השכרת רכב בהולנד – מידע וטיפים לנוהגים

בעת חופשה בהולנד, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של דרכי התניידות בארץ השטוחה והיפה – כולל דיווש על אופניים או שייט בתעלות – אבל למי שמבקש לגמוע את מרחבי המדינה נסיעה בכבישים המודרניים שלה, השכרת הרכב בהולנד יכולה להיות הפתרון האידיאלי לחופשה משפחתית מושלמת.

בהיותה ארץ שטוחה, נופיה של הולנד שלווים ורגועים: שדות פרחים עד קצה האופק, תחנות רוח, תעלות מים, ערי נמל, איים וכפרים ציוריים, כשגולת הכותרת היא עיר הבירה אמסטרדם.
בעבר הייתה הולנד מעצמה – לא רק מעצמה ימית אלא גם מעצמה תרבותית, ביחוד בתחום הציור. מסורת ימית מפוארת לצד מסורת אמנותית לא פחות מפוארת.
בשל היותה ארץ שטוחה, המים פולשים עמוק לתוך היבשת. זוהי ארץ מפולשת מים וימים. חלק מהנהרות הגדולים של אירופה עושים את דרכם לים, כשהם חוצים את הולנד.
חודש מרץ הוא העמוס מבין חודשי השנה בירידים ופסטיבלים: מופע הספינות של אמסטרדם; יריד אמנות ועתיקות במסטריכט; עונת הפריחה של הצבעונים בגני קוקנהוף; וגראג' סייל שנתי ענק באמסטרדם.
מזג האוויר בהולנד
בין מאי לאוקטובר מזג האוויר בהולנד נוח למדי, ואז מתקיימים רוב הירידים והפסטיבלים. בחודש ספטמבר, למשל, מתקיים ברוטרדם שוק אוכל ענק אליו מתקבצים יצרנים מכל הולנד, ובאמסטרדם נערך יריד הספרים השנתי. חודשי החורף פחות מתאימים לטיול כי הטמפרטורות צונחות לאפס מעלות. גם בקיץ וגם בחורף יורד גשם.

אם החלטתם שהשכרת רכב בהולנד מתאימה לחופשה שלכם, כדאי להקדים ולבדוק, עוד בארץ, מה האפשרויות העומדות בפניכם, ולבחור את המתאימה ביותר לצרכיכם. לשם כך, מומלץ להשתמש במנוע השוואת מחירים מתקדם, המתעדכן אוטומטית במחירי השכרת רכב בהולנד, בין כל החברות שנחשבות מוכרות ואמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית לתיירים. כך תוכלו למצוא את העסקה המתאימה ביותר עבורכם להשכרת רכב בהולנד. בתהליך קצר ופשוט, מלאו את הטופס שלמטה: בשדה “ארץ” בחרו: הולנד, בשדה “עיר” בחרו את העיר ממנה תרצו לאסוף את הרכב ששכרתם, ובשדה “תחנה” בחרו את המקום הספציפי בעיר בו תירצו לאסוף את הרכב (למשל, שדה התעופה בו אתם נוחתים). לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם רוצים להזמין השכרת מכונית בהולנד, לחצו על הכפתור “חפש”, וקבלו את הצעות המחיר הזולות ביותר עבור השכרת רכב.

טיפים לנוהגים ברכב בהולנד
כדאי להכין את המסלול מראש, על פי הנתונים והמגבלות שלכם – תקציב, זמן, כושר פיזי; כדאי ללמוד להפעיל את מכשיר ה-gps לפני היציאה מתחנת ההשכרה; הגיל המינימלי של השכרת רכב בהולנד – 21-23; המהירות המותרת בכביש מהיר – 120 קמ"ש; בשטח בנוי – 50 קמ"ש; שירותי חירום: משטרה, אמבולנס, כיבוי אש – 120; אפשר לעבור מהולנד למדינות השכנות גרמניה ובלגיה; בהולנד יש מערכת נרחבת של תעלות והמעבר מעליהן נעשה באמצעות גשרים. כאשר עוברות ספינות – הגשרים מתרוממים; בימי ראשון תחנות הדלק סגורות, אבל תחנות הדלק לאורך הכבישים המהירים פתוחות 24 שעות ביממה; התדלוק – גם בכרטיסי אשראי; בהולנד יש כבישי אגרה ספורים, הדורשים תשלום צנוע.

אמסטרדם
"ונציה של הצפון", כך מכונה אמסטרדם, עיר הבירה של הולנד, וזאת בשל תעלות המים הרומנטיות בלב העיר.
עיר הבירה מתאפיינת באווירת חופש ופתיחות. החופש והמתירנות מושכים אליה צעירים מכל העולם. הסובלנות המאפיינת את הולנד ואיכות החיים הגבוהה ניכרים בכל תחומי החיים, לטוב, ויש שיאמרו – לרע. באמסטרדם יש אווירה בינלאומית, בליל שפות ועדות. אמסטרדם ידועה בחיי הלילה שלה, כמו גם במתירנות המינית ובחיי התרבות העשירים: מוזיקה, קולנוע, תיאטרון ומחול, שלא לדבר על המוזיאונים הידועים שלה – העין והאוזן לא ישבעו מגירויים וחוויות מכל הסוגים.
חיי היהודים בזמן השואה קיבלו חשיפה ביומנה של אנה פרנק. בית אנה פרנק מרשים ומרגש.
במדינה קטנה, שטוחה, תוכלו למצוא שלל אטרקציות – פרחים, גבינות, מסיבות, רכיבה על אופניים, שייט בתעלות.
הולנד מזמנת צורות התניידות מסורתיות – אופניים, שייט בתעלות – לצד נסיעה בכבישים מודרניים, דבר שהופך את השכרת הרכב בהולנד לחוויה מיוחדת. החדש והישן משתלבים בצורה מרגשת והופכים לחוויה משפחתית מהנה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,