שוקר חשמלי

אנו רוצים להרגיש מוגנים בכל שעה ובכל זמן, בייחוד בשעות הלילה. אם אנו נאלצים לשהות מחוץ לבית בשעות הלילה, אנו רוצים לדעת שיש לנו מכשיר איכותי שיכול להגן עלינו. ניחשתם נכון, מכשיר זה הוא שוקר חשמלי. מדובר  בנשק להגנה עצמית שאינו נחשב לקטלני. נוסף על כך, שמו הנוסף הוא אקדח הלם בגלל ההלם שהוא מותיר על התוקפים ברגע שמשתמשים בו. מדובר בנשק חשמלי טוב ואמין, אך חשוב להבין עליו כמה דברים לפני השימוש.

מה כדאי לדעת על שוקר חשמלי

באופן כללי, כל אחד יכול לרכוש אקדח הלם, שכן הוא אינו נחשב לנשק חשמלי. ועדיין, מומלץ לעבור הדרכה מתאימה ומסודרת כדי לדעת כיצד להשתמש בו. שוקר חשמלי אינו מתאים לשימוש בלתי מנוסה, וחשוב לזכור שיש צורך להשתמש בו במקרי חירום בלבד. השוקר החשמלי מאפשר לנטרל את התוקף או התוקפים כדי לברוח או להזעיק עזרה. מעבר לכך, זיכרו כי השוקר נטען על סוללה. כך שיש צורך לטעון אותה לפני שיוצאים מהבית.

קונים שוקר? אלה כמה דברים שכדאי שתדעו

אם החלטתם לרכוש אקדח הלם על מנת להרגיש בטוחים יותר בדרכים, או אם אתם מעוניינים לרכוש את השוקר עבור קרובי משפחה וחברים, אלה הדברים שכדאי לדעת:

  • מהי עוצמת הוולט של השוקר – שוקרים מגיעים בעוצמות וולט שונות, חלקן גבוהות יותר ואחרות פחות. מכל מקום, מומלץ לרכוש שוקרים בעוצמה גבוהה יחסית. זאת משום שאם חלילה יגיע אליכם תוקף, שוקר בעל עוצמה גבוהה יוכל לנטרל אותו גם אם הוא יחדור דרך בגדים. עם שוקר בעוצמה גבוהה ניתן לנטרל את התוקף בכל מצב.
  • צליל הפעלה – לא כולם יודעים זאת, בייחוד אם לא יצא לכם להפעיל שוקר חשמלי, אך לאקדח הלם ישנו צליל פעולה שחלק מהתוקפים מכירים היטב. כך שלפעמים מספיק לתוקף לשמוע את הצליל הזה כדי לברוח, כך שלא תצטרכו בכלל להפעיל את השוקר.
  • נכנס לכל תיק – השוקר החשמלי צריך להיות אתכם בכל מקום, ועל כן עליו להיות קומפקטי, נוח וקל לנשיאה. השוק מגיע לא פעם בעיצובים שונים ואתם צריכים לבחור את העיצובים המתאימים לכם ביותר.

הולכים על בטוח

אם רוצים לרכוש את השוקר החשמלי הבטוח והמוכר יותר, כדאי לרכוש שוקר חשמלי ‏להגנה עצמית בחברה אמינה ובטוחה. בחנו את החברה היטב, בררו אם יש לה תעודת אחריות על מוצרים ואם היא פועלת באישור המשטרה. רק כך תוכלו גם להגן על עצמכם ולהרגיש בטוחים.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,