רגע לפני שאתם משכירים בטוסקנה וילה – מה כדאי לבדוק?

מצטיירת כיום מגמה ובה יותר ויותר ישראלים בוחרים לנפוש בוילות בביקורם בטוסקנה. הימים בהם בתי המלון השונים היו היעד המועדף אינם עוד, וכעת ישנו רצון להפיק מהחופשה הרבה יותר. לא תאמינו כמה החופשה שלכם עתידה להשתדרג עם הלינה בוילות. רגע לפני שאתם בוחרים לעצמכם את הוילה שלכם, מה חשוב לבדוק?

וילות בטוסקנה – כך תרצו לחוות את איטליה שלכם

כאשר מתכננים טיול לחו"ל, יש להשקיע מחשבה גם בחיפוש אחר פתרונות לינה בעיר בה אתם הולכים לנפוש. מרבית הנופשים מחפשים בתי מלון הממוקמים במרכזי הערים בלב האתרים התירותיים. בעת שתבחרו ללון בוילה, הרי שאתם הופכים את הטיול שלכם למיוחד, שונה ומרגש. בעת שתחוו את טוסקנה מבית מלון, מנקודת מבט של תייר, הרי שאתם מקבלים מבט צר על העיר ועל האופי האמיתי שלה. בעת שתבחרו בפתרון של וילה, אתם הופכים להיות לכל אורך השהות שלכם בטוסקנה, כתושבי המקום. ישנן וילות הקיימות עוד מימי הביניים, כך שאתם זוכים ללון במבנה היסטורי בעל משמעות רבה. מה חשוב שתבדקו טרם אתם בוחרים את הוילה שלכם?

האם הוילה ממוקמת במרכז העניינים?

לצד הנופשים המעדיפים להיות כמה שיותר רחוקים ממרכז העניינים ולחוות שקט ופסטורליות, ישנם אלו שרוצים וילה בטוסקנה, אך עדיין להיות קרובים למרכז העיר. אם כן, הלוקיישן הוא אכן דבר חשוב שכדאי לבדוק. כיום, בעזרת מפות מקוונות, תוכלו לאמוד את המרחק ממיקום הוילה אל מרכז העיר וכך לדעת לבחור את הוילה המתאימה לכם ביותר על מנת שתוכלו למקסם את השהות שלכם בארץ המגף.

פתרונות תחבורה בסמוך לוילה

הוילות בטוסקנה מעניקות לכם משב רוח כפרי ומוריק, השונה מהנוף של העיר. המשמעות היא שחלק מהוילות אכן ממוקמות בכפרים, כך שלעתים מדובר על איזורים בהם לא פועלת תחבורה בתדירות גבוהה. לכן, מה שעליכם לבדוק הוא האם בעלי הוילה מפעילים קווים של תחבורה ודואגים להתניידות כמה פעמים ביום של הדורשים בה, או לחילופין, האם יש באפשרותכם להשכיר רכב בקרבת מקום על מנת שתהיו עצמאיים לפעול כרצונכם. הוילות מפארות ומאובזרות על הצד הטוב ביותר, כך שקשה להאמין שתרצו לעזוב אותן. יחד עם זאת, תמיד טוב להערך מראש לכל אפשרות.

האם הוילה מתאימה לאירוח של משפחות

טוסקנה נבחרת פעם אחר פעם כיעד מועדף ביותר לחופשות הקיץ המשפחתיות. בעת שאתם בוחרים וילה לנפוש בה, חשוב שתשימו לב כי מדובר על וילה המתאימה גם לאירוח של ילדים. כיום מציעים בטוסקנה מאות וילות להשכרה, כך שתוכלו לבחור מתוך המגוון העומד לרשותכם. נסו לאתר את הוילות המתאימות לאירוח משפחתי. וילות שכאלו יהיו וילות עם בריכה, עם שטחים גדולים שהילדים יוכלו לשחק בהם ובחדר שינה נוסף על מנת להעניק לעצמכם פרטיות. וילה בטוסקנה למשפחות תהפוך את חופשת הקיץ שלכם לחופשה שלא תרצו לשכוח.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,