איך למצוא את הדילים המוצלחים ביותר לחבילות נופש לדובאי?

הסכמי אברהם שינו מהיסוד את העדפות החופשה של ישראלים רבים. כבר מעל שנה שהנהירה לדובאי לא פוסקת. זוהי הזדמנות לבלות ובגדול ממש קרוב לבית וביעד אקזוטי ויוקרתי במיוחד. עם זאת, דובאי היא כנראה אחת המדינות היקרות יותר שייצא לנו לטייל בהן. בעוד שביעדים רבים אחרים שנחשבים יקרים, כמו ניו יורק או אוסלו, תמיד ניתן למצוא אלטרנטיבות זולות, בדובאי אנו עשויים לגלות שהמשימה מאתגרת בהרבה. הדרך הנבונה ביותר לגשת למשימה הזו ולתכנן חופשה בדובאי שתתאים לתקציב היא לחפש חבילות נופש לדובאי. ב-Ypaymore.co.il ממתין לך מגוון רחב של דילים שווים במיוחד שמתאימים לכל סוגי התקציב. כדי להכין אותך לקראת הביקור הראשון שלך באמירויות, אלו כמה דברים שיאפשרו לך לצמצם עלויות משמעותית ועדיין למצות את המיטב מהנסיעה.

לפני הכול – לא לוותר על חבילות נופש לדובאי

הזמנה בנפרד של טיסה, מלון, העברות ופעילויות עשויות להגיע לסכומים שערורייתיים. ככל שנתפזר יותר, הסיכוי שנשלם הון תועפות עולה. ניתן למצוא כיום חופשות זוגיות לארבעה לילות שיכללו טיסה, מלון וארוחת בוקר החל מ-950$ אם נחפש מספיק טוב. אם נהיה מוכנים ללכת על חופשה קצרה וצנועה יותר, לסופ"ש בלבד, נוכל למצוא דיל אפילו בחצי מהמחיר הזה. זו היא כבר התחלה משתלמת באופן משמעותי לעומת העלויות שנוכל לספוג אם נבחר להרכיב לבד את הטיסה והלינה שלנו. בתי מלון טובים הקרובים לאתרים המבוקשים, יכולים להגיע גם ל-1000 דולר ללילה ואפילו יותר.

לא לוותר בשום אופן על ביטוח נסיעות

אז אחרי שבחרנו חבילות נופש לדובאי וסגרנו מראש את עלויות הלינה שלנו יחד עם הטיסה, כדאי שנדאג גם לנהל את הסיכונים שלנו בצורה חכמה. חשוב לזכור, בדובאי אין מערכת בריאות ציבורית כלל. אם חשבת שעלויות שירותי הבריאות בארה"ב יקרים, דובאי יכולה להפתיע גם תייר אמריקאי. חשוב שלא נחסוך על העלות הנלווית הזו. בין אם סתם נרגיש קצת לא טוב, או אם נזדקק לעזרה רפואית דחופה, חלילה, הביטוח הוא הכיסוי האמין והחשוב ביותר שיעמוד לרשותנו מול כל תרחיש ויכול למנוע לא מעט עוגמת נפש.

הפעילויות החינמיות השוות ביותר בדובאי

אין ספק שמותגי היוקרה וחוויית הקניות יכולה ממש לסנוור במהלך ביקור בדובאי. עם זאת, המטרופולין הזוהר הזה בלב מדבריות ערב לא סובב רק סביב קניונים מסיביים ואירועים נוצצים. יש לא מעט פעילויות מרתקות שניתן לעשות בדובאי ללא עלות כלל או בעלויות נמוכות מאוד. זוהי הזדמנות נהדרת לחוות מקרוב את התרבות האמירטית האותנטית.

מרוצי גמלים

מדובר באחת מפעילויות הספורט הפופולריות ביותר בדובאי ותאפשר לך להכיר מקרוב חלק בלתי נפרד מהתרבות המקומית. גמלים, כך מסתבר, יכולים לרוץ מהר מאוד והמרוצים הם אירוע אנרגטי ומלהיב ביותר. המרוצים מתקיימים בדרך כלל בימי שישי בין השעות 6:00-08:00 מנובמבר עד מרץ.

שוק הזהב דיירה

שוק הזהב דיירה מציע תכשיטי זהב ייחודיים במחירים הנמוכים ביותר באזור שלנו. עם זאת, גם אם זהב מעולם לא היה הקטע שלך, תמיד כדאי לסייר בשוק הצבעוני והתוסס הזה, לטייל בין הסמטאות ולחוות את העיר. בשוק, ניתן למצוא גם את הטבעות הגדולה ביותר בעולם הנשקפת מאחד מחלונות הראווה. תיירים רבים מגיעים למקום כדי לראות ולצלם אותה.

לשוטט באל בסטקיה

אל בסטקיה הוא הרובע העתיק של העיר שנהרס במהלך שנות ה-80 לבניית מתחם משרדים. עם זאת, הודות לפעילות שימור נרחבות, הפרויקט הופסק והבתים שוחזרו. כיום ניצבים מבנים ובתים מסורתיים בסגנון אופייני למפרץ ערב לאורך הרחובות. באל בסטקיה, ניתן למצוא גם את מוזיאון דובאי. תמורת 3 דירהם בלבד, ניתן לשוטט בו ולהכיר מקרוב את ההיסטוריה של איחוד האמירויות, מהימים שלפני גילוי הנפט.

סיור בשוק מדינה

שוק ערבי מסורתי מהמאה ה-21 הבנוי בסגנון המהודר האופייני לדובאי מהודר. את השוק מעטרות מזרקות המכילות צבים ענקיים ונשקף הנוף הפנטסטי של בורג' אל-ערב. השוק הוא גם יעד מעולה לבילויי ערב ומציע שלל מסעדות וברים המגישים גם אלכוהול.

אז החלטת כבר על תאריך? יש לך תקציב? עכשיו נשאר רק למצוא את הדיל שיאפשר לך למצות את המיטב מהחופשה שלך. ב-Ypaymore.co.il מחכות לך חבילות נופש לדובאי בטווח רחב של תקציבים ותקופות שהייה ובהתאמה גבוהה לצרכים שלך. רוצה ללמוד עוד? אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,