דילים לחול ברגע האחרון

דילים ברגע האחרון לחו ל- זה כבר לא כל כך מסובך לטוס לחו"ל

הבוס בעבודה  "מביא לך את הסעיף", ואתה פשוט חייב איזה פסק זמן? יום הנישואין מתקרב ובאופן די ספונטני החלטתם לפנק את עצמכם באיזו "קפיצה קטנה" לפריז? קשה לכם לשאת את המחשבה על להישאר בארץ בתקופת החגים גם השנה? דיל לחו"ל ברגע האחרון הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

דילים לחול ברגע האחרון – אילו אופציות עומדות בפניי?

ענף התיירות בישראל עמוס בחברות ובסוכנויות נסיעות שמציעות ללקוחותיהן דילים לחו"ל של הרגע האחרון.

אלו למעשה טיסות מוזלות לחו"ל או חבילות נופש הכוללות טיסה ולינה, שיש עליהן מבצע או הנחה מיוחדת. בשני המקרים, התאריך קבוע מראש, ורק מי שמתאים לו התאריך יוכל להזמין דיל לחו"ל ברגע האחרון.
נופש במדריד, בבודפשט, בפראג או ברומא, חופשה בלאס-ווגאס, טיסה מוזלת לבנגקוק, לניו-יורק או להלסינקי- מגוון הדילים הוא רב ורשימת היעדים היא ארוכה.

הירידה בערכם של האירו והדולר היא בין היתר זו שמאפשרת את הורדת המחירים, והופכת את הנסיעה לחו"ל לחופשה חלומית ומשתלמת כאחד. דילים לחו"ל, שכוללים גם טיולים מאורגנים וטיסות ברגע האחרון מאפשרים יציאה לחופשה יחסית קצרה (שלרוב לא עולה על שבועיים) ובזמן התארגנות מינימאלי. לא לחינם קיבלו הדילים הנידונים את שמם "דילים של הרגע האחרון". הירידה במחיר החבילה היא למעשה פונקציה של מספר המקומות שנותרו על הטיסה, ועל כן ככל שמתקרב מועד הטיסה ניתן למצוא דיל לחו"ל ברגע האחרון, שהוא משתלם יותר מבחינת העלות שלו.

התקופה הטובה ביותר למצוא בה דילים ברגע האחרון לחו"ל היא השבועות שבין שלהי אוגוסט לתחילת החגים. בסוף אוגוסט חוזרים התלמידים ומוריהם לבית הספר, מרבית העובדים במגזר הציבורי והפרטי ניצלו את כל מכסת ימי החופש שלהם, ולכן הביקוש לטיסות אינו כה גבוה, מה שמשפיע ישירות על מחירי הטיסות וחבילות הנופש. בהמשך לכך, החגים הם זמן שבו רבים מהישראלים בוחרים לפסוח על ברכת ה"שנהיה לראש ולא לזנב", על הצום ועל בניית הסוכה, ומעדיפים לנקות את הראש באירופה. על כן, המבחר של דילים לחו"ל רגע אחרון הולך ומצטמצם עם הגיעם של החגים.

אל תשקעו בדיונים סביב יעד החופשה האולטימטיבי, פשוט הזמינו דיל וטוסו!

דילים ברגע האחרון לחו"ל הם קונספט שמתאים בעיקר לאלו שלא אוהבים לשקוע בתכנונים, ומעדיפים מעשה מאשר דיבורים. לדיונים סביב יעד החופשה האולטימטיבי יש נטייה לא להיגמר, והם עשויים להתארך גם שבועות, שהרי בסופו של יום- העולם הוא רחב ידיים ומציע אינספור אפשרויות. על כן, פשוט מצאו דיל לחו"ל ברגע האחרון שהוא אטרקטיבי ומושך, הקליקו, הזמינו, ארזו את המזוודות וצאו לחופשה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,