רילוקיישן עם חיות מחמד

בשנים האחרונות ניתן לראות שלא מעט אנשים בוחרים לעשות רילוקיישן למקומות שונים. בדרך כלל הסיבה העיקרית לכך היא עבודה, שכן העולם שבו אנחנו חיים הפך להיות גלובאלי וניתן לקיים קשר עסקי עם כל העולם בכל רגע נתון. לכן, אם גם אתם בחרתם לעשות זאת אתם בוודאי מודעים לקשיים השונים שעלולים להתפתח בדרך, כמו לדוגמא, הקושי להיות רחוקים מהמשפחה, מהחברים ומהשפה שלכם. יש אפשרות כמובן ללמוד שפה חדשה ולהעשיר את עולמכם בצורה כזאת, אך בסופו של דבר, כשהחיים מתנהלים בשפה אחרת זה לא תמיד פשוט. הדברים הולכים ומסתבכים אם אתם מתכננים לבצע רילוקיישן עם חיות מחמד, בין אם יש לכם כלב ובין אם יש לכם חתול.

כולנו שמענו סיפורים על אנשים שהטיסו את הכלבים שלהם לקצה השני של העולם, אבל איך עושים את זה בפועל? איך דואגים לבצע את המשימה הזאת על הצד הטוב ביותר כך שלא תהיינה הפתעות לא נעימות בדרך? הטסת בעלי חיים זה מסוג אותם הדברים שלא כדאי לעשות בלי הכנה מראש ולכן, הטיפ החשוב ביותר שנוכל לתת לכם הוא להתחיל את הבירורים כחצי שנה לפני המסע ולהתייעץ עם המומחים.

איך מטיסים חיות מחמד בימינו?

כשמדברים על הטסת חיות מחמד צריך להבין שיש הבדל בין הטסה של כלב/חתול ששוקל עד 8 ק״ג ובין כלב/חתול ששוקל יותר. העניין הוא שרוב חברות התעופה מאפשרות לנוסעים להעלות את חיות המחמד שלהם בכלוב לתא הנוסעים אם מדובר על כלב או על חתול שאינו שוקל יותר מ-8 ק״ג, כולל משקלו של הכלוב/התיק.

עם זאת, מה יעשו אנשים שרוצים לעשות רילוקיישן עם כלב ששוקל 30 קילו? במקרה כזה, תדרשו לקנות כלוב שיהיה בגודל המתאים לכלב ולמעשה, בפועל, הכלב יטוס בתא המטען. חשוב לדעת שבדרך כלל החוקים של חברות התעופה בנושא הזה ברורים וקשיחים ביותר: הכלב צריך להיות מסוגל לנוע בחופשיות בתוך הכלוב, לשבת ולעמוד (בלי לגעת בחלק העליון של הכלוב). זה אומר שאם יש לכם כלב גדול במיוחד, הרי שגם הכלוב צריך להיות מספיק גדול כך שהכלב יוכל לעבור בו כמה שיותר בנוחות את שעות הטיסה.

שימו לב שאם מדובר בכלוב גדול, יש לשים לב אם חברת התעופה מסוגלת לקחת אותו. רוב חברות התעופה היום עברו למטוסים קטנים וצפופים יותר ויש לא מעט חברות אשר לא מסוגלות להטיס את הכלוב הגדול (XL) ו/או הענק (Giant).

בררו מראש את כל הפרטים

כשמדברים על הטסת חיות מחמד לא מדברים רק על הטיסה עצמה ועל השאלה איפה חיית המחמד תהיה, שכן מדובר גם על אישורים שונים שצריך לדאוג להם מראש. לדוגמא, בעל החיים לא יוכל לטוס ולהיכנס לשום מדינה בעולם אם אין לו חיסון כלבת בתוקף. בנוסף לכך, ישנן מדינות אשר דורשות בדיקת דם שמוכיחה את הימצאות נוגדני חיסון הכלבת בדמו של בעל החיים.

ולכן, כאשר מדברים על הטסת בעלי חיים כדאי מאוד לעשות את כל הבירורים מראש, בין היתר, מבחינת האישורים הרפואיים שדורשת מדינת היעד. הדבר האחרון שתרצו זה להגיע עם בעל החיים שלכם למחוז חפצכם ולראות שלא מכניסים אותו כי פשוט לא עשיתם את כל הבירורים ולא נערכתם מראש כמו שצריך.

זה נשמע לכם מסובך? לא יודעים מאיפה להתחיל את כל ההתעסקות עם המשימה הזאת? אם כך, הסוכנות הישראלית להטסת חיות מחמד (Pets2Fly) זו הכתובת הטובה ביותר שאליה תוכלו לפנות לקבלת מידע נוסף בנושא. לצוות של Pets2Fly יש ניסיון רב בכל מה שקשור להטסת בעלי חיים. פנו אליהם עוד היום ואנו בטוחים שהם ישמחו לסייע לכם, בין אם זה בכל הבירורים הנדרשים ובין אם זה בטיפים שונים שיהפכו את הטיסה לנעימה יותר עבורכם ועבור חיית המחמד האהובה שלכם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,