אטרקציות בניו יורק לכל המשפחה

טיסות לניו יורק לא התאפשרו, בטח לא בקלות אליה התרגלנו, במשך תקופה ארוכה בשל משבר הקורונה. כעת, כאשר השמיים נפתחים, כל מי שחשק בתפוח הגדול יכול להגיע לביקור. אבל מה עושים שם? כמובן שניו יורק היא אחת מערי התיירות המבוקשות ביותר, אך לפני שמזמינים טיסות לניו יורק כדאי לעשות קצת סדר, לקרוא ולהחליט לאן תרצו להגיע.

לא כולם אוהבים לקבוע כל פרט בחופשה שלהם מראש, וזה בסדר, אבל כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות אפשר להתבלבל, ולכן מומלץ לפחות לתכנן בקווים כלליים. הנה מספר הצעות לאטרקציות בניו יורק, אותן תוכלו לשקול להוסיף לרשימת היעדים שלכם בעיר.

אטרקציות חובה בביקור ראשון

אם כבר הייתם בניו יורק, יכול להיות שתעדיפו לוותר על ביקור במוקדי התיירות המרכזיים. עם זאת, אלה מקומות אליהם תמיד שווה להגיע. אלה הבולטים שבהם:

  • טיימס סקוור – אחת הכיכרות המפורסמות בעולם נמצאת במרכז ניו יורק. זהו מקום נוצץ, צבעוני ורועש, שעבור תיירים ממדינה קטנה כמו ישראל יכול להיות ממש בלתי נתפס.
  • פסל החירות – זהו סמל לא רק של ניו יורק, אלא של ארצות הברית כולה. כדי להגיע לפסל צריך לשוט לסטייטן איילנד, שם תוכלו לחזות בגברת עם הלפיד במלוא תפארתה, וגם ליהנות מהנוף של מנהטן.
  • סנטרל פארק – פארק מפורסם שהופיע באינספור סדרות וסרטים. הפארק העצום מכסה 6% מהשטח של מנהטן, וכך למרות הכמויות האדירות של האנשים שמגיעים אליו, עדיין תוכלו למצוא פיסת דשא לפיקניק מהנה. בפארק אפשר לצאת לטיולי אופניים, להחליק על הקרח ועוד.
  • גשר ברוקלין – גשר מהמם, אחד משלושה שמחברים את מנהטן לברוקלין. הנוף מהגשר מרהיב, אל תפספסו אותו.
  • מוזיאון ההיסטוריה של הטבע – גם אם אתם לא חובבי מוזיאונים גדולים, כאן מדובר בחוויה שלא תרצו להחמיץ. יש ארבע קומות באחד המוזיאונים הגדולים בעולם, וכל אחת מהן מרתקת בפני עצמה. הקומות הכי אהובות הן קומת הפלנטריום, והקומה בה תצוגת הדינוזאורים הענקית.

אטרקציות לילדים בניו יורק

טיסות לניו יורק מתאימות לכל המשפחה, ובקלות ניתן למצוא מה לעשות עם הילדים:

  • מאדאם טוסו – כמו בערים רבות בעולם, גם בתפוח הגדול יש מוזיאון שעווה. זו הזדמנות נפלאה לילדים (ולא רק להם) לפגוש את המפורסמים שהם מעריצים ואפילו להצטלם איתם.
  • עולם המציאות המדומה – אטרקציה שכאילו נלקחה מהעתיד. במקום תוכלו לשחק למעלה מ-50 משחקים, כמו חדרי בריחה, סימולציות של נהיגה וטיסה, משחקי ספורט וכו'.
  • לגולנד – 150 דונם של פארק שעשועים מקסים, אשר מחולק לשבעה איזורים שונים. באתר תמצאו עשרות מתקנים, תוכלו לצפות במופעים ולהשתתף בסדנאות לגו. יש שם גם קולנוע, פינות ליטוף וכמובן, הרבה מאוד אבני לגו.

בונוס לאוהבי הסדרה "חברים"

אם אתם מחובבי הסדרה "חברים", יש לכם סיבה מעולה להזמין טיסות לניו יורק. במנהטן נמצא מתחם ובו העתק של בית הקפה המפורסם בו ישבו החברים, הדירות שלהם ואביזרים מהסט המקורי של הסדרה. הנאה צרופה ומובטחת.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: