מדריך: איך נמצא טיסה לקייב במהירות ובזול?

קייב, עיר הבירה של אוקראינה, היא ללא ספק יעד מפתיע וצבעוני. בקייב אפשר למצוא אינסוף אטרקציות, מוזיאונים מרתקים, אמנות מודרנית מפתיעה, טבע ירוק, מסעדות, חיי לילה ושופינג זול, והיא יעד מצוין לקפיצה קצרה בחו"ל. בכל מקרה, אתם כנראה לא צריכים שכנוע, כי אתם בעצמכם מחפשים טיסות לקייב-

אז איך מוצאים אחת מהר ובזול? המדריך הבא ינסה לעזור!

כיום זה מובן מאליו אבל עדיין רלוונטי – חיפוש באתרי השוואת טיסות

כנראה שהדרך הכי מהירה למצוא טיסות לקייב במהירות ובזול היא לגלוש באתרי השוואת טיסות.

כידוע, האתרים האלו מאפשרים לכם להכניס את היעד, וכן לסווג לפי נתונים אחרים (טיסה בלי קונקשיין, התאריכים בהם אתם מעוניינים או התקופה  שבה תשהו וכו').

איך זה עובד בצורה כל כך יעילה? מנוע החיפוש  באתרים הללו פועל לפי אלגוריתם מיוחד, שמציג לכם טיסות ממרבית חברות התעופה – אם לא כולן – בהשוואת מחירים לפי סינון שאתם קובעים. כך תוכלו ברגע לראות מול העיניים את כל האופציות שיש לכם, להבין מה המצב בשוק ולייתר את הצורך בלחפש טיסות בכל חברה בנפרד.

גלישה בסתר – האם זה הכרחי?

לעתים, חלק מחברות התעופה ואתרי השוואת הטיסות "עוקבים" אחרינו באמצעות קבצי העוגיות (קוקיז) שעל המחשב שלנו (כיום החברות מחוייבות להודיע לנו על כך). כך, ברגע שאתר מסוים הבין שאנחנו בחיפוש אחר טיסות לקייב, הוא עשוי להעלות אוטומטית את המחירים.

כדי להימנע מהעלאה הזאת, כדאי לגלוש מחלונית "גלישה בסתר" (incognito). חלונית גלישה בסתר לא שומרת עוגיות, ולכן לאתרי הטיסות אין דרך לדעת אילו טיסות חיפשנו ברשת. בכל פעם שאתם מחפשים טיסה, כדאי לעשות זאת דרך חלונית גלישה בסתר. ניתן גם לחסום עוגיות צד שלישי ולא לאשר הסכמה מראש לשתילת עוגיות בדפדפן שלנו.

גמישות – האם אנחנו ספונטניים מספיק למחיר זול?

אחת הדרכים למצוא טיסות לקייב בזול היא להיות גמישים. אם יש לנו תאריכים ספציפיים בהם אנחנו פשוט חייבים להיות בקייב, ואין לנו איך להגמיש את התאריכים האלו, אנחנו למעשה "כבולים". המחירים שנראה הם המחירים שנהיה חייבים לשלם. לעומת זאת, אם נתגמש קצת, האופציות שיפתחו בפנינו הן רבות מאוד והסיכוי שנמצא טיסה שהיא זולה משמעותית עולה.

בנוסף, אם אתם לא חייבים לטוס בסוף-שבוע, טוב לדעת שטיסות באמצע שבוע הן זולות משמעותית, מהסיבה הטבעית שהן מבקשות פחות. באותה נשימה, גם טיסות בחורף יהיו זולות יותר מטיסות בקיץ. ככל שנהיה גמישים יותר, כך הסיכוי שנמצא דיל מצוין יעלה.

טיסה ליעד קרוב – עד כמה אנחנו מוכנים לצאת מהקופסא?

אם אתם מגלים שטיסות לקייב בתאריך שלכם הם במחיר אסטרונומי, דרך נוספת לנסות ולהוזיל את המחיר היא למצוא עיר קרובה מסביב לקייב, לטוס אליה, ומשם להמשיך ברכבת, באוטובוס, או אפילו בטיסה קצרה.

זה אמנם הופך את המסע לארוך יותר, אך השיטה הזו עשויה לחסוך עשרות דולרים ואף יותר מזה. כך, למשל, על אף שאין טיסות לואו-קוסט (טיסות מוזלות משמעותית) לקייב, תוכלו למצוא יעד קרוב עם אפשרות לטיסת לואו-קוסט וממנו להמשיך לקייב.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,