חנייה לטווח ארוך בנתב“ג

חנייה לטווח ארוך בנתב“ג מספקת פתרון עבור הטסים לחו“ל. רשות שדות התעופה מפעילה חניון מיוחד עבור אלו המעוניינים להשאיר את רכבם בשדה התעופה. אך לפני שרצים להשאיר שם את הרכב, כדאי להכיר את הסדרי החנייה, הבעיות והפתרונות.

אז אחרי חורף קצת מנומנם, אנו סוף סוף  מרגישים את האביב, וזה עושה לנו חשק לאיזו חופשה. ישראלים רבים יצאו לחופשה במהלך חג הפסח, ואחר כך יבואו הקיץ וחגי תשרי והישראלים יטיילו וייהנו. חלקם יגיעו לשדה התעופה בעזרת טרמפ מחברים, אחרים עם התחבורה הציבורית או עם רכבם הפרטי. והאחרונים, אמנם ייהנו מהנוחות של הגעה עם הרכב הפרטי, אך בוודאי יזדקקו לפתרון חנייה לטווח ארוך בנתב“ג.

הסדרי החנייה הקיימים בשדה התעופה

הטיסות בשדה התעופה בן גוריון יוצאות מטרמינל 1 או טרמינל 3. כאשר טרמינל 1 בדרך כלל משרת טיסות הלואו קוסט, וטרמינל 3 את הטיסות הסדירות. שדה התעופה מפעיל חנייה לטווח ארוך, בחניון הידוע בתור חניון מספר 15. הוא מרוחק מטרמינל 3 ועל מנת להגיע ממנו אל הטרמינל, יש צורל בשאטל פנימי. השאטל חינם, אך לעתים זמן ההמתנה הוא שלושים דקות.

החניון לטווח ארוך קרוב יותר אל טרמינל 1, אך קחו בחשבון כי בתקופות העומס החניונים עשויים להיות מלאים וינתבו אתכם אל חניון מרוחק יותר.

החניונים האחרים, כמו חניון הפרדס וחניון הכרם אינם מיועדים עבור חנייה לטווח ארוך. וכמובן החיוב בהם הוא לפי שעה. ואילו החניונים לטווח ארוך מאפשרים לכם לשלם לפי יום (24 שעות). ישנן אפשרויות לחנייה פתוחה או חנייה מקורה בתוספת תשלום.

החיסרון המרכזי של חנייה לטווח ארוך בנתב“ג הוא אי הנוחות ובזבוז הזמן הכרוך בהתניידות בין החניון לבין הטרמינל. מסיבה זו, רבים מהיוצאים לחו“ל בוחרים לעשות זאת באמצעות שירותי VIP. זהו שירות מתקדם של חנייה לטווח ארוך בנתב“ג. שירות המעניק לכם נוחות, חיסכון בזמן וערך מוסף.

שירותי חנייה בנתב“ג

כאשר מחפשים חנייה לטווח ארוך בנתב“ג, הפתרון המומלץ הוא באמצעות שירותי חנייה VIP. שירותים אלו מאפשרים לכם להגיע ישירות עד הטרמינל, ושם נציג השירות יקבל את רכבכם וידאג להחנות אותו עבורכם. לא משנה מאיזה טרמינל אתם טסים, ולא משנה באיזו שעה – תמיד תוכלו להגיע עם הרכב עד הטרמינל, ולא לבזבז זמן על שאטלים.

ומלבד הנוחות הרבה, ניתן ליהנות גם מרחיצת הרכב. כך תוכלו לחזור הביתה עם רכב נקי ומבריק. ולא רק ניקיון, אלא גם שירותים נוספים הכוללים התנעת הרכב למניעת התרוקנות המצבר, הטענת רכבים חשמליים ותדלוק. אלו הם בהחלט נושאים שיש לחשוב עליהם כאשר משאירים את הרכב עומד לאורך זמן.

ביום חזרתכם לארץ, תוכלו לאסוף את הרכב במהירות מייד עם יציאתם מהטרמינל. כך תהיו חופשיים לנסוע הביתה, מבלי לחכות לשום שאטל.

 

 

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,