טיולי יוקרה ברחבי העולם בליווי טאלנט ידוע

אם גם אתם תמיד חלמתם לצאת למסעות מרתקים ומאתגרים ברחבי העולם, יחד עם טאלנט מוכר ומפורסם, ובליווי קונסיירג' צמוד הרי כעת תוכלו להגשים את חלומכם. חברת טיולי יוקרה חדשה בארץ מציעה קונספט ייחודי ופורץ דרך המאפשר לכם לצאת למסעות שופינג וסטיילינג בבירות האופנה בעולם, בליווי של סטייליסטית ידועה ומובילה בתחומה, או לצאת למסעות קולינריים עם שף מפורסם. כמו כן תוכלו לטוס ליעדי מרתון נבחרים ברחבי העולם בליווי צמוד של מאמנת כושר ידועה ובולטת בתחומה, לטוס ליעדים מרהיבים וייחודיים למסעות צילום מאתגרים עם צלם מקצועי ועטור פרסים, לצאת למסעות אקסטרים בדגש על חוויות מוטוריות נפלאות עם נהר מרוצים חובב ורוכב אופניים מושבע, או לצאת למסע לגילוי עצמי ולניקוי רעלים מהגוף, יחד עם מדריך יוגה מנוסה ומומחה בתחום התזונה הטבעית.

מסעות אקסקלוסיביים מסביב לעולם

טיולי בוטיק מסביב לעולם מאפשרים לכם ליהנות ממסע מרתק ומאתגר עם טאלנט מוכר שלבטח אתם מכירים מסדרות ריאליטי ומתוכניות טלוויזיה. יודגש כי טיולי יוקרה מתחילים באיסוף מהבית במכונית יוקרה מרשימה, ישיבה בלאונג' פרטי ומפנק בשדה התעופה, טיסה במחלקת עסקים עד ליעד האקזוטי בו בחרתם, ולאורך כל הטיול מלווה אתכם טאלנט מוכר וידוע הנחשב למוביל בתחומו. הטאלנט ייקח אתכם למחוזות קסומים, מרתקים ונפלאים ביעד בו בחרתם, תוך מתן הסברים מפורטים וצבירת חוויות משותפות. כדאי לדעת כי לאורך כל הטיול מצטרף אליכם קונסיירג' מקצועי ואדיב העומד לשירותכם וישמח לספק את מבוקשכם.

5 כוכבים דלוקס (Deluxe)

טיולי יוקרה ליעדים אקזוטיים נועדו לאפשר לישראלים להגשים חלומות, וליהנות מבילוי יוקרתי ברמה של 5 כוכבים דלוקס. כאמור, לטיול מצטרף קונסיירג' שמכיר את סודות היעד אליו טסים, ותפקידו לסייע לכם להזמין מקום למסעדות מעולות ומומלצות, להשיג כרטיסים להופעות מיוחדות, לאירועי תרבות מלהיבים ולאירועים ספורטיביים שונים, לארגן טיולים מיוחדים בהתאם לדרישות שלכם ולקבל מידע מפורט ועדכני במגוון נושאים, החל ממזג האוויר הצפוי וכלה במסלולי טיול מומלצים, השכרת רכב יוקרתי, המלצות היכן לרכוש מתנה רומנטית לבן או בת הזוג ועוד.

ליהנות מהחיים הטובים

טיול אקסקלוסיבי מאפשר לכם ליהנות מהחיים הטובים ולהכיר את אוצרות הטבע ביעדים האקזוטיים ביותר בעולם, לנהוג במכוניות מרוץ במסלולי פורמולה מלהיבים ומאתגרים או בדרכים מפותלות מול נוף עוצר נשימה, לבקר ביקבים נפלאים, לצלול בחופים הכי יפים בעולם או באתרי צלילה שרבים אינם מכירים, להכיר מקומיים מעניינים ולבקר בביתם כדי לשמוע את סיפור חייהם המרתק, ועוד מגוון אטרקציות שרק באמצעות טיולי יוקרה תוכלו לממש ולחוות.

לכן, אם גם אתם רוצים לטרוף את העולם, וליהנות מטיול אקסקלוסיבי בהנחיית טאלנט מוכר ומוכשר, כדאי לכם להכיר את מסלולי הטיולים הקיימים של חברת התיירות החדשה, ומובטחת לכם חוויה מרגשת, מקורית ומפנקת, חוויה של פעם בחיים.

למידע על יעדים אפשריים לטיולי יוקרה בעולם היכנסו לכאן

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,