מתקשים בעת בחירת סמארטפון חדש? זו הכתבה בשבילכם

שוק הסמארטפונים המגוון שקיים בימינו הוא חלק מהמאפיינים של ההתקדמות הטכנולוגית הבלתי פוסקת בעולם המודרני שבו אנו חיים. בימים אלו, כמעט ולא קיים אדם שאין ברשותו מכשיר חכם, כאשר אלו משמשים אותנו להרבה יותר משיחות והודעות שכן, ניתן לעשות באמצעותם כמעט כל דבר – לצלם ולתעד זכרונות בלתי נשכחים, לשחק על מנת להעביר את הזמן, לשלוח מיילים ואפילו לשלם על עסקאות במקום להוציא את כרטיס האשראי שלכם. אולם, בחירה של סמארטפון חדש היא אף פעם אינה עניין פשוט שכן, קיימים כל כך הרבה דגמים שונים ואיך ניתן בכלל לבחור נכון מתוך מבחר עצום שכזה? ובכן, בכתבה זו החלטנו להסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת כדי לבחור סמארטפון חדש כמו מקצוענים.

דגשים חשובים לבחירת סמארטפון

  • מערכת הפעלה – בדיוק כמו שלכל מחשב אישי קיימת מערכת הפעלה, כך גם עבור סמארטפונים, כאשר יש שתי מערכות הפעלה מרכזיות, iOS ואנדרואיד. למעשה, ניתן למצוא את מערכת ההפעלה אנדרואיד בתוך מגוון רחב מאוד של מכשירים, בעוד כי מערכת ה-iOS היא בלעדית אך ורק למכשירי אייפון. לכל מערכת היתרונות והחסרונות שלה, כאשר העיקריים שבהם היא שמערכת ה-iOS נחשבת לבטוחה ויעילה יותר לשימוש אך מנגד, מדובר על מערכת הפעלה סגורה בהשוואה למערכת האנדרואיד הפתוחה. חשוב מאוד לציין שכמו כל בחירה אחרת בחיים, גם כאן מדובר על עניין של העדפה אישית והרגל.

 

  • זיכרון RAM – ככל שזיכרון ה-RAM במכשיר החדש שלכם יותר גדול, כך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי הסמארטפון שלכם יעבוד בצורה מהירה יותר, גם במצבים בהם פועלות מספר אפליקציות במקביל. חשוב מאוד לציין כי במידה ותרצו טלפון חזק שעומד בקלות בסטנדרטים של ימינו, יהיה מומלץ לבחור מכשיר עם נפח של לפחות 4GB RAM, כאשר כל נפח קטן יותר בדרך כלל מבשר על מכשיר חלש שאינו יוכל להתמודד עם עומס כלל.

 

  • שטח אחסון – שטח האחסון במכשיר שלכם הוא חלק בלתי נפרד מההיבטים החשובים ביותר באשר לרכישה שכן, הדבר קובע כמה תמונות ויישומים תוכלו להכיל במכשיר. על כן, חשוב מאוד לפני שאתם ניגשים אל החנות הקרובה לאזור ביתכם ובוחרים מכשיר חדש להחליט באיזה נפח אחסון אתם מעוניינים, כאשר בדרך כלל תצטרכו לבחור נפח אחסון מעט גדול יותר משהיה במכשיר הקודם שלכם או לחילופין, זהה לחלוטין במידה ונפח האחסון הקודם שלכם נותר לא מנוצל ברובו.

שורה תחתונה

רכישה של סמארטפון היא אף פעם לא עניין פשוט שכן, מדובר על בחירה מתוך עשרות סוגים שונים הנבדלים אחד מהשני בהמון פרמטרים. אולם, בהינתן מעקב אחר הדגשים החשובים שהוזכרו בכתבה זו, אין ספק כי ניתן לבצע את הבחירה הנכונה במכשיר המתאים. כדי לקרוא עוד אודות סמארטפונים מומלצים ולראות מספר דוגמאות נהדרות של מכשירים חכמים, לחצ/י כאן למעבר להוט סטור .

 

 

 

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,