יום גיבוש לעובדים בחו"ל או בארץ, איפה כדאי?

ימי כיף וגיבוש לעובדים צריכים להיות חלק מההתנהלות הקבועה של החברה. אחת לתקופה, לאחר סיום פרויקט גדול, או לאתר תקופה של עבודה קשה, על המנהלים לפנות זמן ולארגן יום אחד או כמה ימים של גיבוש לעובדים, על מנת להוציא אותם מעט מן השגרה הלוחצת, ולהודות להם על תרומתם לחברה. במקרה בו גויסו עובדים חדשים או במקרה בו התחלפה ההנהלה, יום גיבוש לעובדים הוא אפשרות מצוינת לגרום לעובדים החדשים להכיר זה את זה, לשבור את הדיסטנס הקיים בין המנהלים לעובדים במהלך שעות העבודה, ולגבש את כולם יחד מחדש. ישנם מספר גדול של אפשרויות לימי גיבוש לעובדים, אך מפעם לפעם הקושי להיות מקוריים, יצירתיים, ולהתעלות על יום הכיף הקודם, רק הולך וגדל. לשם כך, תוכלו להפתיע את העובדים עם חופשה כיפית בחו"ל, או אטרקציות מצוינות בארץ, ולהפוך את היום או התקופה לכיף גדול.

יום גיבוש בארץ מול גיבוש העובדים בחו"ל

על מנת לארגן יום גיבוש לעובדים שיהיה מוצלח חשוב מאוד לדעת לבחור את האטרקציות הנכונות. תוכלו לקחת אותם לטיול מאורגן לאחד מהיעדים הפופולאריים בחו"ל, או לשכור שירות של מדריך, שירה בציבור, טיול טרקטורונים, סגווי, קייטרינג ועוד, ולערוך יום כיף והנאה כאן בארץ. הנה כמה שיקולים לכאן ולכאן:

  • ההוצאה הכלכלית המתלווה לימי כיף שכאלו היא גדולה, ויש לקחת אותה בחשבון. ימי כיף בחו"ל יהיו בצורה מתבקשת יקרים יותר מימי כיף בארץ. לכן, אם אתם דלים בתקציב תוכלו לבחור ימי כיף כאן בארץ, ואחת לשנה לצאת לחופשה גדולה, ולבחור בכמה ימים של כיף והנאה בחו"ל.
  • אין ספק שהעובדים יעריכו הרבה יותר אם תחליטו לשלוח אותם לכמה ימים של כיף באחד מן היעדים הפופולאריים בחו"ל. הם ירגישו מחויבים הרבה יותר בהמשך, וירצו לתרום מזמנם ומרצם לארגון, מה שעשוי להתבטא בעליות חדות בהכנסות, ולהיות משתלם מאוד בטווח הרחוק.
  • הכלל החשוב ביותר לניהול מוצלח של ארגון הוא עובדים מרוצים. ברגע שהעובד מרוצה, סיכויי הארגון להצלחה גדלים. יום גיבוש לעובדים, בארץ או בחו"ל, וודאי יהפוך את העובדים שלכם למרוצים, ואת העסק שלכם לרווחי.

כיצד לארגן יום כיף מקצועי ומוצלח?

על מנת לארגן נופש לעובדים שיהיה גם מוצלח וגם כיפי חשוב מאוד לנסות ולקלוע לאטרקציה אשר תהיה מהנה בעבור כולם. חשבו על אפשרויות לאטרקציות מהם כלל העובדים בחברה ייהנו, בין אם מדובר בעובדים צעירים ובין אם ישנם עובדים מבוגרים יותר. תוכלו לבחור כמה אפשרויות אשר באות בחשבון לימי גיבוש בהם אתם הייתם שמחים להשתתף, ולהעביר סקר קטן בין העובדים לבדוק את בחירתם. כמובן שאם תארגנו יום כיף על פי בחירתו של הרוב, סביר להניח כי הארגון יהיה מוצלח ומהנה. הקדישו מחשבה לארגון, והעובדים יהיו אסירי תודה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: