המלצות לפעילויות לילדים באילת

אין חולק על כך כי אילת היא בירת התיירות של ישראל, ובתור שכזו היא מציעה מגוון רחב של פעילויות לכל אורך השנה ועבור כל הגילאים. אכן, כאשר יורדים לחופשה באילת עם המשפחה כדאי להתחשב גם בגילאי המשתתפים והעדפותיהם, ובפרט אם יש ילדים בחבורה. אז בשורות הבאות נסקור מספר פעילויות מגניבות ומעשירות שגם ילדים וגם מבוגרים יכולים ליהנות מהן.

המצפה התת ימי

מטבע הדברים, מי שיוצא לנופש באילת יסמן ביומנים שלו את המצפה התת ימי. מבין שורה ארוכה של פעילויות באילת המצפה התת ימי יוצא דופן ברמתו ובמוניטין הבינלאומי שלו. זהו מתחם ענק ובו שורה ארוכה של מתחמים וביתנים, ביניהם למשל בריכת הכרישים הגדולה ביותר באזור שלנו שבה ניתן ללכת מתחת לכבישים השונים השוחים מעליכם. כמו כן במצפה התת-ימי קיים אושינריום עם מופעים, אפשר לצאת לסיורים בים האדום עם ספינה שקופה, לרדת שישה מטר מתחת לפני הים במגדל של המצפה, אפשר לצפות בהאכלות של כרישים, צבי ים ובעלי חיים נוספים, להיכנס למתחם הדגים הנדירים או למתחם בעלי החיים הזוהרים ועוד.

ביקור במצפה התת ימי הוא ללא ספק חוויה מרשימה ויוצאת דופן באיכותה, שיש בה גם מרכיבים של לימוד וחיבור אל הטבע וגם התרגשות וכיף. כדאי לשים לב לפעילויות מיוחדות שמתקיימות במתחם, למשל האכלת חתולי ים ודגים נדירים, פתיחת צדפות פנינים, משחקים אתגריים לכל המשפחה ועוד.

שלל פעילויות נוספות

כמובן שיש עוד המון פעילויות לילדים באילת מלבד המצפה התת ימי. כך למשל, אפשר להגיע לריף הדולפינים על מנת לפגוש את היצורים הימיים האינטליגנטים והחברותיים, אפשר לקחת ילדים בגיל מתאים לצלילת היכרות בת חצי שעה עם מדריך צמוד שתחשוף בפניהם את השקט והצבעוניות של המעמקים בים האדום. כדאי גם ללכת לחוף קצא"א שלאחרונה נפתח ולהתרשם משוניות שעדיין לא נפגעו בידי אדם, או פשוט להשכיר שנורקל ומסכה ולצאת באופן עצמאי לסיור בשוניות.

ומי שרוצה לקחת את הילדים אל אטרקציות באילת מחוץ למים יוכל למשל לצאת איתם לטיול ג׳יפים וטרקטורונים או אפילו לטיולי גמלים. אפשר להיכנס לפארק תימנע ולסייר בין החולות הצבעוניים והמכרות, אפשר לצאת לטיולים ברגל – למשל בקניון או שחור או אל עמודי עמרם, וגם אפשר להגיע למתחמים מגניבים כמו קניון אייס מול שבו יש את משחקי הווידיאו מתקדמים ביותר, או מתחם טופ 94 המציע שלל פעילויות אקסטרים יותר ופחות נועזות לילדים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,