השכרת רכב בחו"ל – איזה ביטוח רכב צריך לעשות?

קיימים סוגי ביטוחים שונים בהשכרת רכב בחו"ל שמומלץ ואף רצוי לעשות כדי שתוכלו לנהוג בשקט. זכרו…לחלק מהביטוחים נדרשת תוספת תשלום, וכדאי שתבדקו במהלך ההזמנה שלכם איזה ביטוחים כלולים בהשכרת הרכב בחו"ל. עד שתבדקו מה כלול ומה לא, תוכלו לקרוא כאן על כל סוגי הביטוחים שקיימים כיום בענף השכרת הרכבים בחו"ל ולוודא שהביטוח שאתם מקבלים הוא זה שמתאים לכם.

טיפ חשוב על ביטוחי רכב שכור –  ניתן להוזיל עלויות השכרת רכבים בעולם אם תפרידו את השכרת הרכב מרכישת הביטוח ולא תרכשו את ביטוחי הרכב (היקרים) שמציעות חברות השכרת הרכב כתוספת לעלות ההשכרה. ניתן לרכוש את אותם ביטוחים במחירים זולים יותר מחברות הביטוח עצמן, באמצעות המנוע המיוחד להשוואת מחירים של ביטוח רכב שכור בחו"ל

סוגים שונים של ביטוח רכב בהשכרת רכב בחו"ל

CDW – Collision Damage Waiver

זה כיסוי לנזקי הרכב השכור ולרכב צד ג', כאשר בכל מקרה של תאונה או פגיעה כל שהיא, תחול השתתפות עצמית. ביטוח זה תקף כל עוד התאונה נגרמה תחת תנאי ההסכם של חברת ההשכרה.

Super CDW

זהו ביטוח שמכסה ביטול השתתפות עצמית במקרה של נזק לרכב שנלקח מחברת השכרת רכב בחו"ל, ומכסה את השוכר מפני תביעות על הנזקים שנגרמו. כמו בביטוח הקודם גם בביטוח המורחב, הביטוח תקף כל עוד התאונה נגרמה תחת תנאי ההסכם של חברת ההשכרה.

TP -Theft Protection

זה כיסוי כנגד גניבת הרכב השכור, כאשר בכל מקרה של גניבה תחול השתתפות עצמית ראשונית שחלה על השוכר.

Super TP

ביטוח הכולל ביטול השתתפות עצמית במקרה של גניבת הרכב, כל עוד תנאי ההסכם של חברת השכרת הרכב לא הופרו.

LDW

זהו המונח הפוטר מהשתתפות עצמית בעלות אובדן או נזק לרכב.

ALI

זהו מונח שמשמעותו היא הגדלה משמעותית של סכום הביטוח.

PAI

זהו המונח שנותן ביטוח על תאונות אישיות שנגרמות במהלך הנסיעה ברכב השכור.

SLI

זהו ביטוח צד ג' שמומלץ לעשות כאשר אתם שוכרים רכב בארה"ב, הביטוח מרחיב את מכסת הכיסויים לשוכר במקרה של פגיעה בצד שלישי.

השכרת רכב בחו"ל – השוואת מחירים

כדי לאתר את המחיר המשתלם ביותר על השכרת רכב בחו"ל מומלץ להשתמש במנוע חיפוש להשוואת מחירי רכבים שכורים בעולם. בשדה "ארץ" בחרו את המדינה בה תרצו לשכור רכב, בשדה "עיר" את העיר בה תאספו את הרכב השכור ובשדה "תחנה" יש לבחור את המיקום הספציפי מתוך רשימת המקומות בהם פועלות סוכנויות השכרת רכב. לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להשכיר רכב, ולחצו "חפש". המנוע יפנה אתכם לדף השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שנחשבות אמינות ומוכרות, ומספקות שירות לקוחות באנגלית לתיירים, במדינה בה אתם מעוניינים, וכך תוכלו לבחור בין מגוון רחב של סוגי מכוניות ולהזמין אונליין.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

3 תגובות

  1. ביררתי בסוכנויות נסיעות על התוספות של הביטוחים
    והעלות כמעט בכל מקום עומדת ע 5 יורו ליום
    קצת יקר למי שלוקח רכב לתקופה ארוכה , אבל משתלם לשלם קצת מאשר לשלם אחר כך
    כפול עם ריביות.

  2. יובל שלום,
    המחיר של 5 אירו ליום הינו על ביטוח ביטול השתתפות עצמית והוא המחיר הסטנדרטי שגובים ספקי השכרת הרכב ברחבי העולם, אף על פי שישנם ספקי השכרת רכב במדינות מסויימות שנותנים את ביטוח הSuper CDW במחיר השכרת הרכב ללא תוספת כספית נוספת, וכפי שהזכרת באמת כדאי לשלם לפני ולחסוך את ההוצאות שיכולות להיגרם בעקבות תאונה כזאת או אחרת.
    שתהיה נסיעה בטוחה וזהירה, תהנה!

  3. אני ממליץ שתעשו את הביטוח החזק ביותר שקיים גם אם עולה עוד 5 יורו ליום כמו שכתוב…עדיף לשלם סכום קטן לפני היציאה מהארץ מאשר לשלם אחר כך ובגדול.