נוסעים לאילת? הנה כל האטרקציות באילת שאתם צריכים להכיר!

אילת היא ללא ספק יעד אולטימטיבי לחופשת ים, בהציעה מבחר איכותי של מקומות לינה, חופים מרהיבים, נוף מדברי ושפע של אטרקציות. נוסעים לאילת ורצים דעת לאיזה אטרקציות כדאי ללכת? קבלו רשימת של אטרקציות אילת שאתם חייבים להכיר.

  • המצפה התת ימי- גולת הכותרת של אטרקציות באילת היא ללא ספק המצפה התת ימי שבחופיה הדרומיים של העיר. מדובר במתחם מושקע וגדול שניתן לבלות בו שעות ארוכות עם כרטיס התקף לשלושה ימי חופשה. במתחם תמצאו בריכות דגים מרהיבות עם מיטב הדגה וחיי המים שיש בים סוף, וכן בריכת כרישים מרגשת, בריכת צבי ים, בריכה של דגים מיוחדים ועוד. יש במקום שפע של פעילויות מיוחדות כמו צלילה עם כרישים, אולם קולנוע תלת ממדי ייחודי במינו, האכלה של צבי ים וכרישים, פעילויות מולטימדיה ועוד.
  • קניון הקרח- מי שרוצה להצטנן ולהוריד כמה מעלות מהחום המדברי יוכל ללכת לקניון הקרח שבעיר, שבמרכזו רחבת החלקה על הקרח אולימפית. בנוסף לכך הקניון מציע עוד שפע של אטרקציות לכל המשפחה לרבות לייזר טאג, רחבת ריחוף, אומגה חשמלית, משחקי תלת ממד ועוד. זאת כמובן לצד מבחר בתי קפה, מסעדות וחנויות של מיטב המותגים.
  • חוות הגמלים- למי שמבקש לגלות גם את המדבר ההררי והפראי העוטף את העיר אילת, ביקור חווייתי בחוות הגמלים יוכל לספק מענה. מהחווה תוכלו לצאת לטיולי רכיבת גמלים במסלולים באורכים שונים, היכולים לכלול גם אירוח אותנטי בשטח. ומי שמבקש טיול מדברי יותר קליל שמתאים גם לילדים קטנים יוכל לבחור בטיול עם כרכרות רתומות לחמורים במסלול שאורך שעה וחצי. זאת בעוד שלחוויה יותר מהירה אפשר בחווה גם לצאת לרכיבת שטח על אופני הרים חשמליות במסלול באורך של שעתיים ובליווי של מדריך מוסמך.
  • גלריית האומנים- למי שמעוניין לשלב בחופשה שלו באילת קצת תרבות כדאי ללכת לביקור בגלריית האומנים, בה תוכלו לראות מגוון ייחודי של יצירות אומנות פרי יצירתם של תושבי אילת והסביבה לרבות ציורים, פסלים, צילומים, קרמיקה, תכשיטים וחפצי נוי. ואם זה לא הספיק לכם, בסמוך לגלריה שוכן מוזיאון אילת בו תוכלו להעמיק את הידיעות שלכם אודות ההיסטוריה של העיר הכי דרומית בישראל.
  • חופי אילת- בסיכומו של דבר האטרקציה המרכזית באילת הם החופים שלה, בין אם מדובר בחופים מעולים לצלילה ושנרקול, שייט ביאכטה, פעילות של ספורט ימי, צלילה עם דולפינים, חופים מפנקים לרביצה עם מסעדות ובתי קפה טובים, מסיבות חוף ביום ובלילה, ועוד.

 

 

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,