3 חופי הגלישה היפים בעולם

לעלות על חליפת גלישה, להכנס למים, לחתור לעומק, להגיע לפיק ולתפוס את הגל המושלם. חוויית גלישה היא שיכרון חושים אמיתי, כיף עצום, שרק מי שחווה אותו יכול להבין.

אז רגע לפני שאתם מכינים את הכל ומשיגים ציוד גלישה, הכנו לכם רשימה של החופים היפים ביותר בעולם, עם הגלים הטובים ביותר בעולם.

הוואי

וותיקי הגולשים טוענים שהכל התחיל, ונגמר, בהוואי – מוקד העליה לרגל של גולשים מכל רחבי העולם, גולשים מנוסים ומתחילים כאחד פוקדים את האיים במהלך כל חודשי הקיץ, ובמהלך חודשי החורף, בהם האוקיינוס מכה במלוא עוצמתו, והגלים הם בשיאם, מגיעים לכאן בעיקר הגולשים המנוסים והוותיקים ביותר. חופי הוואי מארחים את התחרויות היוקרתיות בעולם, תנאי הגלישה הם תנאים של אמריקה, והאווירה בחוף היא של חופש טהור. אין פלא שאלו נחשבים החופים הטובים ביותר בעולם עד היום.
היתרונות: גלים מושלמים, אווירה מדהימה ומים נעימים.
החסרונות: טיסה ארוכה, יקר מאד.

סרי לנקה

יעד מאד חביב על גולשים רבים מכל העולם, וגם בישראל החלו לגלות את הקסם האסייתי של סרי-לנקה. החופי האוקינוס ההודי המופלאים מארחים כמות רבה של תיירי גלישה מדי שנה, והיופי הבתולי של חלקם נשמר בצורה מושלמת. תשתיות התיירות, שהיו רעועות וקצת צולעות, קיבלו שדרוג משמעותי עם כמויות התיירים שמגיעים למקום, וההרגשה היא כבר לא טיול אחרי צבא, המחירים, עם זאת, נשארו המחירים של הודו – סיבה נוספת לשמה תיירים רבים מעדיפים את החופשה שלהם בסרי לנקה. השיפור בתנאים מעיד על כך שהמקום מתקדם עם השנים ולא נשאר תקוע, ולכן ככל הנראה גם בשנים הקרובות נראה כמויות גדולות של תיירים פוקדים את החופים.
יתרונות:  מזג אוויר נעים (טרופי), מים נעימים וזול מאד.
חסרונות: תשתיות תיירות עדיין רחוקות משלמות.

קליפורניה

מוקד עליה לרגל של גולשים מכל רחבי העולם, כאן צילמו את סרטי הגלישה הפופולריים ביותר ("נקודת פריצה" ו-"יום רביעי הגדול"), ולכן תיירות הגלישה היא מאסיבית לכיוון חופי קליפורניה. הנוחות של אמריקה, הגלים של האוקינוס השקט, והאווירה המטורפת של קליפורניה הם הסיבות לשמן החופים הללו מלאים במאות, אם לא אלפי, גולשים במשך כל השנה. העניין הוא שלמרות שהחוף מלא בגולשים תמיד יש מקום לכולם, ותמיד תוכלו למצוא מקום על הגל הבא. שימו לב לא לחתוןר יותר מדי לעומק, שלא להפריע את שלוות הלוויתנים (כן, יש כאלו, זה עדיין האוקיינוס).
היתרונות: גלים מושלמים, ותנאים טובים.
החסרונות: מים קרים, טיסה ארוכה ויקר.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,