הזמנת כרטיסים לאירועי ספורט בחו"ל

רכישת כרטיסים לאירועי ספורט יכולה להיות עניין פשוט יותר או פחות, אך כדאי להיות מוכנים לכל תרחיש ולהזמין את הכרטיסים מחברה אמינה עם שירות לקוחות שיסייע לכם במידת הצורך. כשרוכשים כרטיסים למשחקי ספורט קרוב לבית, לא חושבים על כך יותר מדי, אך כשמתכננים חופשה שלמה סביב הכרטיס שרכשתם, ומזמינים כרטיסי טיסה, בתי מלון והעברות בהתאם לאירוע הספורט, החשיבות של הכרטיסים לאירוע הספורט הופכת לגדולה יותר.

מערכת הזמנת הכרטיסים של אתר familytour היא פתרון אידיאלי להזמנת כרטיסים למשחקי ספורט. מדובר בפלטפורמה שקיימת כבר מ-2006 (מבית ספורטס איוונטס 365), עם צוות שמכיר היטב את עולם הספורט ומנוסה רבות בהזמנת כרטיסים ובניית חבילות ספורט לנופש. החברה דרכה מוזמנים הכרטיסים היא חברה מוכרת עם שירות לקוחות בעברית, שסייעה בעבר כבר לישראלים רבים להגיע למשחק בנוחות, עם אתר הזמנות בעברית, ואפשרות של רכישה בטוחה ולעיתים גם אישור מידי בחלק מהכרטיסים (הזמנה עם אישור מידי תסומן כך בעת החיפוש). בעזרת מערכת הזמנת הכרטיסים של אתר פאמיליטור ניתן להזמין כרטיסים למשחקי ספורט במגוון ענפים: טניס, מירוצי מכוניות, הוקי, גולף, איגרוף, כדורסל, כדורגל ועוד. יתרון נוסף של האתר הוא שאם כבר תכננתם חופשה ובא לכם לבדוק אילו משחקי ספורט מתקיימים בעיר, באתר תוכלו גם לחפש אירועי ספורט לפי עיר.

להזמנת כרטיסים לאירועי ספורט בחו"ל באמצעות המערכת של פמיליטור לחצו כאן

כשמתכננים חופשת ספורט בחו"ל, יש חשיבות גדולה מאוד לרכישת כרטיסים באמצעות חברה ותיקה בתחום, שיודעת מה היא עושה, עם ניסיון ושירות לקוחות טוב ויעיל, שתעמוד לצדכם ותציע מענה מרגע ההזמנה ועד הרגע של הגשמת החלום וסוף סוף, ישיבה במושב באצטדיון, בין אם באנגליה, בספרד או בארצות הברית.

כיוון שמדובר בחוויה של פעם בחיים, או אולי פעם-פעמיים בשנה לחלקיכם, אנחנו מעדיפים להשקיע כדי שנוכל להגיע למשחק בראש שקט. חברה ישראלית שמציעה שירות לקוחות וסיוע בעברית יכולה להפוך את תהליך ההזמנה להרבה יותר נוח.

הזמנת כרטיסים לאירועי ספורט היא לא דבר אחיד ומשתנה מאוד מענף ספורט אחד לאחר. כרטיסים לאירועי ספורט יכולים להיות זמינים לרכישה מספר שבועות בלבד לפני האירוע או זמן רב לפני האירוע. אם אתם מתכננים את החופשה סביב אירוע הספורט, כדאי קודם להחליט כמובן לאיזה אירוע ספורט אתם מעוניינים להגיע, לבדוק מתי הכרטיסים זמינים ולעקוב אחר זמינות הכרטיסים כדי לדאוג שלא תפספסו את המועד.

אז איך עובד תהליך רכישת כרטיסים לאירועי ספורט?

באתר מופיעה רשימה ארוכה של אירועי ספורט שמחולקים לפי קטגוריות של קבוצות בכירות, טורנירים, ערים ועוד. בין אם אתם מחפשים משחק או אירוע מסוים ובין אם פשוט בא לכם לבדוק איזה אירוע מתקיים בעיר אליה אתם טסים, עברו על הרשימה ובחרו באירוע הספורט הרצוי.

כל אירוע ספורט הוא שונה, כך גם סוגי הכרטיסים וסוג מקום האירוע. אך בדרך כלל, ברגע שתלחצו על אירוע הספורט הרצוי, תוכלו לצפות בפרטי המשחק, לבחור את מספר הכרטיסים הרצוי, ולבחור מבין מספר סוגי כרטיסים ומושבים שונים. משם, תהליך ההזמנה קצר: תתבקשו למלא את פרטי האורחים בדרך כלל, בחירת סוג המשלוח, פרטי התשלום וכול'.

ההזמנה עצמה כפופה לאישור סופי שמתקבל במייל בדרך כלל במהירות במספר שעות (עד יום עסקים), למרות שחלק מהכרטיסים כוללים גם אישור מיידי כפי שמצויין בחיפוש. 

ישיבה באירועי ספורט

שיטות ההושבה משתנות מאירוע לאירוע. אם מזמינים בעזרת המערכת של פמיליטור, יש בדרך כלל אופציה להושבה יחד בזוגות בלבד (אלא אם כן מצוין אחרת, כמו קטגוריית כרטיסים בודדים). אם הקבוצה גדולה יותר ואתם רוצים לשבת ביחד תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות לפני ההזמנה כדי לקבל אישור על כך אם יש אפשרות.

משלוח כרטיסים לאירועי ספורט

ישנן מגוון דרכים למשלוח כרטיסים לאירועי ספורט, אך הזמינות שלהן משתנה לפי האירוע, האצטדיון וכול'. בהזמנה מדרך מערכת הזמנת הכרטיסים באתר familytour, בכל כרטיס תוכלו לצפות בשיטת המשלוח בעת ההזמנה. האפשרויות הקיימות בדרך כלל הן אחת מאלו (בזמינות משתנה):

משלוח למלון בעיר בו מתקיים אירוע הספורט, איסוף עצמי מנקודת איסוף מסוימת כמו קופות הכרטיסים או יעד מרכזי אחר בעיר, כרטיסים אלקטרוניים שנשלחים במייל, כרטיסים דרך הסמארטפון, משלוח עד הבית ועוד.

בכל מקרה חשוב לשים לב מהי שיטת המשלוח במהלך ההזמנה וכמובן להנחיות המפורטות שנשלחות באישור ההזמנה הסופי.

הזמנת כרטיסים לליגה האנגלית בכדורגל

הליגה האנגלית, או הפרמייר ליג, היא הליגה החשובה ביותר בכדורגל האנגלי, ואחת הטובות ביותר בעולם. היא כוללת 20 קבוצות ומשמשת בית לכמה מהמועדונים המפורסמים והאהובים ביותר בעולם. העונה האנגלית נמשכת בדרך כלל מאוגוסט ועד מאי, וכרטיסים לליגה האנגלית הם תמיד בביקוש גבוה, כיוון שזוהי ליגת הכדורגל הנצפית ביותר בעולם.

כרטיסים לקבוצות הגדולות בפרמייר ליג, כמו מנצ'סטר יונייטד, ליברפול, צ'לסי וכול, יכולים להיות קשים להשגה.

כך שאם אתם מגיעים לאנגליה במיוחד עבור משחק כדורגל או פשוט משלבים משחק כדורגל בחופשה, כדאי להזמין כרטיסים לליגה האנגלית מאתרים אמינים שיעניקו לכם תמיכה ושירות לאורך כל הדרך.

הזמנת כרטיסים ל-NBA

ליגת האן בי איי היא ליגת הכדורסל הטובה בעולם. היא כוללת את השחקנים הטובים בעולם, ושיחקו בה אגדות כדורסל כמו מייקל ג'ורדן, קארים אבדול ג'אבר, לברון ג'יימס ועוד. ליגת האן ביי איי כוללת שלושים קבוצות, ובכל עונה יש 82 משחקים. עונת ה-NBA נמשכת בדרך כלל מאמצע אוקטובר עד אמצע אפריל.

מחירי הכרטיסים לאן.בי.איי משתנים לפי מספר גורמים, כמו הקבוצה המארחת, המקום בו מתקיים המשחק ועוד. כרטיסים ללייקרס, כרטיסים לניקס או כמובן כרטיסים לגולדן סטייט ווריוורס יכולים להיות יקרים בהרבה מכרטיסים לקבוצות אחרות. מעריצי כדורסל רבים אוהבים לשלב בטיול בארצות הברית צפייה במשחק כדורסל. הזמנת כרטיסים לאן בי איי דרך חברה ישראלית שתעניק לכם שירות לקוחות לאורך כל הדרך יכולה להקל על החופשה ועל כל התהליך, בידיעה שהחברה תעניק סיוע במידת הצורך ותוכלו ליהנות מהחופשה בארצות הברית בראש שקט. 

כרטיסים לווימבלדון

טורניר ווימבלדון הוא אחד מארבע הטורנירים החשובים ביותר בעולם הטניס. אליפות וימבלדון מתקיימת מדי שנה בקיץ בלונדון במשך כשבועיים, ביוני או ביולי. בווימבלדון שיחקו שחקני טניס גדולים כמו מרטינה נברטילובה, רוג'ר פדרר, פיט סמפראס ועוד. ווימלבדון הוא אירוע יוקרתי ומלבד שחקני הטניס האגדיים מגיעים אליו גם אורחים מפורסמים רבים. הוא סיפק לעולם כמה מרגעי הטניס הגדולים בהיסטוריה, כמו ג'וקוביץ' מול פדרר ב-2019, משחק הטניס הארוך ביותר ב-2010 ועוד. כרטיסי הדיבאנצ'ר לווימבלדון הם הכרטיסים הטובים, היוקרתיים והמבוקשים ביותר למשחקי ווימבלדון.

כרטיסים לליגה הספרדית בכדורגל

לה ליגה היא אחת מליגות הכדורגל הטובות בעולם. למעשה, היא אחת מליגות הספורט הנצפות ביותר בעולם. ריאל מדריד היא האלופה הנוכחית של לה ליגה וגם שיאנית האליפויות. בלה ליגה שיחקו כמה מאגדות הכדורגל הגדולות בעולם כמו כריסטיאנו רונלדו, ליונל מסי, רונאלדיניו, ריבאלדו ועוד. העונה בלה ליגה נמשכת בדרך כלל מאוגוסט עד מאי, עם הפסקה קצרה בחגים בחורף. המחירים לכרטיסים בלה ליגה משתנים, לעיתים זולים ולעיתים יקרים, בהתאם למספר גורמים כמו האיצטדיון, הקבוצות ועוד. כמה מהמשחקים המבוקשים ביותר יכולים לעלות יותר מאלף אירו, אך ישנם משחקים של מועדונים פחות פופולריים אליהם ניתן למצוא כרטיסים זולים מאוד בפחות מ50 אירו. גם מיקום האיצטדיון ומועד המשחק בליגה משפיע על מחירי הכרטיסים. כרטיסים לאל קלאסיקו, ברצלונה מול מדריד, כמובן יהיו יקרים יותר מכרטיסים למשחקים רגילים. לרוב, ניתן למצוא חבילות נופש לליגה הספרדית שכוללים גם את הכרטיסים למשחק, גם בתי מלון וגם כרטיסי טיסה.מומלץ להיעזר בטיקטינגו שמציעים כרטיסים ללה ליגה כמו גם חבילות נופש ללה ליגה כדי לקבל ליווי ושירות לקוחות לאורך כל הדרך וליהנות מחווית כדורגל ספרדי בלתי נשכחת.

כרטיסים לפורמולה 1

פורמולה 1 הוא מרוץ מכוניות חד מושביות בינלאומי נחשב, שהפך לשם נרדף למרוצי מכוניות. כל עונה של פורמולה 1 מורכבת מכ-20-22 מרוצים (משתנה בכל עונה) שנקראים גרנד פרי. מרוצי הפורמולה וואן מתקיימים במספר מדינות מדי שנה, שכוללות בדרך כלל את בריטניה, מונקו, בלגיה ועוד.

בלוח הזמנים של פורמולה 1 2022 המרוצים מתקיימים במגוון גדול של מדינות: צרפת, הונגריה, בלגיה, הולנד, איטליה, סינגפור, יפן, ארצות הברית, מקסיקו, ברזיל, איחוד האמירויות וכמובן מונקו.

כל גראנד פרי מתקיים במשך שלושה ימים בדרך כלל. מחירי כרטיסים לגראנד פרי משתנים לפי היעד בו המירוץ מתקיים והביקוש, וגם לפי סוג הכרטיס. ניתן לרכוש כרטיס לפורמולה 1 ליום בודד או לשלושה ימים בדרך כלל, ליציעים שונים. לרוב ניתן גם למצוא חבילות VIP לפורמולה 1 שכוללות אירוח מפנק ויוקרתי ומגוון הטבות. כרטיסים לגראנד פרי במונקו הם בדרך כלל היקרים ביותר, אך ניתן בהחלט למצוא כרטיסים לגראנד פרי ביעדים אחרים במחירים זולים יותר.

כרטיסים להוקי קרח (NHL)

הוקי קרח הוא ספורט מלא באקשן, עם שישים דקות של משחק שמחולקות לשלושה חלקים,  ושתי קבוצות עם שישה שחקנים בכל אחת. אם יש תיקו, המשחק ממשיך להארכה. מדובר במשחק מהיר, עם הפסקות בין כל 20 דקות של משחק (השעון נעצר כאשר הדיסקית לא נמצאת על הקרח), והרבה החלפות של שחקנים.

ליגת הNHL היא הליגה המקצועית הטובה ביותר בעולם להוקי קרח. מתחרות בה 32 קבוצות, רובן מארצות הברית וכמה מהן מקנדה. בכל עונה של NHL יש 82 משחקים והיא נמשכת בדרך כלל מאוקטובר ועד יוני.

מחירי כרטיסים למשחקי NHL משתנים לפי גורמים כמו סוג המושב, הקבוצות, מועד המשחק ועוד.

כרטיסים למשחקי NHL של קבוצות פופולריות במיוחד בדרך כלל יקרים יותר מאחרים. המושבים הכי יקרים הם מושבי ה"גלאס" בהם יושבים ממש על הזכוכית שמקיפה את המגרש, אך ניתן להשיג כרטיסים זולים בהרבה אם מוכנים לשבת רחוק.

כרטיסים ל-UFC

אליפות הלחימה האולטימטיבית, או בשמה הידוע UFC היא אליפות הMMA (אמנויות לחימה משולבות) הגדולה והמפורסמת בעולם. MMA הוא ספורט לחימה שמשלב מגוון טכניקות ולכן כל רגע בקרב הוא אינטנסיבי, ובכל קרב הלוחמים משתמשים בטכניקות ממגוון גדול של אומנויות לחימה, החל מאיגרוף תאילנדי וטאקוונדו ועד לג'ו ג'יטסו, ג'ודו ועוד. אירועי הUFC הם כמה מאירועי הספורט הידועים והאהובים ביותר בארצות הברית, והם מעניקים למבקרים ערב מהנה עם אווירה מלאה באנרגיה וספורט מלא אקשן. רוב אירועי הUFC מתקיימים בערים גדולות בארצות הברית אך גם בערים מרכזיות בעולם כמו אבו דאבי, לונדון, מקסיקו סיטי, שנזן ועוד. לא חייבים להיות מעריצים של אומנויות לחימה כדי להגיע לקרבות UFC. האווירה בקרבות היא מהנה והקהל מלא באנרגיה, ותחרות UFC יכולה להיות חוויה מהנה גם אם אתם לא מעריצים של הענף.

מחירי כרטיסים לUFC משתנים מאוד. הם יכולים להיות זולים יחסית, באיזור של מתחת למאה דולר לכרטיס, אבל אם מדובר באירועים מרכזיים המחירים יכולים להגיע לכמה מאות דולרים ואפילו כמה אלפים לכרטיסים היקרים יותר. המחירים תלויים בסוג האירוע, המיקום, סוג המושב, ועוד. הכרטיסים היקרים ביותר הם כמובן אלו הקרובים ביותר לזירה. הכרטיסים לקרבות Pay Per View, עליהם הצופים צריכים לשלם מעבר למנוי הרגיל כדי לצפות, הם יקרים יותר ויכולים להגיע לאלפי דולרים.

כרטיסים ליורובאסקט 2022

אליפות אירופה בכדורסל 2022 נמצאת ממש מעבר לפינה ותתחיל בספטמבר. אליפות אירופה בכדורסל, או יורובאקסט 2022, בניהול פיב"א אירופה, היא טורניר כדורסל של כשבועיים וחצי. המשחקים מתקיימים במספר מדינות השנה: הרפובליקה הצ'כית, גאורגיה, גרמניה ואיטליה. החל מ2017, טורניר היורובאסקט עבר להתקיים במתכונת של כל ארבע שנים, ויורובאסקט 2022 הוא למעשה הטורניר הראשון שמתקיים מאז 2017. 24 נבחרות משתתפות באליפות יורובאסקט, ביניהן ישראל, הונגריה, יוון, בריטניה, גרמניה, איטליה ועוד. הסיבוב האחרון באליפות היורובאסקט מתוכנן להתקיים בברלין במרצדס-בנז ארנה. טורניר היורובאסקט מתוכנן להתחיל בראשון לספטמבר ולהמשך עד ה18 בספטמבר, אז יתקיים משחק האליפות.

טורניר היורובאסקט צפוי לארח רשימה מפוארת של כוכבי כדורסל בינלאומיים שאישרו את השתתפותם, כמו רודי גובר שישחק בנבחרת הצרפתית, לוקה דונצ'יץ' בנבחרת של סלובניה, דני אבדיה בנבחרת ישראל ועוד. ניתן כבר עכשיו לרכוש כרטיסים למשחק הראשון של ישראל ביורובאסקט מול פינלנד בפראג ולמגוון משחקים נוספים בסיבובים הראשונים של הטורניר.

כרטיסים לבייסבול בארצות הברית

ליגת ה-MLB היא ליגת הבייסבול הצפון אמריקאית. למרות שהבייסבול פופולרי במדינות נוספות, הוא לחלוטין מזוהה עם ארצות הברית ונחשב לספורט לאומי במדינה. ה-MLB, ליגת הבייסבול הבכירה בצפון אמריקה, נחשבת על פי רבים לליגת הבייסבול הנחשבת בעולם. היא מורכבת משתי ליגות, האמריקאית והלאומית, ובכל אחת 15 קבוצות. עונת הבייסבול של הMLB מתחילה בדרך כלל בסוף מרץ או תחילת אפריל ונמשכת עד סוף ספטמבר או תחילת אוקטובר, כלומר כחצי שנה. כל ליגה בMLB מחולקת למערב, מזרח ומרכז, ובכל אחד מאלו יש חמש קבוצות. כל קבוצה מתוכננת לשחק 162 משחקים בעונה. עשרת הקבוצות הטובות ביותר ממשיכות לפלייאופס (חמש מכל ליגה), ולבסוף נשארות שתי קבוצות שמעפילות ל"וורלד סירייס". המנצחת (הטובה ביותר מתוך שבע משחקים) תהיה אלופת הליגה. טווח המחירים לכרטיסים למשחקי בייסבול של ה-MLB הוא גדול מאוד. הכרטיסים הזולים ביותר של כל קבוצה משתנים במחיר, כאשר ניתן למצוא לעיתים כרטיסים זולים מאוד אם מיקום הכיסאות לא משנה לכם. המחירים למשחקי בייסבול תלויים במספר גורמים, החל מהקבוצות המשחקות ועד לזמן המשחק. אם אתם בחופשה ויכולים לצפות במשחקים באמצע שבוע, ייתכן שתמצאו כרטיסים מאוד מאוד זולים. כרטיסים לסוף השבוע עלולים לעלות יותר אך גם אז ניתן למצוא כרטיסים זולים יחסית אם לא משנה לכם סוג המושב.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: