לא רק בחו"ל – נופש וטבע ירוק יש גם במושב בן עמי בארץ

אין ספק כי חופשה המושלמת היא חופשה אשר מאפשרת לכם לשכוח מחיי היומיום שלכם. לצאת לסביבה חדשה ובלתי מוכרת, ירוקה, מפנקת ומרגיעה. נשמע כמו חופשה אידיאלית בחו"ל? אבל האמת שלא צריך לנוסע עד לשוויצריה או איטליה בשביל זה. לא כולם יודעים את זה, אבל נופש כמו בחו"ל אפשר למצוא פה בארץ, למעשה למי שגר במרכז הארץ ומצפין בנסיעה של שעתיים בלבד, יוכל לגלות מקום קסום בגליל המערבי שנקרא בן עמי.

אודות מושב בן עמי
בן עמי הינו מושב אשר נמצא בגליל המערבי, ממשך סמוך לאזור נהרייה והינו שייך למועצה אזורית מטה אשר. היישוב עצמו אשר הוקם בשנת 1949 מתפרס על בערך כ – 3,000 דונם וכיום הינו נחשב למושב חקלאי. מי שיגיע פעם ראשונה ליישוב יבין מייד שהמושב הוא מקום פסטוראלי ושקט שכן לא מאכלסים אותו הרבה בתי מגורים ולכן הסביבה הרגועה שבמקום.

אטרקציות באזור בן עמי
לא כולם יודעים זאת, אבל באזור בן עמי יש לא מעט אטרקציות מעניינות המתאימות לזוגות ולמשפחות במיוחד למי שרוצה לטייל במשך היום ובערב להשתקע בצימר והספא היוקרתי שבבן עמי עם בטן גב.

  • חובבי הטבע, אוכל והטיולים יוכלו ליהנות בבן עמי מ"אופן בטבע" אשר נמצא במושב ומשכיר זוגות אופניים לטיולים. למי שלא מכיר, באזור בן עמי יש מסלולים נוחים עם נופים מרשימים לצד מסלולי שטח למי שמעוניין במשהו יותר אתגרי.
  • במושב ממוקמת מחלבת עיזים בשם "טבע עז". לחובבי הגבינות צאן המשובחות, מומלץ לקפוץ לבקר במחלבה ולטעימות.
  • למי שאוהב ויודע לרכב על סוסים, ישנם מספר חוות סוסים במושבים המקומיים. מי שמכיר את איזור הגליל יודע בוודאי שלצאת לטיול על סוסים בנוף הירוק והטבע השופע של הגליל בישראל היא חוויה שאסור להחמיץ.
  • לחובבי ההיסטוריה, מבצר יחיעם אשר נמצא במרחק של 15 דקות נסיעה בלבד מבן עמי מחזיק בתוכו היסטוריה שהחלה מהמאה ה – 12 עוד כאשר המבצר היה שייך לצלבנים ועד תקופת מלחמת השחרור כאשר התושבים של קיבוץ יחיעם השתמשו במבצר כדי להתגונן מפני הצבא הסורי.

טיולים מומלצים באזור בן עמי
מלבד האטרקציות ישנם מספר גם מספר מסלולי טיולים המתאימים למבקרים באזור בן עמי ובכלל באזור הגליל המערבי.

  • עכו אף פעם לא משעממת, בין אם זה הטיול בשוק, הליכה לאורך חומות העיר הצופים לכיוון הים, או טיול דרך מנהרות הטמפלרים שבעיר – אין ספק שעכו יכולה רב גונית וכל אחד יוכל למצוא מה לעשות בעיר.
  • מבצר מונופורט שנמצא בסה"כ 15 ק"מ מבן עמי, נמצא בצד התלול של נחל כזיב, למטיילים ברגל יש אפשרות ליהנות מנוף גלילי בדרך למבצר.
  • נקרות ראש הנקרה זכו להיכר בכל העולם ותיירים אשר מבקרים בישראל נוסעים במיוחד כדי לראות את הנקרות. במקום יש מסלול הליכה מדהים ביופיו אשר מאפשר לראות את הנקודה שבה הים פוגש את הנקרות. כדי להגיע אל המסלול צריך לרדת ברכבל תלול אשר ממנו ניגשים למסלול ההליכה.

ספא וצימר יוקרתי בבן עמי
ספא וצימר בן עמי, מתחם יוקרתי במושב בן עמי המציע צימרים שהם בעצם 8 סוויטות יוקרתיות, ביחד עם טיפולי ספא מפנקים, המקום משמש כמפלט וכל מי שרוצה
להתפנק ביוקרה – זה המקום לעשות זאת. במקום יש גם ג'קוזי ובריכה פנימית וחיצונית, מסעדת שף המציעה אוכל גורמה ברמה גבוהה מאוד וארוחות בוקר עשירות עם מאפים טריים על בסיס יום יומי.

אז אם בכל זאת החלטתם לוותר על החופשה בחו"ל ואתם מתכננים את הנופש הבא שלכם בארץ, תשקלו להזמין צימר יוקרתי בבן עמי או טיפולים מפנקים בספא בן עמי, מקום אשר משלב את היוקרה והטבע הירוק של חו"ל.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: