ארלנדו דיסניווארלד ומה שבניהם

חופשה באורלנדו

אומרים שדיסני וורלד זה המקום השמח ביותר בעולם, אך אין ספק שאורלנדו זאת העיר הכיפית ביותר בעולם. העיר שיש בה עשרות פארקי שעשועים מרהיבים, מזג אוויר מצויין כל השנה ומלונות מפנקים מושך אליו מליוני תיירים בכל שנה שמגיעים אליו באמצעות טיסות מכל העולם. לא משנה בני כמה אתם, אם אתם עם ילדים קטנים או בלי, באורלנדו תיהנו מכל רגע ורגע. ואכן אורלנדו הפכה לאחת היעדים האהובים על משפחות ובמיוחד כיעד לטיולי בר מצווה.

טיסות לאורלנדו: לאורלנדו אין טיסה ישירה מישראל, אך ניתן להגיע לשם באמצעות טיסות עם נחיתת ביניים, בדרך כלל בניו יורק.

מלונות באורלנדו: באורלנדו יש מבחר עצום של מלונות ומוטלים, חלקם פשוטים מאוד וחלקם מפנקים ומרשימים כמעט כמו הפארקים עצמם. מכיוון ותבלו את רוב זמנכם בפארקים, לא יישאר לכם זמן רב ליהנות מהמלון ולכן אין צורך במלון יוקרתי או מפנק במיוחד. אם תרצו להוזיל עלויות תוכלו לישון באחד המוטלים הנחמדים בעיר או במלון שמעט מרוחק מהפארקים. לרוב המלונות יש הסעות מאורגנות לפארקים, חלקם בחינם וחלקם בתשלום.

הפארקים המרכזיים

דיסניוורלד
הפארק המפורסם בעולם מחולק למעשה ל-4 פארקים שונים שכל אחד מהם הוא עצום ומוקדש לנושא מסויים. תצטרכו להקדיש יום שלם לכל אחד מהפארקים.

הממלכה הקסומה– הפארק המרכזי והוותיק ביותר של דיסני מוקדש לעולם האגדות ובו קמים לתחייה כל דמויות הפנטזיה  המפורסמות של דיסני. הפארק, שמתאים יותר לילדים, מכיל שלל מתקנים כיפיים, סרטי תלת מימד, הופעות וטירות רדופות רוחות, ובסיומו תוכלו ליהנות ממצעד הדמויות הגדול של דיסני.

אפקוט – הפארק עצום המימדים הזה מחולק לשני חלקים- עולם העתיד ומדינות העולם. עולם העתיד מציג כמה מהחידושים האחרונים בתחום המדע והטכנולוגיה, ובו מתקנים מהנים, כמו טיסות לחלל, מסע בעקבות התפתחות התקשורת ועוד. בחלקו השני של הפארק תטיילו בין מתחמי המדינות שונות, כשבכל אחת מהן תתרשמו מהארכיטקטורה, מהמטעמים ומההופעות המייחדות כל אחת מהמדינות. בסיום היום תתפעלו ממופע זיקוקים מרהיב שימלא את הלילה.

אולפני הוליווד של דיסני – הפארק מוקדש לעולם הקולנוע ובו מתקנים משעשעים מסרטים שונים, כמו- מלחמת הכוכבים, שודדי הקריביים, צעצוע של סיפור, רכבת ההרים של אירוסמית' ומגדל האימה בו נופלים עם מעלית מגובה של 13 קומות. בפארק תוכלו ללמוד איך עושים סרטים, לבקר באולפנים בהם מצלמים את הסרטים ולצפות במופעי פעלולים מרשימים. אל תפספסו את מופע הסיום עוצר הנשימה "פנטזמיק" המבוסס על הסרט "פנטזיה" של דיסני.

ממלכת החיות – הפארק מוקדש לבעלי החיים ובו מתקנים רבים ומהנים, ויותר מ-1700 חיות שמסתובבות במתחמים המדמים את סיבבתם הטבעית.

אולפני יוניברסל
גם פארק זה מחולק לשני פארקים עצומים ולכל אחד מהם כדאי להקדיש יום שלם:

אולפני יוניברסל – פארק המוקדש לסרטי יוניברסל בו תוכלו לבקר במאחורי הקלעים של הסרטים המפורסמים וליהנות ממתקנים מפעימים בתחום הקולנוע, כמו- המתקן של הרובוטריקים, רכבת ההרים הוירטואלית של משפחת סימפסון, רכבת ההרים של המומייה ועוד.

איי ההרפתקאות של יוניברסל – פארק ענק ומדהים המחולק למספר חלקים- בחלק של ד"ר סוס תרגישו כאילו אתם נמצאים בעולמו ההזוי של סופר הילדים הנודע. בחלק של סינבד תטיילו בעולם המזכיר את פרס העתיקה ותבקרו במקדש רדוף רוחות. בפארק היורה תשוטו בין דינוזאורים. בחלק של "מארוול" תתרשמו משלל גיבורי העל המפורסמים, תיהנו במיוחד מהמתקן המפעים של ספיידרמן ומרכבת ההרים המפחידה של הענק הירוק. גולת הכותרת של הפארק היא ללא ספק המתחם של הארי פוטר, בו תטיילו בעולמו המופלא של הקוסם המפורסם, תבקרו בהוגוורטס, תרכבו על רכבת ההרים המהירה במיוחד ותישארו פעורי פה לאחר שתחוו את המתקן המדהים והמושקע ביותר בפארק- "הארי פוטר והמסע האסור" שמדמה טיסות על מקל מטאטא וכיסאות מכושפים.

עולם הים
פארק המציע שפע אטרקציות מדהימות הקשורות לעולם המים. תיהנו ממופעי דולפינים ולוויתנים, הצגה שהשחקנים בה הם כלבי ים, ומשלל מתקני מים, אבובים ורכבות הרים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,