כיצד לבחור צימר? טיפים לחופשה נעימה!

כשרוצים לצאת לחופשה לצימרים בצפון ולהתפנק בסופשבוע זוגי או משפחתי, כשרוצים חופשה שאינה יקרה מדי ואפשר גם לקחת את הילדים, אנשים בדרך כלל מוצאים את עצמם מתלבטים לאן לנסוע ובאיזה צימר לבחור. ביישובים רבים יש צימרים שנבנו על ידי אנשים פרטיים שגרים במקום בתור אפשרות של תוספת פרנסה. בעלי הצימרים מתאימים את השירותים הניתנים בצימר לקהל מטרה מגוון, עם שפע הצעות לפעילויות מחוץ לצימר ובתוך הצימר. את קהל המטרה הם מכירים כבר תוך כדי ההזמנות המתבצעות ולומדים שיש לתת מענה גם לרומנטיים, גם למשפחות, גם לקהל חרדי-דתי ועוד. החופשה שלכם תימדד בהצלחתה אם תיטיבו לבחור נכון את הצימר שאליו תיסעו ובו תשתקעו בימי החופשה.

ההיצע ברשת עצום. אם תיכנסו לכל אתר שמציע צימרים, כגון אתר איסתא תמצאו שפע עצום עם תמונות שובות-עיניים וצילומים מרהיבים.

צימרים כפינות חמד

בתקופת האביב הצפון נראה כמרבד פורח לאחר החורף הגשום. טיולים בטבע הם נחלתו של כל חובב צימר שרוצה גם לבלות בסביבה ולא רק במיטה או בג'קוזי. במקומות רבים מוצע נוף פסטורלי מדהים, טיולי ג'יפים וטרקטורונים. באביב ובקיץ אפשר למצוא פינת חמד בקרבת הצימר בטיולי סוסים או בטיולים רגליים. בכל צימר ניתן למצוא מדריך לטיולים בסביבה ואם לא תמצאו כזה, תוכלו תמיד לשאול את בעל הצימר שבוודאי ידריך אתכם למקומות שהם שכיות חמדה.

רומנטיקה קוסמית

מרביתם של צימרים בצפון הארץ המיועדים לחופשות רומנטיות, מצוידים בכל מה שנדרש לסופשבוע רומנטי או לימי חול רומנטיים לכל זוג מאוהב שמעוניין בבריחה מהשגרה והסתגרות בבועה הפרטית שלו. הצימרים הרומנטיים בדרך כלל מקושטים בנרות דולקים, ג'קוזי זוגי וטיפולי עיסוי, רפלקסולוגיה, שיאצו ושאר עינוגי גוף ונפש. בצימרים רומנטיים מקפידים על האווירה עם יין ופינוקים, עם מיטה גדולה ומצעים מיוחדים והכול למען האווירה הרומנטית וכדי שתוכלו להתנתק לגמרי מהיומיום השגרתי.

צימרים בצפון – בריכה ובילוי עם הילדים

הצפון הוא ארץ הצימרים לסוגיה, יש בו הכול מכול טוב. חופשה משפחתית זולה במחיר שווה לכל נפש ובמגוון אטרקציות בגליל או בגולן. אם בחרתם לנסוע עם המשפחה, זכרו לבחור צימר שיש בו הפרדה בין חדר הורים וחדר ילדים וכן טלוויזיה בכל חדר כדי שיתנו גם לכם קצת פרטיות. בריכה, מנגל בחצר ושפע אטרקציות שאפשר לעשות בחוץ, מטיולים רגליים ועד טיולי טרקטורונים, פארקי מים, אבובים וקיאקים, קטיף תפוחים או אוכמניות ודובדבנים וכמובן מסעדות מכל המינים והסוגים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,