ברצלונה – אתרי תיירות מומלצים

ברצלונה בירת חבל קטלוניה השוכנת בצפון מזרח ספרד היא מוקד תיירות לאלפי תיירים הפוקדים אותה בכל שנה. ענף התיירות בברצלונה מפותח מאוד.
מה יש בברצלונה שגורם לכל כך הרבה אנשים לבקר שם מידי שנה בשנה? מה כל כך מיוחד בה? אילו אטרקציות יש בה?
במאמר זה נדון במקומות הבולטים והמומלצים בעיר ברצלונה למטייל הישראלי ומדוע העיר הפכה לאחת מהערים האטרקטיביות ביותר בעולם.

ראמבלאס

הראמבלאס היא שדרה המתחילה ממרכז העיר, מפלאסה קטאלוניה, עד לים התיכון. בקצה שדרת הראמבלאס נמצאת אנדרטה לזכרו של כריסטופר קולומבוס, ותיירים רבים מצטלמים כברקע האנדרטה ופסלי האריות שמסביב לה. באמצע הראמבלאס, נמצא שוק ענקי ומיוחד במינו וזאת בשל גודלו וההיצע שבו. בשוק מוכרים מגוון רחב של מאכלים מיוחדים ועוד אינספור דוכנים המכילים כל מוצר העולה בדעתכם.

הר היהודים

בברצלונה שוכן הר היהודים. בהר זה התקיימה האולימפיאדה בברצלונה בשנת 1992. כיום, תיירים רבים מסיירים באיצטדיוני ומתקני האולימפיאדה ובמוזיאונים הנמצאים במקום, אין כמו להגיע להר היהודים כדי לחוות מקרוב את מקורות האולימפיאדה המוצלחת של 92.

קאמפ נואו

קאמפ נואו הוא האצטדיון הביתי של ברצלונה, אחת מקבוצות הכדורגל הטובות בעולם. כמעט ואין טיול בברצלונה שלם מבלי להיכנס לקאמפ נואו. במידה ואין משחקים של ברצלונה בזמן שהותכם שם, ניתן לבקר במוזיאון מועדון הכדורגל ברצלונה, ואף תוכלו להיכנס לאצטדיון עצמו. זאת חוויה מדהימה לא רק לחובבי הכדורגל אלא לכל חובב ספורט באשר הוא!

כיכר אספניה

אחת הכיכרות המרכזיות בברצלונה היא כיכר אספניה. מצפון לכיכר היה פעם מבנה עגול ששימש לקרבות שוורים. כיום על גג מבנה זה ישנן מסעדות, וניתן לעלות למעלה ולהשקיף על הכיכר המדהימה. מדרום לכיכר, במרחק של כמה עשרות מטרים, ישנן מזרקות מדהימות ביופיין… בלילות, ישנו מופע עוצר נשימה במזרקה הגדולה והמרכזית – מזרקת הקסם – הנמצאת בין כיכר אספניה להר היהודים. מופע זה כולל מוזיקה נעימה ושלווה ושילוב מדהים בין אורות צבעוניים לבין המזרקה הגדולה. המופע בחינם ומומלץ מאוד לראותו. מי שיושב על גדות המזרקה נרטב מעט, אך נדהם מיופיו של המופע. מניסיוני האישי, בהייה ממושכת במזרקה בעת המופע גורמת להרגשה כאילו אתם בחלום מדהים.

פארק גואל

פארק גואל הכולל מבנים מדהימים של האדריכל גואל, אשר נבנו בין השנים 1900-1914. בפארק ישנם פסלים, עמודים ספסלים ועוד, כולם מעוטרים בפסיפסים מדהימים וציורים יפים במיוחד. פארק גואל נמצא בצפון העיר, ומומלץ לנסוע לשם באוטובוס מקומי כדי לקצר את הדרך ולחסוך נסיעה מסורבלת.

סגרדה פמיליה

בתרגום חופשי מספרדית – המשפחה הקדושה. היא כנסיה שתוכננה על ידי גאודי, החלה להיבנות ב- 1883 ומעולם לא הושלמה. אל תופתעו כשתבקרו בה, ממשיכים לבנות אותה גם היום.. ליד הסגרדה פמיליה ישנה גינה קטנה, ומשם בין העצים ניתן להשקיף על נוף מרהיב ביופיו.

לינה

אי אפשר לדבר על חופשה בחו"ל בלי לומר דבר על אחד הנושאים המרכזיים בו, הלינה. ישנם מאות רבות של מלונות בברצלונה וחשוב לבחור בית מלון על סמך המלצה ממי שכבר היה ונהנה, כמובן להזמין באינטרנט – הכי זול וקל. לא כדי להזמין חבילת או דיל של הרגע האחרון כי ככל הנראה תקבלו מלון בינוני במיקום חלש.

טיפים לסיום

בברצלונה ישנם המוני כייסים. כאשר את נמצאים במקום הומה אנשים רצוי מאוד לשים את ידיכם בכיסים, ולשמור על התיקים שלכם (על הגב זה לא מספיק). רצוי מאוד להיזהר בעיקר ברכבת התחתית (מטרו) ובשווקים.

ברצלונה היא עיר מדהימה. אני ממליץ בחום לבקר בברצלונה, ולבקר במגוון האתרים המרשימים. כדאי למאוד לטייל בה לפחות שבוע, כדי שתספיקו לראות את הכל.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

תגובה 1

  1. לגבי הלינה אני לא מסכים לצורה הגורפת שאתה מתאר .בחול המועד פסח ניסיתי לההשיג מלון בנפרד וטיסה נפרדת כדי להוזיל עלויות-במחיר בית המלון בלבד ללא ארוחת בוקר (בבוקינג.קום וגם ישירות באתר המלון)קיבלתי חבילה הכוללת טיסה בשעות נוחות,ארוחת בוקר במלון 4 כוכבים ובמיקום טוב-שד' גרסיה.צריך פשוט לחפש היטב..