אוכל אסייתי בישראל 2018

ישראל היא מדינה בה יש בליל של אנשים, אנשים מכל המקומות בעולם גם הרחוקים ביותר. בישראל יש גם מגוון מזונות גדול ומי שאוהב מסעדות ימצא כמעט בכל סגנון שהוא. יש מסעדות עם אוכל ישראל ויש מסעדות עם אוכל ערבי, יש מסעדות עם אוכל איטלקי וכאלו עם אוכל מזרח אירופאי. בתוך כל אלו יש גם מסעדות אסייתיות, מסעדות להן הביקוש הולך וגובר בשנים האחרונות.

למה? כי יותר ויותר ישראלים מבקרים באסיה ויותר ויותר ישראלים נחשפים לאוכל העשיר שהיבשת הזו מציעה, למגוון העצום ולתבלינים הלא שגרתיים. אוכל אסייתי הפך כבר מזמן לשם דבר בישראל וב-2018 יותר אנשים ניסו אותו, ניסו ונהנו.

מהו האוכל האסייתי?

ההגדרה של אוכל אסייתי הוא אוכל שמגיע מאחת ממדינות אסיה. כולנו מכירים את הסושי היפני ויש לא מעט מסעדות שמתמחות בסושי ולא בשום דבר נוסף,  יש מסעדות הודיות שהתבלינים בהן הם לפעמים טעם נרכש, אך כשהוא נרכש, אי אפשר להפסיק איתו, יש כמובן את האוכל הסיני שכולל נודלס, ירקות מוקפצים, עוף חמוץ מתוק ועוד רבים אחרים ויש אוכל תאילנדי או מכל מקום אחר מהאזור.

היחס לאוכל האסייתי מתחלק לשניים. יש מי שלא מסוגל לנסות (וחבל, כי אחרי שמנסם מגלים עולמות טעם נפלאים) ויש מי שפשוט מתמכר, מי שרוצה לחזור פעם אחר פעם אל החוויה.

טעימה מכמה מסעדות אסייתיות מצוינות בישראל…

  • מסעדת מינאטו – אם אתם עובדים באזור הרצליה פיתוח אתם בטוח מכירים את המסעדה הזו ואם אתם עוברים שם לתומכם ומחפשים לחמם את הקיבה, אתם חייבים להיכנס למסעדה הזו. מינאטו היא מסעדת שף כשרה שמציעה אוכל יפני (בין השאר סושי) ואוכל אסייתי בכלל, עם אוירה מיוחדת ועם תפריט עשיר וטעים.
  • בית תאילנדי – בית תאילנדי היא אחת המסעדות הוותיקות בתל אביב והיא ממוקדת בהארד קור שלה – בבוגרשוב. זו מסעדה בה ניתן למצוא ישראלים כמו גם תיירים רבים, מסעדה שעושה שימוש בחומרי גלם איכותיים ומפיקה מנות אסייתיות מדהימות.
  • טאיזו – אם עוד לא יצא לכם להכיר את טאיזו של השף יובל בן נריה, אתם לא באמת אוהבים אוכל אסייתי. לא לחינם היא קיבלה בטקס פרסי האוכל את פרס המסעדה האסייתית הטובה ביותר, זאת בשל היותה מסעדת שף שמביאה את הטעמים המזרח והדרום אסייתיים.
  • מינה טומיי – מסעדה שמרכזת בתוכה את המטבח התאילנדי, הויאטנמי, ההודי, היפני והקוריאני ולא מתיימרת להיות מה שהיא לא, אלא מסעדה מצוינת שמכינה אוכל אותנטי וטעים.
  • טאיה – טאיה מגישה לכם את הטעמים האסיאתיים המקוריים, ממגוון המטבחים הסיני, היפני, והתאילנדי עם טוויסט מודרני ועם טאצ' מקומי. המסעדה ממוקמת בלב השרון, באזור התעשייה של קדימה, מקום מפגש ובילוי תוססים לתושבי האזור ובכלל.

האוכל האסייתי תופס אם כן עוד ועוד תאוצה, ושנת 2018 עשתה לו רק טוב. נראה שבשנים הקרובות יצוצו להן עוד ועוד מסעדות מהז'אנר, מסעדות שף שמגיעות מנות אותנטיות ויפות, עם הצבעוניות, התבלינים והאנרגיה שרק אוכל אסייתי יכול לתת.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,