טיול תרמילאים בהודו – פושקר

אז ההמשך של סיפור התרמילאים המופלא שלי בנקודה בה עצרתי הייתה הדרך מג'יסלמאר לפושקר בראג'סטן העתיקה והמדהימה, בכוונה החלטתי שבשביל ראג'סטן אני אקדיש שני פרקים שלמים לסיפורו ולא סתם, כי איך אפשר לספר על כל סיפורי האלף לילה ולילה שעברתי במחוז שנראה כאילו לקוח מימי עלי באבא…?!

אז לאחר שעברתי נסיעה של קרוב ל 11 שעות באוטובוס תיירים ישן מג'יסלאמר לפושקר, שמחתי כאשר הגעתי לפושקר וסוף סוף יכולתי באמת להתחיל להנות ועוד לפני שידעתי איפה נחתתי.

ההגעה שלי לעיר הייתה בשעה 3 וחצי לפנות בוקר כאשר כל העיר ישנה, לאחר שקיבלתי מייל מאסף חבר שלי ממנו נפרדתי בגואה שהוא מחכה לי בגסט האוס שנקרא "מון קפה" בפאתי העיר עם נוף מדהים להרי פושקר ולאזור התצפית, כמובן שהמקום נשמע כמו גן עדן לכל דבר, ולאחר שהגעתי התחלתי לחפש בעיר בעזרת נהג ריקשה נחמד את המקום עד שלאחר חצי שעה מצאנו גם מצאנו.

אסף כמובן חיכה לי ער ולא התבלבל בכלל כאשר דפקתי לו על הדלת, כמובן שהלילה הזה כבר לא הייתה שינה וישבנו ודיברנו על החווית שכל אחד עבר מאז שנפרדנו בגואה.

פושקר אני חייב לציין בפינכם היא אחת הערים הקדושות ביותר בהודו ואחד הסיפורים המצחיקים ביותר שקרו בזמן שאני לפחות שהייתי שם, זו הנשיקה הידועה שהכניסה זוג אוהבים ישראלים לכלא ההודי שהחליטו להתנשק להם על שפץ אגם פושקר שנחשב לאחד מהמקומות הקדושים ביותר.

פושקר כמו כן היא עיר של קניות ואלו שחובבים תכשיטים, כסף, זהב והמון בגדים יהיה שם המון מה לעשות פרט לקניות והבילויים המרתקים כמובן שתמיד אפשר לקחת טרק גמלים מרתק שבו תכירו את פושקר וסביבתה בעזרת מדריכים, אחד הדברים שיותר זכורים לי בפושקר אלו הארוחות שחיתות שהיו במקום, בפושקר זהו אולי המקון היחיד בהודו שיש מסעדות שמארחות על בסיס בופה, כאשר ארוחה עולה בין 80 רופי לבין 120 רופי ואפשר להנות בה מכל הבא ליד וכמה שיותר.

אז תאמינו או לא הטיול שלי בפושקר מתוך כל הטיול היה כ 3 שבועות מהנים ומרתקים שלאחר שאסף עזב וחזר לישראל ולאחר שהגיע הזמן לעזוב כי כבר די ההייתי מסופק מהמקום, החלטתי עם עוד מספר חברים ששהו במון קפה, לעזוב לכיוון אגרה ולהתחיל לעלות מזרחה לכיוון וראנסי, אבל על זה כמובן אני אספר בפרק הבא…

שתהיה נסיעה טובה לכל התרמילאים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,