השכרת רכב בחו"ל במינימום עלויות

בזבזתם זמן יקר על שיטוט בעשרות אתרי אינטרנט בשביל למצוא את החופשה בחו"ל הטובה ביותר עבורכם, במינימום עלויות והוצאות כספיות לפני ובמהלך הטיול. העלויות של כרטיס טיסה, לינה בבתי מלון והוצאות על אטרקציות תיירותיות במהלך חופשה בחו"ל הם הוצאה לא קטנה, אז איך תוכלו לחסוך בעלויות והוצאות השכרת הרכב בחו"ל ? ואיך תוכלו לדעת במינימום זמן איפה באמת משתלם להזמין שירותי השכרת רכב בחו"ל ובארץ?? הגעתם למקום הנכון…

השוואת מחירים השכרת רכב בחו"ל – עצות והמלצות

מנוע החיפוש להשכרת רכב בעולם (כולל ישראל) Rentalcars הוא מנוע חיפוש והשוואת מחירים להשכרת רכב, באמצעותו תוכלו למצוא את המחירים הכי זולים על השכרת רכב בעולם תוך שניות. הוא גם פועל כמתווך בין חברת השכרת הרכב לשוכר.  באתר תוכלו לקבל אישור הזמנה וגם תמיכה ושירות במהלך תקופת ההשכרה.

השתמשו במנוע החיפוש כדי למצוא השכרת רכב בחו"ל במחיר הזול ביותר –

 

 

לשכור רכב ובזול

אז החלטתם שאתם נוסעים לחו"ל ושוכרים רכב שיעשה את הטיול שלכם איכותי יותר והכי חשוב קל יותר מבחינת ההתניידות ממקום למקום. אז מה צריך לדעת בשביל לחסוך בהוצאות הרכב השכור כמה שיותר…?

השכרת רכב לתקופה בהתאם למחיר

לפעמים כדאי יותר מבחינתכם לשכור את הרכב לתקופה ארוכה יותר ממה שאתם צריכים, מכיוון שחברות השכרת הרכב מעניקות לפעמים מחיר מיוחד לשוכרים את הרכב למספר ימים מסויים שעולה לכם בדיוק כפי שתקחו את הרכב למספר הימים שאתם צריכים בפועל.

לקיחה והחזרה של הרכב

בלי איחורים בהחזרת הרכב לתחנת ההשכרה… יום השכרת רכב הוא ל 24 שעות ונסו לעמוד בזמנים של לקיחת הרכב והחזרת הרכב, בימי עומס ובעונת הקיץ בעיקר. יש ביקוש עצום להשכרת רכב בארץ ובעולם והרכב ששכרתם צריך ללכת לתייר אחר שביצע הזמנה ומחכה לו אחרי טיפול קצרצר, שטיפה וניקיון של נציג חברת השכרת הרכב במקום.

לחץ כאן וקרא על הטיפים הטובים ביותר של השכרת רכב בחו"ל!

נהגים

על כל נהג בנוסף לנהג הראשון שנוהג ברכב יש תוספת כספית וכמובן שגם גיל הנהג מאוד משמעותי מבחינת עלויות ביטוח עקב הסיכון שכרוך בנהיגה של נהג צעיר על פי הגדרות חברות השכרת הרכב.

רכב שמתאים לאופי הטיול, למספר האנשים והמזוודות

קחו רכב שמתאים לצרכי הטיול שלכם ולא קטן יותר או גדול יותר. לא הכי נוח לטייל בחו"ל עם רכב קטן מדי וצפוף – ומצד שני, רכב גדול מדי סתם עולה יקר יותר וחבל שתיסעו עם מושבים ריקים. כשאתם שוכרים את הרכב בדקו שיש מספיק מקום גם לנוסעים וגם למזוודות. לא תרצו שהציוד האישי שלכם יהיה זרוק בתוך הרכב על חשבון אדם אחר שיכול לשבת בנוחות.

עלויות ביטוח השכרת רכב

ביטוח לרכב זה אחד המרכיבים היותר חשובים בעת סגירת העסקה ומומלץ מאוד שתבדקו אילו ביטוחים מתאימים לכם? איזה ביטוח מומלץ שתעשו, ועל מה אפשר לוותר?

ניתן להוזיל עלויות השכרת רכבים בחו"ל אם תפרידו בין השכרת הרכב לבין רכישת הביטוח ולא תרכשו את ביטוחי הרכב (היקרים) שמציעות סוכנויות השכרת הרכב. ניתן לרכוש את אותם ביטוחים במחירים זולים יותר מחברות הביטוח הבינלאומיות עצמן, באמצעות המדריך המיוחד להשוואת מחירים של ביטוח רכב שכור בחו"ל

דלק

אחת ההוצאות היקרות ביותר שקיימות בהשכרת רכב זה הדלק שמהווה מרכיב חיוני אם אתם רוצים שהרכב יזוז ממקום למקום. בשביל לחסוך בהוצאות הדלק הקפידו על:
קיבלתם את הרכב עם מיכל דלק מלא? החזירו אותו כפי שקיבלתם אותו.
• בדקו איזה מנוע יש לרכב כדי שתדעו למה לצפות – מנוע גדול יותר גורר יותר הוצאות על דלק.
תכננו את מסלול הנסיעה מראש, בדקו אם הרכב נוסע על בנזין או סולר ונסו להתפשר על רכב עם גיר ידני.

מבצעים והנחות

התחרות בשוק השכרת הרכב בעולם חיה ובועטת, מה שמשמעותי מאוד כלפיכם הצרכנים שרוצים לקבל את השירות הטוב ביותר במינימום הוצאות – אבל גם בלי להתפשר על האיכות והשירות. מדי פעם ובעיקר בעונות החמות, חברות השכרת הרכב מוציאות הנחות ומבצעים אטרקטיביים ללקוחותיהן וכמובן שתמיד תוכלו לבדוק אופציה של שדרוג אוטומטי לקטגורית רכבים גבוהה יותר ואיכותית יותר, אך זכרו – שום שדרוג לא מובטח ואם הוא יתבצע הסבירות היא, שתדעו עליו רק במעמד לקיחת הרכב בחו"ל, ולא מראש.

עלויות של תוספות מיוחדות

אחרי שהחלטתם איזה רכב תשכרו, הגיע הזמן שתבדקו אילו תוספות נדרשות לרכב בתקופת הטיול בחו"ל, כגון:
GPS שיראה לכם את הדרך הקצרה ביותר מפה לשם ולהיפך.
ביטוחים לרכב שחלקם בתוספת תשלום.
כסא תינוק או מושב בטיחות לילד וכל אביזר אחר שניתן לקבל בתחנת ההשכרה בתוספת תשלום.
ציוד חורף לרכב שכור שכולל גלגלי חורף, גגון למגלשיי סקי ושרשראות שלג.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

2 תגובות

  1. יש ממש הבדל מחירים בין החברות השכרה, שווה לבדוק לפני שמבצעים את העסקה.

  2. הגיע הזמן שיורידו קצת את המחירים של השכרת הרכב במדינה שלנו וייתנו שירות קמצ יותר טוב, תודה רבה לכם