חיי לילה בטביליסי – שכוללים גם מועדונים תוססים וברים מקסימים

חיי הלילה בטביליסי הם פעילים מאוד ולו רק בגלל הסיבה שהמקומיים לא ממש מחכים להזדמנות כדי לחגוג וליהנות מכוס משקה.

העיר מציגה סוגים שונים של מועדונים שיכולים לספק לכול אחד את הדרישות והטעמים שלו. כמובן, שהסצנה המקומית מתחילה בשתייה בבית כלשהו ומשם יוצאים החברים למועדונים שהם מקום הבילוי הלילי המועדף על הגאורגים.

למרות שמחירי האלכוהול הם סבירים למדי בכול מקום, יש בעיר לא מעט מועדונים שבהם תוכלו ליהנות ממוסיקה טובה לריקודים, מחברה נעימה של אנשים מסוגננים וכמובן מקוקטיילים מיוחדים. אם בא לכם ליהנות מטיביליסי לא רק בלילה, אלא גם ביום, מוזמנים לקרוא על האתרים המומלצים בעיר.

הנה כמה מהמועדונים והברים התוססים בעיר טיביליסי:

מועדון Laboratorium 13 (לבוראטוריום)

זהו מועדון קצת חבוי, שהכתובת הרשמית שלו היא: רחוב Betlemi (בטלמי) 13, אבל אל תהיו יותר מדי אופטימיים באשר ליכולת שלכם למצוא אותו בקלות באמצעות המפות של גוגל. המועדון נמצא באזור שנמצא בשיפוצים וכאשר אתם מגיעים לאזור הסמוך שנראה כאילו אזור מופצץ ונטוש, תראו אותו פתאום מולכם… על גבעה קטנה, ניצב לו כמו איזה נווה מדבר לאנשי המועדונים,

מדובר במבנה נעים בן שלוש קומות מלא ברעש מסיבות ומוסיקה טובה שמושכת אליה מבקרים רבים. אין אנשים שעוברים ליד המבנה סתם כך באקראי. אם הגעתם לכאן, אתם כנראה רוצים לבקר במועדון זה. הצעד החשוב הוא למצוא את רחוב בטלמי ואם תשאלו אנשים ברחוב, ואפילו שוטר, הם יוכלו לעזור לכם למצוא את המקום. אל תבלבלו מועדון זה עם ה-Labortatorium שבמרכז העיר וסגור כרגע.

Laboratorium 13 הוא מקום קטן ונעים שמציע נוף יפה לעבר העיר טביליסי מהמרפסת הפתוחה בקומה השלישית. כך שאם העשן בקומה השנייה ההומה מבליינים מתחיל להפריע לכם, אתם מוזמנים לעלות למרפסת, לשאוף אוויר צח ולהכיר מכרים חדשים. הבר עובד בדרך כלל בין השעות 21:00 עד 2 לפנות בוקר. אבל בימי ראשון הוא פתוח רק עד חצות. כאן תוכלו לפגוש גם מקומיים וגם תיירים כמוכם.

מועדון Mtkvarze (מטקוורזה)

זהו מועדון שניצב על גדות הנהר ויש בו שני אולמות. מתוך המועדון תוכלו לראות את הנהר וליהנות מנוף מקסים מבעד לחלונות. אמנם, כאן אין מרפסת שאפשר לצאת אליה אבל יש ביטוי מקומי שאומר ש…"מסיבות יכולות להתחיל בכול מני מקומות אבל כולן מסתיימות ב-Mtkvarze".

במועדון תמצאו תקליטנים גיאורגיים מפורסמים שונים שמופיעים באופן קבוע במסיבות השונות בכול השבוע. אל תגיעו לכאן לפני השעה 11:30 בלילה או לפני חצות. ועדיף להגיע במונית. זכרו את הכתובת: Agladze street #2 או פשוט בקשו מנהג המונית להוריד אתכם ליד המסעדה Abkhazia (אבחזיה).

בר Canudos Ethnic (קנודוס אתני(

עיצוב הפנים שכולו ספון בעץ, משרה מיד תחושה של פאב, אבל זה מקום גם למסיבות, במיוחד בסופי שבוע כאשר כמה אורות ניאון נכנסים לפעולה. כאן תמצאו תערובת של קהל לקוחות שכוללת תרמילאים, סטודנטים ומקומיים שנראים פתוחים וידידותיים מאוד.

בקיץ, אנשים מעדיפים לשבת בחצר הקדמית הגדולה מסביב למזרקה ולפסל הישן. יש גם לילות שמוקדשים לנושא ספציפי כלשהו.

לעתים קרובות המקום נשאר פתוח עד למחרת בבוקר. כתובת: כיכר Samaia. שעות פתיחה 18:00 עד 3 לפנות בוקר או יותר…

גלריית קפה – Café Gallery

כפי שמרמז שמו של המקום "קפה גלרי", האומנות היא חלק חשוב מהחלל. החדר המרכזי הוא גדול ומרווח עם חלונות מסביב ותערוכת אומנות על הקירות שמציגה לראווה את אמני גאורגיה. כל העבודות עומדות למכירה. במשך היום המקום משמש כבית קפה ובערב הופך לבר. בימי חמישי עד ראשון, לאחר חצות, המקום שוב משנה את צורתו והופך למועדון לילה שפועל עד השעה 9 בבוקר עם ערכות של תקליטנים מקומיים ובינלאומיים. בימי הקיץ תוכלו ליהנות מישיבה במרפסת בחוץ.

כתובת: Samghebro St. 21. שעות הפתיחה 19:00-02:00, שבת, ראשון 04:00-12:00.

Drunk Owl (דראנק אוול, ובתרגום "ינשוף שיכור")

אנשים באים לכאן כדי להתחמם קצת לפני היציאה למועדונים. המקום קטן עם ציורים מינימליסטיים על הקירות ומנורות עשויות מבקבוקי זכוכית ממוחזרים. השולחנות חושפים חמישה סוגים שונים של אלכוהול. שאלו את הצוות המקומי על בונוס שאולי מגיע לכם… תמצאו כאן מגוון רחב של בחירה במחירים סבירים. בנוסף, מסך טלוויזיה ענק שמשדר אירועי ספורט.

כתובת: Rustaveli Ave. 48. המקום פתוח 24 שעות ביממה.

למידע נוסף כנסו לאתר כנסו לאתר איילה – חבילות נופש וטיולים מאורגנים

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות