טרנד לוהט: טיול לרומניה

חופשת הקיץ מתקרבת אלינו בצעדי ענק, וזה הזמן להתחיל להתחבט בשאלה לאן טסים. אם מיציתם כבר את הנפלאות של פריס ולונדון, ואם לא בא לכם עוד חופשה נוסח הקלאב מד בטורקיה, יש לנו הצעה מפתה עבורכם. כל הסיבות לטוס לרומניה בכתבה שלפניכם.

חופשה ברומניה: ערב רב של אפשרויות

רומניה עד לפני כמה שנים הייתה אולי מדינת עלומה, שההיכרות של ישראלים איתה הסתכמה בקשר שלה לקומוניזם ובשואה שחוו יהודי רומניה בתקופת מלחמת העולם השנייה. אלא שבשנים האחרונות, הופכת רומניה, לצד צ'כיה, ליעד חם בקרב ישראליים, ומומחים בתחום התיירות אף צופים זינוק של 80 אחוז בכמויות התיירים הישראליים שיכבשו את בוקרשט הבירה בשנה הנוכחית. היתרון המרכזי ברומניה הוא מגוון האפשרויות שיש למדינה להציע, שמשלב הכל מהכל: מראות אורבניים לצד טבע עוצר נשימה ונופים פראיים, שטחים פתוחים ומרחבים פסטורליים, אתרי סקי, מנזרים עתיקים, עיירות קטנטנות וחמודות שנשתמרו מתקופת ימי הביניים, שמורות טבע, חופים שטופי שמש וגם חיי לילה וסצנת מועדונים מכובדת למדי.
טיול לרומניה טומן בחובו, אם כן, ערב רב של אפשרויות, והוא אופציה מושלמת עבור אלו שאוהבים חופשה רב-מימדית המשלבת סוגים שונים של הנאות. עבור חובבי ההיסטוריה, רומניה היא גן עדן של ממש וחגיגה של מורשת. האימפריה הגותית, הסלאביים, הטאטאריים, הרומאים, הסקסונים והתורכים- עמים רבים ישבו בשטח המוכר לנו כיום כרומניה, ותרמו את חלקם למורשת העשירה שלה. לבסוף, ההיסטוריה של רומניה שזורה במידה רבה במטבח הרומני, שמבוסס על המאכלים המסורתיים של כל אחד מהעמים המוזכרים, כך שרומניה היא גם יעד מפתה עבור מי שאוהבים לאכול, ושיודעים להעריך דליקטסים משובחים מבחינה קולינארית.

מבצעים וחבילות נופש לרומניה

על רקע הפופולאריות ההולכת וגוברת של רומניה כיעד לטיולים, וכדי לתת מענה לקהל הישראלי הפוזל אל עבר המדינה המזרח אירופאית, סוכנויות הנסיעות מציעות חבילות נופש ודילים אטרקטיביים לרומניה. טיולים מאורגנים לרומניה, טיולי שורשים וחבילות פסח משפחתיות- אלו הם רק כמה דוגמאות לאופציות לטיולים ברומניה שמארגנות חברות התיירות כדי לאפשר לקהל הישראלי להתוודע אל היעד בתקציב שפוי. ואם בתקציב עסקינן, בידיעה שהמגבלות הכלכליות תמיד משחקות תפקיד מרכזי בבחירת יעד החופשה, זה הזמן להזכיר, כי טיסות לרומניה הן זולות, גם בזכות הקרבה היחסית שלה לישראל וגם מאחר שעדיין לא מדובר ביעד מאוד פופולארי כמו מדינות אחרות במרכז אירופה. אם נוסיף לכך את העובדה, שיוקר המחיה ברומניה נמוך יותר ממדינות מתויירות במרכז אירופה, כמו אנגליה, צרפת, בלגיה ושוויץ, הרי שטיול ברומניה לא חייב להותיר אותנו אפילו קרובים למינוס בבנק.

לפנות לחברת נסיעות שמכירה את רומניה היטב ושתוכל ליצור לכם טיול בהתאמה אישית

אם קריאת השורות הללו עוררה בכם השראה, ואם מתחשק לכם להוריד את המזוודות מהבויעדם ולהתחיל לארוז, כל שנותר לכם לעשות הוא לפנות לחברת נסיעות שתסדר לכם דיל מוצלח לרומניה ו"תתפור" לכם בדיוק את הטיול אותו דמיינתם. איך תבחרו את חברת הנסיעות שלכם? חפשו חברה שמגדירה את עצמה כ"מומחית לרומניה", כלומר, שפועלת בשוק התיירות ברומניה מספר מכובד של שנים, שחיה ונושמת את המדינה ושיכולה להרכיב לכם את החופשה עליה חלמתם, באופן שיתאים לצרכים שלכם ולסגנון הטיול המועדף עליכם. טיולים מאורגנים לרומניה או חופשה רומנטית, שכוללת טיפולי ספא ופעילויות מרפא – סוכנות נסיעות שרומניה היא המומחיות שלה תוכל לפרוס בפניכם את כל האפשרויות הקיימות, ולסייע לכם לבחור מתוכן את זו המתיישבת באופן המיטבי עם הצרכים שלכם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,