רשימת הציוד שלכם לטיול האקסטרים הבא!

לא משנה אם זה טיול האקסטרים הראשון שאתם עתידים לצאת אליו או שאתם כבר חברי קבע בקבוצות הטיולים מסוג זה, הרי שמטרת העל שלכם היא לנסוע בשלום ולחזור בשלום. כיום, יותר מתמיד, אתם יכולים ליהנות מציוד איכותי ומתקדם שיכול להעניק לכם את הראש השקט והשקט הנפשי עם יציאתכם אל הטיול. רגע לפני שאתם עורכים את רשימת הציוד שלכם ואורזים את התיק, מה חשוב לקחת אתכם ולא לשכוח בשום פנים ואופן?

לפני הכל: ציוד לעזרה ראשונה

עוד לפני שתשימו בתיק שלכם את משקפי השמש, הכובע ואת נעלי הטיפוס שלכם, חשוב לזכור שטיולי האקסטרים מאופיינים בכך שלעתים לא תהיו באזורים מיושבים, כך שחשוב שתוכלו להעניק לעצמכם עזרה ראשונה במידה ותצטרכו. תיק העזרה הראשונה שלכם צריך בראש ובראשונה להכיל תרופות שאתם צורכים דרך קבע אם אכן יש כאלו, ובמידה לא, הכניסו אל התיק משככי כאבים, תחבושות, פלסטרים ואביזרים נוספים שיכולים להיות לכם למענה ראשוני יעיל.

שומרים על קשר עם הקרובים אליכם מכל מקום!

אם יש משהו שחשוב לכם יותר מכל וגם הוא נכלל ברשימת הציוד שלכם הוא מכשיר שדרכו תוכלו לשמור על קשר עם הקרובים אליכם. למה חשוב כל כך שיהיה מכשיר שיהיה ניתן לתקשר דרכו? מעבר לכך שלא אחת ישנו רצון לשתף בחוויות ולעדכן את בני המשפחה והחברים כי הכל בסדר, הרי שמכשיר שכזה יכול לתת לכם מענה במקרי SOS בהם אתם זקוקים לעזרה.

לא אחת נשאלת השאלה מדוע שלא לקחת את המכשיר הסלולארי לטיול שלכם, וחשוב להשיב על שאלה זו. בעוד המכשירים הסלולארים מוגבלים מבחינת כיסוי הקליטה, עם מכשיר טלפון לוויני אתם יכולים לתקשר עם כל אדם מכל מקום בעת שאתם תחת כיפת השמיים. המשמעות היא שגם ברגעים בהם אתם על הר גבוה וגם ברגעים בהם אתם בלב האוקיינוס, תוכלו לשמור על תקשורת רציפה שבלא מעט מקרים אף הצליחה חיים. במכשיר ישנן פונקציות חיוניות כמו לחצני מצוקה ולחצי "הכל בסדר". שומרים על קשר ונהנים מטיול בטוח!

היכן אתם הולכים לישון הלילה?

בעוד בטיולים בערים הגדולות אתם לנים בבתי המלון המאובזרים בכל טוב, טיולי האקסטרים הם טיולים בהם תנדדו בין הרים וגבעות ולא אחת תמצאו את עצמכם ישנים בחיק הטבע. חשוב מאד לחשוב על פתרונות הלינה שלכם עוד טרם אתם יוצאים לטיול ולא לגלוש על גל הספונטניות ולקוות שיהיה טוב. על מנת להפיק את המיטב מהטיול שלכם חשוב שתמלאו את גופכם באנרגיה חיונית הניתנת לכם בשינת הלילה שלכם. על כן, קחו אתכם כבר מהארץ שק שינה, מזרן לשק השינה או במקרים אחרים גם אוהל. היתרון הגדול של שק השינה הוא העובדה שהוא נכנס אל תוך התיק שלכם וכך לא תופס לכם מקום.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: