טיול עם חברים באסמטרדם – המלצות וטיפים

מתכננים אמסטרדם עם חברים? אתם צודקים לגמרי! אין מקום כייפי יותר להגיע אליו עם כל החבר'ה, והאמת היא שממש לא רק בגלל שזה חוקי לעשן מריחואנה בהולנד. ההיפך הוא הנכון. היופי הטבעי של הולנד, יחד עם קסמה של בירתה אמסטרדם הופכים אותה ליעד טיסה פופולארי בקרב כל הגילאים, מרווקים הוללים, דרך משפחות עם ילדים ועד בני גיל הזהב שמבינים ביופי.

אמסטרדם היא אחת הבירות היפות ביותר באירופה. הגודל שלה הופך אותה לנגישה ואינטימית והיא באמת מקום נפלא לבקר בו. כמובן שלא נתעלם מהחוקים או יותר נכון העדר החוקים שאוסרים על השימוש בסמים קלים ואנשים רבים נוסעים לאמסטרדם מדי שנה רק בשביל לעשן קצת מריחואנה.

עשו לעצמכם טובה, גם אם אתם מגיעים לאמסטרדם רק בשביל הג'ארס והפטריות, תצאו קצת מחדר בית המלון ותפיקו ממחיר טיסות לאמסטרדם ששילמתם ממיטב כספכם את המקסימום. בכל זאת, לא כל יום רואים פרות דשנות רועות באחו, נוסעים באופניים בבטחה בכל הרחובות- ועוד עם זכות קדימה! ועוד המון נופים ושלל אטרקציות.

אך אל תתנו לגודל שלה להטעות אתכם. זה שהכל קרוב ונגיש זה לא אומר שגם נכנסות לכך מעט חוויות. הולנד היא מדינת הגבינות והפרחים, עם מרחבים אדירים ורק באמסטרדם עצמה יש אין סוף דברים לעשות.

אז לפני שאתם יוצאים

בעת הזמנת טיסות לאמסטרדם, בין אם אתם מזמינים חבילת נופש ובין אם אתם מזמינים את הטיסה בנפרד, כדאי שתדעו שיש לכם אפשרויות שונות למצוא כרטיסים במחירים מוזלים במיוחד. התחילו לחפש קצת מראש. מרווח זמן בן כמה שבועות יאפשר לכם בהחלט למצוא כרטיסים במחירים נגישים במיוחד.

זיכרו שלא כרטיס הטיסה ולא החבילה כולה אינה מגיעה עם פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. וודאו שאתם לא מפספסים את נושא הביטוח משום שהוא קריטי לבריאות שלכם. כל טיפול רפואי, ולו הקטן ביותר שתזדקקו לו בחו"ל יעלה הון תועפות בהעדר ביטוח רפואי. זה ממש לא מקום שכדאי לקחת בו סיכונים.

מקום שעוד פחות כדאי לקחת בו סיכונים הוא בפיתוי האפשרי שבלקחת כמה פרחים איתנו הביתה. בשום פנים ואופן, אני חוזרת, בשום פנים ואופן ותחת שום נסיבות באשר הן אתם לא חוזרים עם חומרים אסורים לארץ. למעלה מכך, הגדילו ועשו לפני היציאה מהמלון. רוקנו את כל התיקים והכיסים וודאו שאין שום דבר עליכם משום שאתם תעברו בדיקות בשדה התעופה בדרך חזרה הביתה והעונש על העברת סמים הוא מאסר. ארוך.

כמובן לא לשכח לבדוק שהדרכון בתוקף ולהביא מספיק כסף לבזבוזים, אבל מעבר לזה אין נקודות חשובות יותר מדי, אחרי הכל, אתם באירופה, מרחק נגיעה מהבית.

הישתדלו באמת לבקר במקומות המרכזיים, אם עוד לא הייתם בהם. בית אנה פרנק, מוזיאון ואן גוך, כפר הדייגים, כפר השעשועים 'אפטלינג', המוזיאון הפתוח בארנהיים, שוק הגבינות באלקמר ועוד ועוד. אבל בעיקר- פשוט הרבו לטייל ברחובות הקסומים של אמסטרדם ותיהנו משקט, שלווה והרבה ירוק.

חשוב לזכור שמדובר על מדינה אירופאית והמטבע בה היא אירו, גבוה מדולר. יקר שם יותר, במקרים מסויימים אף יקר יותר מבארץ. אל תשתוללו עם כרטיס האשראי משום שאתם עלולים למצוא את עצמכם במבוכה לכשתחזרו הביתה. אותו הדבר בנוגע למכשיר הסלולארי. הקפידו לוודא שאתם רוכשים חבילת שיחות לחו"ל עוד לפני שאתם עולים על המטוס. או לפחות תכבו את אופציית "נתונים סלולרים" בכדי לא ליצור הפתעות שיתגלו חודש אחרי שתחזרו. והעיקר- תיסעו בשלום ותחזרו בשלום, שמחים, ועדיף היי בנטורל.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: