הרבלייף ממליצים: ארוחות בוקר שאסור לפספס

היא מלאת אנרגיות, היא חשובה לבריאות שלנו ותורמת למצב הרוח הכללי שלנו. ניחשתם נכון, זוהי ארוחת הבוקר. יש שנוהגים לדלג עליה בגלל לו"ז צפוף, ויש שטוענים שאין להם זמן להתעסק בקטנות וגם ככה הם עומדים לאכול ארוחת צהריים גדולה. ואכן, על אף שהמומחים מתריעים בפני חשיבותה של ארוחת הבוקר, רבים מאתנו מדלגים עליה.

ארוחת בוקר – מה מיוחד בה, בעצם?

יש המאמינים כי אם הם ידלגו על ארוחת הבוקר הם ירזו, שכן ארוחת בוקר היא ארוחה שקל יחסית לדלג עליה ולהתעלם ממנה וכך הם חוסכים לעצמם עוד קלוריות. נכון? לא נכון. אנשים שאינם אוכלים ארוחת בוקר, בסופו של דבר אוכלים יותר בצהריים ואף בערב. אם לא תאכלו ארוחת בוקר, תחושת הרעב שלכם תלך ותגבר לאורך היום, וכך תאכלו יותר בצהריים ובערב. כמו כן, ארוחת הבוקר חשובה לתפקוד המוח במהלך היום. היא מועילה לזיכרון ולכושר הלימוד, כך שהיא חיונית עבור סטודנטים, מורים, מרצים או כל מי שמשתמש בכוח החשיבה שלו כדי ללמוד.

הכירו את הטיפים של הרבלייף

רוצים להתחיל לאכול ארוחת בוקר טובה ומזינה אך אין לכם מושג ממה להתחיל? קבלו כמה טיפים של חברת הרבלייף לארוחת בוקר בריאה ומגוונת יותר:

  • יוגורט בתוספת סיבים תזונתיים שונים – זוהי אחת מארוחות הבוקר האהובות יותר עבור הישראלים, ואכן, מדובר בפתרון טוב למי שאין לו זמן לאכול ארוחת בוקר. היוגורט מספק את החלבונים שלהם זקוק הגוף כדי לתפקד, ואילו סיבים תזונתיים כמו ברנפלקס או אבקת סיבים של הרבלייף בטעם תפוח שומרים על פעילות מערכת העיכול ועל רמות סוכר תקינות בגוף.
  • פנקייקים: ארוחת בוקר בסגנון אמריקני – אם אתם מעוניינים בארוחת בוקר מן הסרטים, אפשר ללכת על פנקייקים בריאים. רק שבמקום הקמח הלבן הוסיפו לרכיבים קמח מלא או שיבולת שועל. הפנקייק נראה לכם יבש מדיי? הכינו במהירות שייק מזין של הרבלייף והוא יוסיף לכם טעם וגם ישלים כמה ויטמינים ומינרלים שלהם אתם זקוקים כדי לתפקד.
  • ארוחת בוקר ישראלית – אין ארוחת בוקר ישראלית ללא טחינה. ואכן אתם יכולים ליהנות מפרוסת לחם שיפון, כפית אחת של טחינה וביצה קשה. ארוחת בוקר מגוונת זו מעניקה לכם חלבונים, ויטמין B12, אומגה 3 ועוד.
  • עוברים לשיבולת שועל – שיבולת שועל מכילה סיבים תזונתיים רבים, ו-3 כפות ממנה שוות ערך ל-90 קלוריות בלבד.

השייק שעושה את כל ההבדל

לא תמיד יש זמן לאכול ארוחת בוקר גדולה ומזינה. אתם ממהרים לעבודה, מארגנים את הילדים לגן ולבית הספר ויש לכם עוד מגוון רחב של סידורים על הראש. אז לא תמיד יש לכם זמן להכין בלילה של פנקייק על הבוקר או להכין סלט. על כן, השייק של הרבלייף הוא פתרון מצוין לאנשים שכל הזמן ממהרים. אבקה להכנת שייקים מכילה את כל הויטמינים שלהם אתם זקוקים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,