איך להבטיח לאורחים מחו"ל שהות מושלמת בישראל?

כולנו מכירים את הביטוי "הסבר פניך לתייר", ואכן משתדלים לסייע למי שבאו לבקר בישראל ומבקשים מאיתנו עזרה. כשאנחנו אלה שאחראיים על הצלחת הביקור – למשל במסגרת ארגון כנס מקצועי, אירוח משלחת שמשתתפת בתוכנית חילופי סטודנטים, הזמנו לארץ איש עסקים כדי לבחון שיתופי פעולה אפשריים וכו' – חשוב כמובן במיוחד לוודא שכל רגע ורגע במהלך השהות בישראל מתנהלים באופן מושלם מבחינת האורחים שלנו.

הסעה מפנקת מנתב"ג

גם אחרי טיסות קצרות יחסית של כמה שעות, ובוודאי שאחרי שהות ממושכת יותר בשחקים, הנטייה הטבעית של כולנו היא לרצות להגיע כמה שיותר מהר ליעד – בין אם זה בית המלון שבו נוכל לפרוק את המזוודות ואולי לנוח קצת ובין אם זה יעד אחר. מעבר למהירות, יש גם רצון לנסיעה מפנקת ככל האפשר, ולכן ההמלצה הראשונה לאירוח מושלם היא למצוא שירות הסעות VIP שיבטיח (וכמובן גם יקיים) הגעה נוחה וזריזה מנתב"ג ליעד.

דגש חשוב: למצוא חברה שמתמחה בסוג כזה של נסיעות ומעסיקה נהגים עם ניסיון בעבודה מול אורחים מחו"ל.

מסעדות שמותאמות לטעם של האורחים

אחת ההנאות הגדולות ביותר בכל ביקור במדינה אחרת היא העולם הקולינרי החדש שנחשף בפנינו. גם כשאנחנו בצד המארח כדאי כמובן לדאוג לחוויות שכאלה. השפע העצום של המסעדות האיכותיות בישראל (וגם של אוכל הרחוב הטעים והמעניין) מקנה לנו חופש בחירה נרחב – רצוי לוודא מראש את הרגישויות הספציפיות וההעדפות של האורח/ים. אם למשל אנחנו מארחים אדם בעל רגישות לגלוטן ניקח אותן מן הסתם למקום שמציע שלל מנות ללא החלבון שנמצא בחיטה ובשעורה, לאורחים צמחונים וטבעונים נציע מקום בהתאם לבחירה זו, וכו'.

טיולים בארץ

גם כשמדובר על משלחת שהגיע לארץ למטרה מסוימת או איש עסקים שהגיע לביקור בזק, כדאי לשלב לפחות טיול אחר ברחבי הארץ. האפשרויות כמובן רבות ומגוונות. אם מדובר באדם שזו הפעם הראשונה שלו בישראל, ייבחרו האתרים הקלאסיים: העיר העתיקה בירושלים, הכותל, ים המלח, נמל יפו, נצרת וכו'. לאורחים שכבר סימנו V על המקומות הנ"ל מומלץ להציע אופציות אחרות, מעט פחות שגרתיות עבורם. למשל נחלאות או המושבה הגרמנית בירושלים, זכרון יעקב, עכו, ראש הנקרה, מצפה רמון ויש כמובן עוד אפשרויות.

באופן טבעי גם לטובת הטיולים בארץ רצוי לשכור רכב מפנק שיבטיח נסיעות נעימות – והתרשמות חיובית במיוחד, גם מאיתנו וגם מהארץ היפה ומאירת הפנים שלנו.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,