טסים לחו"ל עם רשת נסיעות ארצית

חברת מונה טורס לכל מי שלא מכיר וגם למי שמכיר, הינה חברת תיירות ונסיעות שנחשבת כיום לאחת מחברות התיירות המובילות והטובות בישראל בכל הקשור לתיירות בארץ ובחו"ל.

הפעם אנו רוצים לדבר איתכם על הנושא של חופשה בחו"ל עם חברת מונה טורס שכדרך אגב נכון להיום הינה חברת בת של חברת השטיח המעופף שגם היא סיטונאית תיירות של שירותים שונים עם התמתחות בכל הקשור לחבילות נופשונים במזרח התיכון ואירופה.

מונה טורס על קצה המזלג

החברה עצמה הוקמה בשנת 1981 על ידי ירון מילר שכאמור הינו גם המנכ"ל של חברת השטיח המעופף בישראל, כאשר נכון להיום החברה נחשבת לאחת מהמוכרות והפופולאריות בכל הקשור לתחום הנופש בארץ ובעולם.

בנוסף להיותה סוכנות נסיעות המונה מעל 33 סניפים ברחבי הארץ, מותר לציין ולהגיד שהחברה היא גם סוג של סיטונאי שלרשותו מחירים מיוחדים ובלעדיים לקהל לקוחותיה וסוכני הנסיעות השונים.

בנוסף להיותה סוכנות מוכרת ורשמית בישראל, מבצעת החברה שיתופי פעולה רבים עם גופים בארץ ובחו"ל הכל הקשור לתיירות ונופש.

אז למה כדאי לטוס דווקא עם מונה טורס לחו"ל

אז כפי שציינו בנוסף לזה שמונה טורס הינה אחת מהמוכרות והפופולאריות בישראל, מומלץ מאוד לטוס עם החברה בגלל מספר סיבות עיקריות, כגון:

  • מחירים ועלויות – לחברה יש את המחירים הטובים והזולים ביותר בגלל הסכמים כאלו ואחרים שנעשו עם כל ספקי וחברות התיירות השונים, למשל לחברה מחיר מיוחד של טיסות אלעל לכל יעדי התיירות השונים בגלל הסכם שקיים בין הגופים.
  • שירות מעל הכל – דבר נוסף שעליו שמים במונה טורס את הדגש זה כמובן השירות שלפני הכל, השירות הוא פרט חשוב והכרחי כיום בכל הקשור לתעשיית התיירות והנסיעות, כאשר מרבית מהמטיילים היוצאים כיום לחופשות וטיולים רוצים וצריכים את השירות גם לפני הנסיעה וכמובן שגם במהלכה עד רגע החזרה הביתה, במונה טורס תהיו בטוחים שזה מה שתקבלו.
  • טיסות למגוון יעדים – החברה עובדת עם כל חברות התעופה השונות המפעילות טיסות לכל יעדי התיירות השונים, כגון: טיסות לתאילנד, טיסות לארצות הברית, טיסות לדרום אמריקה ועוד רבים וטובים.
  • שירותים משלימים – לא פעם ולא פעמיים ישנם מספר דברים הכרחיים שחשובים לא פחות בכל הקשור לתחום של תיירות, לפעמים הטיסה זה רק החלק הראשון במהלך רכישת השירותים השונים, כאשר במונה תוכלו כמובן ליהנות ממלונות בכל יעדי התיירות במחירים מוזלים, השכרת רכב, רכישת ביטוח נסיעות, רכבות באירופה, הפלגות נופש וקרוזים, חבילות נישואים אזרחיים וכמובן איך אפשר בלי הטיולים המאורגנים שבהם החברה מתמחה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,