תכנון נופש חברה

תכנון נופש חברה מאפשר להפיק ממנה ערך מוסף חשוב ביותר- גיבוש העובדים וליכודם. הוא משלב את המהנה עם המועיל, כאשר התועלת צומחת  "תוך כדי".

תכנון נופש הוא לא רק חיוני הוא הכרחי. תכנון מושכל מאפשר לנצל את הזמן באופן מיטבי. הוא מאפשר ליצור עניין במגוון פעילויות המשלימות זו את זו, מעשירות ומעצימות את החוויה.

נופש חברה הוא חמצן עבור העובדים והמנהלים כאחד. הוא מאפשר להתוודע אל צדדים באישיותם של העמיתים לעבודה, אשר בשגרת העבודה, בעודם נתונים להשפעתו הבלתי נמנעת של המנגנון ההירארכי שבתוכו הם פועלים, הם לא נחשפים ולא באים לידי ביטוי.

התועלת הרבה שניתן להפיק מתכנון מצדיקה שכירת שירותיה של חברה המתמחה בבניית תכנית חופשה אטרקטיבית לקבוצות ולחברות.

חשיבות תכנונו של נופש מבעוד מועד

לא תמיד קל להשביע את רצונם של כל המשתתפים בנופש קבוצתי אבל כאשר תכנונו מופקד בידי חברה המתמחה בכך, יש לשער ולהניח כי הניסיון המצטבר שלה והיכרותה עם מגוון אטרקציות יאפשר לרבים ליהנות. ממנה ולחוות אותה כחוויה מהנה.

על מנת לתכנן נופש חווייתי רצוי ליצור קשר מבעוד מועד עם מי שמתכננים ומארגנים אותו. ההיכרות המוקדמת תאפשר לאפיין ולהגדיר את הרצונות ואת הציפיות של עובדי החברה מהנופש ולהפיק ממנו את מלוא הפוטנציאל הגלום בו.

השימוש בחברת הפקה מעניק יתרון גדול תחילה ביצירת קונספט מיוחד עבור הגיבוש, הקונספט יכול להיות ברוח החברה או ברעיון מחוץ לקופסא.

הניסיון של חברת הפקה מעניק את היכולת ליצור גיבוש מעניין יותר ואף לחסוך בתקציב בשל היכולת של חברת ההפקה ל"השיג" מחירים טובים יותר מהספקים.

יציאה מהשגרה היא תנאי הכרחי ליכולת להמשיך לתפקד בה. פסק זמן – איכות חיוני כאוויר לנשימה. נופש מונע שחיקה. מגביר מוטיבציה. כאשר הנהלת חברה מייעדת ומייחדת משאבים – זמן וכסף – לנופש עבור עובדיה היא משדרת להם כי רווחתם חשובה לה; כי היא אינה רואה בהם רק כוח עבודה; כי היא מבינה כי הנופש אינו רק בונוס או צ'ופר אלא חלק מתנאי העסקה הוגנים ונאותים.

תכנון קפדני

תכנון נופש חברה צריך להיעשות באותה רצינות שבה מתכננים כל פרוייקט. יש לייעד לו תקציב, יש לבנות לוח זמנים לפעילויות השונות בו. עם זאת, לא מדובר במבצע צבאי, שבו חשוב לתזמן כל שלב בו בדיוק של שניות. חשוב להידרש אל הנופש כאל זמן איכות בכל המובנים, ולאפשר במסגרתו חופש במלוא המשמעות לעובדים.

על אף חשיבות כל מה שנכתב עד כאן, לא פחות חשוב להידרש אל נופש כאל כייף. הסיבה שהתכנסנו כאן היא ליהנות. להירגע. להשתחרר. למלא מצברים. בניית מסגרת מסודרת לנופש ותכנון תכנית עשירה בה נועדה להקל על היכולת למצות את החוויה במלואה.

אלי דנון, מנכ"ל חברת אורטל נופש ואירועי קונספט אומר, כי תכנון נופש חברה הוא תנאי הכרחי להצלחתו. "נופש מוצלח מבחינתי", הוא אומר, "הוא נופש שהמשתתפים בו מקבלים תמורה מלאה. הם חווים זמן איכות, משלבים פעילויות שונות, ממלאים את המצברים וחוזרים לעבודה בכוחות מחודשים. נופש מוצלח מחייב תכנון כמו כל פעילות אחרת. זו הסיבה שאנחנו מתכננים את הנופשים בקפידה".

אין ספק כי בשורה התחתונה, במבחן עלות- תועלת, עלותו של הנופש מוצדקת מכל בחינה כאשר אומדים את התועלת המידית והמצטברת שניתן להפיק ממנה. ככל שהנופש מתוכנן באופן מסודר יותר, כך ניתן ליהנות בו ולהפוך אותו לזיכרון נעים שילווה את עובדי החברה עד ה… נופש הבא.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,