המלצות לחופשה עם הילדים בתל אביב

חופשה עם הילדים בתל אביב יכולה להעניק לכם הנאה רבה ואפשרויות מגוונות לטיולים. במאמר זה תוכלו לקרוא 4 המלצות חשובות אשר ישדרגו את החופשה שלכם באופן משמעותי.

מוזיאונים – מוזיאון ארץ ישראל

מוזיאון ארץ ישראל עוסק בתולדותיה של ארץ ישראל. מדובר במוזיאון רב תחומי אשר בו ניתן למצוא, לצד תצוגות קבועות, גם תצוגות מתחלפות שונות בנושאים כמו ארכיאולוגיה, יודאיקה, אומנויות שונות, היסטוריה מקומית וכן הלאה. בנוסף, במוזיאון ניתן למצוא מתקני ייצור עתיקים כמו גת יין, בית בד וטחנת קמח. לצד כל אלה, המוזיאון מכיל פלנטריום עם תצוגה מרהיבה של גופים שמימיים ומערכות כוכבים בחלל החיצון.

כתובת: חיים לבנון 2, רמת אביב. טלפון: 03-6415244. שעות פתיחה: בימי ראשון עד רביעי בין השעות 16:00-10:00, בימי חמישי בין השעות 20:00-10:00 ובימי שישי-שבת בין השעות 14:00-10:00.

פארק מים – המימדיון

המימדיון הינו אחד מפארקי המים הגדולים בישראל וניתן למצוא בו מגוון רחב של אטרקציות מים כמו בריכות שחיה, בריכת גלים, בריכות לפעוטות ולילדים קטנים, מסלולי אבובים ומגוון עצום של מגלשות מים מיוחדות.

כתובת: פארק גני יהושע בתל אביב. המקום פתוח בעונת הרחצה בלבד, בחודשים יוני עד אוקטובר. בימים בהם המקום פתוח שעות הפעילויות מתקיימות בין השעות 17:00-9:00. לעיתים מתקיימים במקום אירועים פרטיים, לכן כדאי לברר מראש האם הכניסה מותרת לקהל הרחב בימים בהם אתם נמצאים בחופשה ולתכנן בהתאם את הגעתכם למקום.

מתקני שעשועים – לונה פארק תל אביב

לונה פארק תל אביב הינו פארק השעשועים הפופולארי ביותר בישראל, והוא מציע מגוון רחב של אטרקציות שונות ומתקני שעשועים לכל הגילאים. בפארק ניתן למצוא מכוניות מתנגשות, גלגל ענק, קרוסלות שונות, רכבות הרים ועוד מגוון עצום של מתקני שעשועים ואטרקציות אשר יעניקו לילדים שלכם הנאה ותעסוקה ליום שלם ללא כל בעיה.

כתובת: במתחם מרכז הירידים (גני התערוכה) בתל אביב. הכניסה לפארק היא משדרות רוקח, מול חניון גני יהושע. שעות הפעילות משתנות בהתאם לעונת השנה ולמזג האוויר, לכן כדאי לברר מראש את שעות הפעילות בתקופות בהן אתם מגיעים למקום.

שופינג – קניון עזריאלי

אם אתם מחפשים מקום טוב לשופינג, קניון עזריאלי הוא המקום אליו אתם צריכים לפנות. מדובר בקניון ענק בעל מגוון עצום של חנויות שונות, מסעדות רבות ומתחמי אטרקציות לילדים, כך שתוכלו להעניק להם הנאה רבה לצד השופינג האהוב עליכם.

כתובת: דרך מנחם בגין 132, תל אביב. שעות פעילות: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00-22:00, בימי שישי בין השעות 15:30-9:30 ובמוצאי שבת משעה לאחר יציאת השבת עד השעה 23:00. בשבת הקניון סגור.

המלצת בונוס: לינה ופינוקים – מלונות דן תל אביב

אם אתם מחפשים מקום ללינה ולהנאה בתל אביב, רשת מלונות דן מציעה שתי מלונות בתל אביב באזור הטיילת:

  • מלון דן תל אביב – מלון מפואר מאוד המציע לכם מגוון רחב של פינוקים אשר יהפכו את החופשה שלכם לבלתי נשכחת. המלון ממוקם באמצע טיילת הרברט סמואל ובמיקום אטרקטיבי מאוד, במיוחד אם אתם מגיעים ללא רכב ורוצים לצאת לטיולים עם הילדים מבלי להיות תלויים בתחבורה ציבורית.
  • מלון דן פנורמה תל אביב – מלון המתאים לשילוב של עסקים והנאה וממוקם בסמוך לאזורי העסקים והבילויים בעיר.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,