טיול מאורגן לפיליפינים

  • מתכנן לכבוש יעד חדש? יעד מיוחד?
  • חושב שכבר ראית הכל?
  • רוצה להגיע אל המקום שהכי דומה לגן עדן?

אם אתה מתלבט לאן לטוס בחופשה הבאה, ולא מעוניין להתפשר, אתה חייב להכיר את הפיליפינים.   חופשה מפנקת במיוחד ואף מרתקת ביעד אטרקטיבי ומיוחד במינו. טיול מאורגן לפיליפינים יכול לספק בדיוק את מה שחלמת עליו ואף מעבר לכך. טיולים מאורגנים לפיליפינים הפכו לפופולריים מאד בשנים האחרונות בזכות שילוב הרמוני בין ערים תוססות, טבע פראי, אלפי איים בתוליים, שמורות טבע, אטרקציות מיוחדות והכנסת אורחים מופלאה של המקומיים.

מתי כדאי לתכנן טיול לפיליפינים?

ניתן לחלק את עונות השנה בפיליפינים ל3:

יוני עד ספטמבר – תקופת המונסונים. תקופה עם כמות משקעים אדירה, והרבה ימי גשם רצופים. ממש לא מומלץ לתכנן טיול מאורגן לפיליפינים בתקופה זו, המכונה התקופה "הרטובה". בתקופה זו ישנם מגוון איזורים שלא ניתן להגיע אליהם.

אוקטובר עד דצמבר –  סוף עונת המונסונים. עדיין מדובר בעונה גשומה, אך הרבה פחות מתקופת המונסונים. המשמעות היא מזג אויר נוח ברוב הימים, עם ימי גשם בודדים בחודש. כל אתרי התיירות כבר פתוחים וניתן לנצל כמות נמוכה יחסית של תיירים. כמו כן, רמות המחירים נמוכות יותר בתקופה זו.

ינואר עד מאי – שיא העונה, העונה "היבשה". חודשים נוחים במיוחד לטיול בפילפינים, לא סתם הרבה טיולים מאורגנים לפיליפינים מתוכננים לתקופה זו. בתקופה זו אין כמעט גשם, הטמפרטורה הממוצעת מטפסת עד ל30 מעלות ורוב התיירות מתרכזת בחודשים אלו. המחירים בהתאם, מעט יקרים יותר.

מקומות ונופים שלא מפספסים בפיליפינים

יש הרבה מקומות קסומים ומיוחדים שלא מומלץ לפספס במהלך במסגרת טיולים מאורגנים לפיליפינים, לפניך רשימה שריכזנו "על קצה המזלג":

  • מנילה – עיר הבירה התוססת. עיר סואנת ונוצצת, שוקקת חיים, בה יש פעילות 24 שעות ביממה (עיר מודרנית לכל דבר). מהעיר מנילה ניתן לצאת לעשרות טיולים יומיים נהדרים, לרבות טיולים לטבע הפראי, להרי געש ולמפלים אדירים.
  • בנאווה – יעד מפורסם המכונה גם הפלא השמיני של העולם. טרסות האורז של בנאווה הן בנות כ2000 שנה ונחצבו לאורך השנים על ידי הילדים של המקום. מרחוק הן נראות כמדרגות ענק ואף קיבלו שם נוסף מפי התיירים: "המדרגות אל השמיים".
  • מפלי פגסנחאן – רק שעתיים נסיעה ממנילה. כדי להגיע הכי קרוב למפלים ניתן לשוט בסירת קאנו במשך כחצי שעה בנהר סוער. עבור חובבי הטבע, המפלים מרשימים מאוד ונישאים לגובה של 91 מטר ואף אפשר לרחוץ בהם.
  • ויגאן – עיר מהפנטת ביופיה. העיר נחשבת בתור אתר מורשת עולמי של אונסק"ו ומשמרת בתוכה את הארכיטקטורה הספרדית הקולוניאליסטית. מבנים ספרדיים מיוחדים במינם שנשמרו בשלמותם.

גם אם תרצו להרכיב בעצמכם טיול לפיליפינים, מומלץ תמיד להתייעץ עם מורה דרך ותיק או חברת תיירות שתוכל לתפור עבורכים מסלול אידיאלי העובר בין האטרקציות המבוקשות.

טיול מאורגן או עצמאי?

הרבה מתלבטים בשאלה זו, ואין תשובה נכונה. יש להתאים את אופי הטיול לאופי המטיילים. בגדול, כיום טיולים מאורגנים לפיליפינים הינם מושקעים מאד ומתבצעים בקבוצות קטנות יחסית, עם מדריך צמוד דובר עברית. בצורה כזו, מתבטלים רוב ה"חסרונות" של טיול מאורגן.

מצד שני, בטיול מאורגן נהנים מארגון מופתי של הטיול, ניצול זמן מקסימלי, הסברים מקצועיים לאורך כל הטיול ואף גישה בלתי אמצעית למקומיים. ההמלצה שלנו היא בד"כ ללכת על טיול מאורגן לפיליפינים, תוך בחירת טיול ספציפי המתמקד בנושא שקרוב ללבכם, למשל: טבע וחיות, טיולי הליכה, טיול בעקבות השבטים הקדומים, טיול סביב חוויות אקסטרים או כל נושא אחר. 7,000 האיים של הפיליפינים מחכים לכם!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,