פריז שאחרי הקורונה – כך תתכוננו

הדיבורים סביב החיסונים המבורכים, כבר מביאים עבורי תקווה חדשה ששוב אוכל לפסוע אל עבר נמל התעופה, ובתוך מספר שעות להיחלץ מן השגרה היומיומית ולהתוודע למקומות חדשים, נופים, מאכלים ואדריכלות פריזאית במיטבה.

אך חשוב שנזכור שעל אף הגעתם המוקדמת של החיסונים שהביאה עמה בשורה חיובית וציפיות גבוהות, כך גם חשוב שנזכור שהחזרה לשגרה תהיה הדרגתית, חשדנית במידת מה, כזו שלא בהכרח תביא לפתיחתם של כל אתרי התיירות בבת אחת ובאופן המוכר לנו מן העבר.

פריז – עיר האורות.. והתורים

לא אפתיע כשאגיד ואומר שפריז היא יעד תיירותי מאוד, אבל מאוד פופולרי. היא עמוסה לעייפה בתיירים, כולם ככולם רוצים לצפות בכמה שיותר אטרקציות מוכרות, ולחוות כמה שיותר נופים, אווירה ומאכלים קולינריים נהדרים.

בימים כתיקונם, הגעה למגדל אייפל או למוזיאון הלובר, היו כרוכים בתורים ארוכים ובהיערכות מראש. אם ניקח את השגרה הקודמת, אל תוך שגרת הקורונה והחששות מפני חזרה מהירה מדי לשגרה, הרי שצפויים לנו תורים ארוכים יותר, הזמנות מראש מפה ועד הודעה חדשה, ובקרה מתמדת של מספר המבקרים.

האם בהכרח זה אמר שלא כדאי לטוס לפריז עד יחלוף זעם? לטעמי, בכל רגע נתון שבו פותחים את השמיים וכל שכן כאשר איום הקורונה כבר ילך ויידעך, הרי שמומלץ בחום לפקוד את העיר הנפלאה הזו. טעם של עוד יישאר תמיד, לא משנה עד כמה תמצו את הטיול.

חישוב מסלול מחדש

ראשית כל, חשוב לדעת שפריז היא הרבה מעבר מגדל אייפל או שער הניצחון. עם זאת כמובן חשוב שלא לוותר על אתרים כל כך מחייבים ומפורסמים.

האם בהכרח מומלץ לעלות על מגדל אייפל ולהסתכל ממעלה? או לעלות על שער הניצחון? הנופים בהחלט מצדיקים תמונה, אך בפועל התורים יכולים לבזבז לכם זמן לא מועט כלל, וכל שכן בשגרה לא שגרה.

החוויה של אותן אטרקציות מוכרות, יכולה להתקיים גם מבלי שתעלו אל עבר התצפיות. ומעבר לכך, פריז עמוסה במגוון רחב של אטרקציות חלקן מאוד סודיות ולא מוכרות לרבות עם פארקים ויערות בפריז, כן ממש בעיר עצמה.

דיסנילנד – איך נערכים?

אין כל ספק שביקור בדיסנילנד יכול להיות חוויה אדירה ומופלאה עבור הקטנטנים. עבורם הם לא מגיעים לעוד פארק מבדר, כי אם נשאבים לתוך עולם מהאגדות. התפאורה של דיסנילנד בהחלט מצדיקה כל יורו, והמתקנים המתוחכמים יחד עם הדוכנים השונים, אין כל ספק שאפשר להעביר שם יום שלם.

בתקופת הקורונה וגם בפוסט-קורונה, דיסנילנד יכולה גם להוות מעט אתגר מסוים, עם תורים ובקרה מתמדת. כמובן שקשה מאוד להימנע מלהגיע לאזורים פופולריים בפארק, שכן הכל פופולרי, אך כן אפשר לאתר את התאריכים הפחות עמוסים. חשוב להימנע מתקופת החגים ככל הניתן, ולנסות למצוא את הדרך לטייל בפריז ובאטרקציות שסביב לה, דווקא במועדים בהם התיירות נמוכה יותר. זוהי גם המלצה שבהחלט יכולה להישאר עמנו הרבה אחרי שהקורונה תעזוב.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,