טיול משולב חבילות נופש וטראקים – ביוון

יוון השכנה היא גן עדן לחובבי נופש, ומצד שני היא מלאה בנופים יפיפיים ומסלולי הליכה מושלמים למי שמחפש תרמילאות שונה – במדינה שכנה. רעיונות למסלולי תרמילאים ביוון.

יוון הייתה ידועה מאז ומתמיד כיעד שצריך לבקר בו לאחר שאזלה לנו האנרגיה וכל מה שאנחנו מחפשים זו חופשה מרגיעה ומפנקת. חופשות הישראלים ביוון התאפיינו לרוב בסגנון חופשות בטן גב שכאלה, אשר נרכשו במסגרת חבילות נופש ונתנו לנופשים את כל מה שצריך בחופשות "הכל כלול" בקלאבים השונים.

אך בשנים האחרונות, גילו מטיילים רבים, וגם ישראלים את יוון השכנה כיעד אידיאלי בכלל – לטיולי תרמילאים. לרוב חופשות שכאלה מתחילות בשטח; עם התרמיל, שק השינה ונעלי ההליכה, תוך חצייה של נופים מטריפים, תרבות עתיקה ומזג אוויר אידיאלי לטיולי שטח. יוון הפכה בשנים האחרונות ליעד שמציע טראקים בהרים, נחלים, ערים וכפרים ובעיקר נותנת למטיילים בה הזדמנות ליהנות מהטבע היפיפייה שמציעה הארץ הזו והאיים שלה.

להגיע לפסגת הר האולימפוס

תרמילאים רבים ומטיבי לכת מכל רחבי העולם שמים לעצמם למטרה להגיע ולכבוש את פסגתו של האולימפוס – ההר המיתולוגי שבו על פי המיתולוגיה היוונית ישבו האלים. הטיפוס על האולימפוס, להבדיל מהרים רבים ברחבי העולם, מתבצע תוך הליכה בשביל מסודר ומסומן, שמאפשר ללכת ולטפס את ההר עד ההגעה לקצו. השביל מתחיל באיזור יפה המכונה "מעיינות פריוניה", שם ניתן ליהנות ממנוחה קצרה לפני תחילת המסע. לאחר מכן, מתחילים ללכת בשביל שיחצה גם יערות יפים, אזורים מושלגים והמון מים. הטיפוס אינו קל, והוא דורש מיומנות, אך מי שכבר הלך וטיפס הרים בעבר במסגרת טראקים בדרום אמריקה, במזרח ואפילו באירופה (בדולומיטים לדוגמא) ימצא את עצמו נהנה מכל רגע.

חבל זגוריה – או בשמו האחר חבל יוון ההררית, נחשב לאחד האזורים היפים והמרשימים ביותר ביוון. מדובר בנוף משגע הנצפה מרכס הטימפסי ומרכסים אחרים השכנים לו, והוא מעוטר בנחלים זורמים וקפואים, ובקניונים מושלגים לעתים וירוקים לרוב שחובה לבקר בהם. ברחבי חבל זגוריה ניתן למצוא 44 כפרים עתיקים שננטשו במלחמת העולם השניה והפכו למוקד משיכה עבור תיירים. כיום הכפרים משופצים ומאוכלסים על ידי אוכלוסייה עשירה.

בניגוד לדעה הרווחת, יוון היא אחת הארצות העשירות ביותר במסלולים מדהימים ובטראקים שאסור לפספס. אם אתם חובבי טיולים ומטיבי לכת, יוון היא המקום בשבילכם. כמובן, שאם כבר הגעתם ליוון או לאחד מאלפי האיים הנהדרים שלה, קחו לעצמכם מספר ימי מנוחה אחרי המסלולים ותהנו מאווירת הנופש הכלולים במסגרת חבילות נופש למטיילים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,