לא רק שלג: 10 היעדים המומלצים לחופשה חורפית

על אף שעונת הקיץ נתפסת כעונה האידיאלית לטיולים, ישנם גם לא מעט יעדים שבהם ניתן ליהנות מחופשת חורף חלומית. ריכזנו עבורכם כמה מהבולטים שבהם

בעוד שהרבה אנשים ממהרים לסגור טיסות לקראת חופשת הקיץ, ישנם גם לא מעט אנשים שמחכים דווקא לעונה הגשומה והקרה יותר – ולאו דווקא בשביל לראות שלג. בשונה ממה שנהוג לחשוב, את חופשת החורף ניתן לערוך לא רק ביעדים קרים, אלא גם בכאלה שמתאפיינים בלא מעט שמש ובטמפרטורות גבוהות. כך או כך, בדומה לחופשת קיץ, גם חופשת חורף דורשת היערכות מתאימה בדמות רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, וידוא שהדרכונים תקפים, רכישת ביגוד וציוד מתאימים, היערכות כלכלית ועוד. לפניכם 10 יעדים לחופשת חורף קרה או שמשית, שיגרמו לכם לצפות לבואו של החורף בכל שנה מחדש.

אוסטרליה

הקיץ האוסטרלי מגיעה לשיאו בשיא עונת החורף שלנו בישראל – בין דצמבר לפברואר. מדובר באחד הזמנים הטובים ביותר לביקור במדינה, שכן בחודשים אלה מתקיימים לא מעט אירועים, פסטיבלים וחגיגות קיץ נוספות בחוף הדרום-מזרחי ובחוף המערבי.

Shutterstock

תאילנד

בדומה לאוסטרליה, גם תאילנד היא יעד נהדר במיוחד לחופשת חורף עבור אנשים שמחפשים מפלט מהקור. השמש המלטפת, החופים החלומיים עם מי הטורקיז, האוכל הטעים והמחירים הנוחים, ללא ספק הופכים את תאילנד לאחד מהיעדים הנחשקים ביותר כיום בכל עונות השנה. בעוד שדרום תאילנד מתאפיינת בחופים יפהפיים, בצפון תאילנד תוכלו ליהנות מיערות גשם עבותים, מסלולי הליכה יפים, נהרות שניתן לעשות בהם רפטינג ועוד.

איי סיישל

איי סיישל הם מעין גן עדן טרופי, שמתאפיין בחופים צלולים במיוחד ובטמפרטורה שנעה בין 32-24 מעלות צלסיוס לכל אורך השנה, אם כי בעונת החורף ייתכנו גשמים באזור. החודשים המומלצים לחופשה בסיישל הם נובמבר – יוני, במהלכם ניתן לבקר בשמורות טבע מרהיבות, בגנים בוטניים יפהפיים ובשווקים צבעוניים וייחודיים.

פראג

פראג היא ללא ספק אחת הערים היפות ביותר בעולם. בחורף, העיר מתכסה במעטה של שלג, שהופך אותה לציורית ויפה אף יותר, ומתקיים בכיכר העיר שוק חג מולד, שבו קיימים דוכני אוכל, דוכני עץ עם עבודות יד מסורתיות, דוכני יין חם ועוד.

ונציה

ונציה היא עיר שידועה באופי הרומנטי שלה, אך בעונת הקיץ, כמעט שלא ניתן לחוש בכך בשל התיירים הרבים שמגיעים למדינה, שהופכים את העיר לצפופה ואת התורים לארוכים במיוחד. בעונת החורף, לעומת זאת, העיר מתכסה בשמיים מעוננים יפהפיים ורחובותיה מתרוקנים מתיירים, עניין אשר מאפשר ליהנות מכל מה שיש לה להציע לנו. בין היתר, בתקופה זו של השנה ניתן לבקר בקרנבל המסכות המסורתי, ליהנות משייט רומנטי או לטייל בין התעלות הציוריות.

דרום אפריקה

דרום אפריקה היא מדינה שממוקמת מדרום לקו המשווה, כך שהעונות בה הפוכות משלנו, ובעוד שאצלנו קריר וגשום – בדרום אפריקה חם ושמשי במיוחד. מדובר ביעד נפלא עבור חובבי הקיץ, שרוצים לצאת לחופשה בה יוכלו ליהנות מחופים יפהפיים, נופים עוצרי נשימה, יערות עבותים, מקומות בילוי מגוונים ומוזיאונים.

האלפים השוויצרים

אם אתם מחובבי הסקי – חופשת חורף באלפים השוויצרים ללא ספק תהיה החופשה האידיאלית עבורכם. פרט לסקי, בעונת החורף באלפים ניתן ליהנות גם מגלישה במזחלות, טיולים במערות קרח קפואות, ארוחות רומנטיות ליד האח, אתרי ספא יוקרתיים ונופים ציוריים שנראה כאילו יצאו מגלויה.

ברצלונה

ברצלונה היא אולי אחת הערים השוקקות ביותר בעולם, שמציעה למבקרים בה מגוון של פעילויות אורבניות – החל משופינג ועד לקולינריה ייחודית שמתאפיינת במאכלים מנחמים וטעימים במיוחד. בעונת החורף, הטמפרטורות בברצלונה צונחות לא מעט מתחת לאפס, כך שמדובר בחופשה שתתאים בעיקר לחובבי החורף ומזג האוויר הקר.

פורטוגל

פורטוגל מתאפיינת בטמפרטורות שנעות בין 15 מעלות בצפון ל-20 מעלות בדרום, כמו גם בשמש ים תיכונית נעימה. בעונת החורף, היעדים הפופולריים במדינה הם אלגרבה – חבל ארץ בדרום פורטוגל שמתאפיין בנופים יפהפיים, טמפרטורות נוחות ואווירה רגועה, ומדירה – אי שמתאפיין בחופי ים עוצרי נשימה, נוף הררי ואוכל מגוון וטעים.

רומא

החורף ברומא הוא לא בדיוק החורף האירופאי הקלאסי והקר שאנו חושבים עליו, שכן בעונה הקרירה, הטמפרטורות בעיר נעות בין 15-12 מעלות. בעונת החורף, ענף התיירות ברומא נחלש, כך שניתן למצוא לא מעט מבצעים במלונות, ליהנות מתורים פחות עמוסים למוזיאונים, לרכוש טיסות במחירים זולים יותר ועוד.

אז לאן אתם טסים השנה?

כפי שניתן לראות, בין אם אתם מחובבי החופשות המושלגות ובין אם אתם דווקא מעדיפים חופשות מלאות בשמש וחום – ישנם לא מעט יעדים שווים במיוחד שניתן לטוס אליהם במהלך החורף, וליהנות מחופשה לא פחות ממושלמת, שלרוב גם תתאפיין במספר נמוך יותר של תיירים. להבא, לפני שאתם מתכננים את חופשת הקיץ שלכם, שקלו לבדוק מחירים ויעדים גם בחורף. סביר להניח שתופתעו לטובה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,