טיסות לתאילנד

תאילנד היא היעד האטרקטיבי והפופולארי ביותר מזה מספר שנים, ומטיילים אין ספור יוצאים מישראל ליעד זה. זהו היעד המסקרן והמרתק ביותר ומטיילים אשר נוהרים לראות, לטייל ולהגשים חלום בארץ האקזוטית בעלת הנופים המרהיבים, עצי הקוקוס, המים הצלולים והחיים הפשוטים והזולים לצד ערים מערביות יחסית, עם תרבות מאד צבעונית, אוכל טעים, ואפשרות לאינספור בילויים והרפתקאות. שילוב של כל אלה יוצר יעד אטרקטיבי מאד לתיירות מכל העולם, קל וחומר לתיירות מישראל.

רב המטיילים במזרח הרחוק נוסעים על מנת לקחת פסק זמן מהחיים, ורבים מעידים כי זו התנתקות מוחלטת משגרת החיים וחופשה של "ניקוי ראש". רבים מהנוסעים לתאילנד הם צעירים לאחר שירות צבאי, אשר בחרו לעשות מעין "הפסקה" לפני שהם מתחילים בחיים האמיתיים. כמובן שתאילנד נחשבת גם לאטרקטיבית עבור זוגות, ויעדים לחופשות חלומיות בחופים ואיים אקזוטיים ועוצרי נשימה.

גם הנוסעים המבוגרים יותר סקרנים לראות את הנופים האקזוטיים לטעום את טעם החיים הטובים, לנוח ולנפוש בחופים היפים,  לספק את עיניהם במציאות יפה ולא רק מסיפוריהם של הצעירים יותר, ולעיתים נוסעים לטיול זה על מנת למצוא מפלט מרוטינת החיים השוחקת והמעייפת. בקיצור, כולם מדברים ורוצים תאילנד, מי שעדיין לא ביקר שם, ובמיוחד אלו שכבר ביקרו וטעמו מן הקסם התאילנדי.

משרדי הנסיעות מעידים כי זהו היעד המועדף והנבחר ביותר ומציעים דילים ומבצעים משתלמים לתאילנד, גם חברות התעופה השונות מציעות סוגים שונים של טיסות לתאילנד, במספר מסלולים, עם עצירות בדרך או טיסות ישירות. כמובן שהספונטניים מביניכם ימצאו את הדילים או הטיסות הזולות המשתלמות ביותר, בדילים של הרגע האחרון.

אם החלטתם לטוס לתאילנד תוכלו להשוות מחירי הטיסות באתרי האינטרנט, על ידי מילוי פרטיכם באתרים של חברות תעופה ונופש, ויחזרו אליכם עם כל הפרטים אשר תבקשו לבדוק. טיול כזה יחייב אתכם לחסוך כסף על מנת להגשים את החלום שנקרא תאילנד, אך המחיה בתאילנד זולה במיוחד ושם לא תידרשו להוציא כספים רבים על מנת ליהנות מכל אטרקציה.

בטרם הנסיעה מומלץ ללמוד אודתה בדרכים שונות וממקורות שונים כגון אתרי אינטרנט, עצות מחברים שטיילו שם בעבר, או ספרים והדרכה שתוכלו למצוא בחניות שונות כגון רשת החנויות "למטייל".

הטיסה לתאילנד יוצאת מנמל התעופה בן גוריון שבישראל, ונוחתת לרוב בנמל התעופה בנגקוק שבתאילנד. בנגקוק היא עיר גדולה ומהווה תחנת העצירה הראשית לתחילת הטיול בתאילנד. בנגקוק תוכלו לקחת טיסה לכל יעד, או לחילופין לתפוס מונית ליעדים קרובים יותר, בד"כ עד 4-5 שעות מבנגקוק. בטיסה חזרה לארץ, מומלץ מאד לטייל ולספוג את האווירה של העיר, לעשות שופינג בקניון ה MBK, ולאכול את האוכל המקומי שמוכרים ברחוב. גם את הלילה של בירת תאילנד מומלץ לראות, תרבות מודרנית ביחד עם תרבות ומנהגים מעניינים מאפשרים לתיירים ליהנות מאווירה קסומה מאין כמותה. טיסה נעימה!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: