בתקופת החורף

במידה והחלטת לנסוע ולטייל בברצלונה בתקופת חודשי החורף, חשוב מאוד שתעשה עם עצמך חושבים ושתדע בוודאות מהם האזורים בהם כדאי לבקר ומהם האטרקציות שאסור לך לפספס למרות החופשה באזור, נופש בברצלונה בחורף חייב להכיל כמובן ביקור במקומות הבאים, והם: פארק גואל, אצטדיון הכדורגל של קבוצת הכדורגל של ברצלונה, הסגרדה דה פמילייה ועוד רבים וטובים.

כמובן שחשוב מאוד לאלו שנוסעים בחורף להתלבש כראוי ובצורה נכונה, ברצלונה היא אזור שקר בו מאוד בחורף ולפעמים ניתן אפילו לתפוס ימי שלג למרות שנדיר עד מאוד.

אלו שהגיע לברצלונה ולא מצוידים כראוי, מומלץ מאוד שירכשו לעצמם מספר בגדים בקניון הנמצא ליד נמל ברצלונה או בשווקים השונים הפרוסים ברחבי העיר.

במידה והחלטת לטוס לברצלונה בקיץ

במידה והחלטת לטוס לברצלונה בתקופת הקיץ, חשוב מאוד ומומלץ שתתכונן כראוי אף על פי שכפי שאמרנו זוהי התקופה האולטימטיבית לנפוש בה, ראשית כל חשוב מאוד להגיע עם ביגוד ואבזור מתאים, קחו לעצמכם בגדים קצרים אך כמובן אל תשכחו לשים במזוודה גם עליונית ארוכה לשעות הערב שיכולות להיות לפעמים קרות וקרות עד מאוד.

כמובן שחשוב מאוד לנסות ולהספיק לבקר בכל האתרים והאטרקציות השונות שבעיר שכדרך אגב רלוונטיות גם בחורף כפי שכבר הזכרנו, נסו להגיע לאזור מונסרט שזוהי עיר הנמצאת במרחק נסיעה של שעה וחצי מברצלונה שהאופי שלה בתוך הר, מקום מדהים ביופיו וחוויה עוצרת נשימה שחייבים לבקר בה ולראות אותה לפני ששוללים, נסו אפילו לבקר באתר האינטרנט של העיר ולראות מה אתם יכולים לראות, מומלץ מאוד להכין לפחות יום אחד של ביקור באזור זה וכמובן לצאת בשעות הבוקר המוקדמות.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,