ביטוח רפואי לחו"ל בתקופת קורונה

התפרצות מגפת הקורונה הכניסה את העולם לסחרחורת. בתחילה לא היה ברור מה לעשות ואיך להתנהג. התגובה הראשונה, בעיקר בישראל, הייתה לסגור את השמיים – אין טיסות נכנסות ואין טיסות יוצאות.

החיים דינמיים ולכל אחד יש צורך למצוא דרכי הסתגלות כדי להמשיך בשגרה מסוימת, וכמה שיותר מהר. הצורך היה קיים הן ברמת המדינות והן ברמת הפרט.

אחת מהדרכים הייתה לפתוח בחזרה את השמיים – שוב, בעיקר בישראל – מאחר והצורך בטיסות, הן לעסקים והן לפנאי הוא חיוני.

ברור שיש מגבלות הן בשדות התעופה, הן במטוסים עצמם וגם ביעדים. ברור גם שזה הביא לכללי התנהגות חדשים. ברור כשמש שהתהליכים נעשו מסורבלים יותר. אך לאט לאט מתחילים להתרגל למושגים חדשים כמו:

  • מדינה ירוקה, כתומה, אדומה;
  • בדיקות חיוביות או שליליות;
  • חיסונים;
  • דרכון ירוק.

כל אלו מצביעים על כך שיש אור באופק.

אבל המצב החדש שנוצר דורש הסתגלות למספר דברים:

גמישות – המצב נזיל ומשתנה חדשות לבקרים. מדינה שהייתה ירוקה אתמול היא אדומה היום; בדיקה לפני שבוע שהייתה שלילית היום היא חיובית, כן הלאה. כך שיש צורך להיות גמישים בהתנהלות וגם לדאוג לביטוחים מתאימים כמו ביטוח ביטול טיסה, ביטול חופשה ועוד.

בריאות – בריאות תמיד הייתה חשובה, אך כיום זו מילת מפתח בחיים של כל אחד.

אם בעבר אפשר היה לשמוע אנשים שטענו שביטוח רפואי לחול הוא לא תמיד חיוני כמו למשל: "אם קופצים לסוף שבוע ללונדון או לפראג מה כבר יכול לקרות?", הרי שבימים אלו לא צריך אפילו לנסות ולענות על השאלה. מומלץ לכל אדם בכל נסיעה מחוץ לגבולות המדינה לדאוג לביטוח רפואי.

כמה עולה היום ביטוח רפואי לחול?

כמו בכל פוליסת ביטוח, ישנם מספר דברים בסיסיים הקובעים את המחיר. אך בתקופת הקורונה ישנם כמובן אלמנטים נוספים אשר משפיעים על המחיר; כי בסיכומו של דבר מחיר כל פוליסת ביטוח הוא שקלול כל הפרמטרים לפיהם נקבעת רמת הסיכון שחברת הביטוח מעריכה שהיא לוקחת על עצמה כשהיא מבטחת נוסע. ובתקופה כזאת על אחת כמה וכמה.

  • המחיר משתנה מחברה לחברה – מומלץ לערוך סקר שוק;
  • המחיר נקבע בהתאם לאופי הנסיעה – עסקים, חופשת סקי וכד';
  • המחיר נקבע בהתאם ליעד הנסיעה – אם בעבר היה הבדל בין מדינה מערבית למדינה מתפתחת, איים רחוקים וכד', כיום מוסיפים סיכוני קורונה לפי מדדים מוגדרים;
  • המחיר נקבע על פי מצבו הרפואי של המבוטח – כמו שהיה תמיד אלא שכיום זה גם תלוי האם הוא היה כבר "מאומת", חולה, האם קיבל חיסון וכד'.

השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל

אפליקציית סמארט (קישור מופיע למטה) מאפשרת לכם למצוא את פוליסת ביטוח הנסיעות המשתלמת ביותר עבורכם. בתהליך של מספר דקות, תוכלו להשוות בין הפוליסות המוצעות בשוק, בהתאם לסוג הנסיעה ולצרכים האישיים שלכם, און ליין, בזמנכם החופשי, ללא תלות בשעות הפעילות של חברות הביטוח. כאן תוכלו למלא את תאריכי הנסיעה, פרטי הנוסע המזמין (ניתן להוסיף נוסעים נוספים) והצהרת בריאות. לאחר שהמערכת תזהה עבורכם את הפוליסה הזולה ביותר עבורכם, תוכלו לשנות ולהוסיף כיסויים נוספים, בהתאם לצרכים המדויקים שלכם. בכל מקרה של ספק, תוכלו ליצור קשר עם צוות התמיכה של smart, ולקבל מהם הסבר ועזרה בהשלמת רכישת הפוליסה.

ביטוח נסיעות לחו''ל

אמנם תקופת קורונה, אך ישראלים רבים מרגישים צורך לצאת להתאוורר לחו"ל מתי שניתן. הם מוכנים להיות גמישים, וגם לשלם, על מנת שזה יתאפשר. חברות התעופה גם הן נעשו גמישות לאור המצב, ומאפשרות הזמנות וביטולים ביתר קלות. חברות הביטוח, שמאז ומעולם היו חלק בלתי נפרד מהמשולש, מעמידות גם הן אפשרויות מגוונות לרכישת ביטוח רפואי לחול כדי שתתאפשר רמה מסוימת של שגרה שפויה.

מאמר בשיתוף אתר https://www.tripguaranty.co.il/

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: